Matsemann Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 <ul> er ikke bare den riktige måten, er også den eneste. 8187824[/snapback] Hva mener du? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=1700818186813[/snapback] http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1696156.ece Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Nå kan man vel strengt tatt sette opp en meny med en ordnet liste også, om det nå har seg sånn at man gjerne vil at menypunktene skal besøkes kronologisk, for eksempel. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) <ul> er ikke bare den riktige måten, er også den eneste. 8187824[/snapback] Hva mener du? 8187839[/snapback] En meny er en liste med linker, derfor vil det være riktig å sette det opp som en liste. Om du har en meny som ikke skal følges i en bestemt rekkefølge blir ul riktig å bruke. Om du derimot har en meny der man skal lese a før man leser b vil ol bli riktig å bruke. edit: Mr.Berg er så alt for rask for meg.. Endret 19. mars 2007 av clvn Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 aha, dere mente <ul> vs <ol>. Men det er veldig kronglete da, menmen, er nok bare fordi jeg ikke er vant til det. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 aha, dere mente <ul> vs <ol>. Vi mente nok, sånn egentlig, <ul>/<ol> vs. 'nødløsninger' som divmania eller bare masse <a>-er rett etter hverandre. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Okey Er alle her 80 eller eldre modeller eller? Ingen 90 folk? føler meg ganske liten blant en slik haug med gamlinger. (). Mr. Berg, du bor nærmere meg enn du aner Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 90, da er man jo såvidt tørr bak øra, jamfør enden personlig.. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Det gikk greiere enn jeg hadde tenkt med punktliste. Jeg var bare dum nok til å gjøre alt for mye av stylingen i selve punktlisten, og ikke på lenkene. Da ville jeg jo ikke få en fungerende hover i IE6. Men når jeg stappet alt, bortsett fra float og line-style, over til lenke-klassen og satte display: block virket det. Er det forresten noen forskjell på display: inherit og block? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Mr. Berg, du bor nærmere meg enn du aner Hm, fortell Er det forresten noen forskjell på display: inherit og block? Inherit på engelsk = arv på norsk. Ergo kommer det helt an på hvordan elementet over er. Block betyr noe sånt som at elementet tar opp 100% i bredden av foreldreelementet (med mindre du spesifiserer noe annet), altså ikke inline - i tekstlinjene. Endret 19. mars 2007 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Ål i hallingdal right? Jeg bor ca. 20 minutter fra Ål andre veien enn fra Gol, nærmere bestemt Geilo. Så jeg skal pendle forbi Ål hver dag i 3 år nå (om jeg ikke flytter på hybel da) bare for å komme meg til Gol. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Ål i hallingdal right? Jeg bor ca. 20 minutter fra Ål andre veien enn fra Gol, nærmere bestemt Geilo. Så jeg skal pendle forbi Ål hver dag i 3 år nå (om jeg ikke flytter på hybel da) bare for å komme meg til Gol. Artig, da kjenner du sikkert til Ustedalen her på forumet også. Jeg er glad jeg er gjennom mine tre år med å stå opp alt for tidlig for så å ta buss til Gol. Så, skal du gå i fotsporene mine og gå media, eller blir det studiespesialisering-elev av deg? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Artig, da kjenner du sikkert til Ustedalen her på forumet også. Jeg er glad jeg er gjennom mine tre år med å stå opp alt for tidlig for så å ta buss til Gol. Så, skal du gå i fotsporene mine og gå media, eller blir det studiespesialisering-elev av deg? 8188199[/snapback] Jepp, I know TN. Vel, studiespesialisering. Media på Gol virket litt slapt og mer rettet mot foto og video, så gjør det her på fritiden og får se om jeg heller går den retningen etter vidergående. Om jeg kommer inn på allmenn da 77 søkere, 90 plasser og et gj. snitt på 5, can I make it? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Media på Gol virket litt slapt og mer rettet mot foto og video, så gjør det her på fritiden og får se om jeg heller går den retningen etter vidergående. Vi hadde alltid det inntrykket, men vi jobba utrolig mye. I tillegg jobba jeg en god del med web der, for ikke å glemme trykk-artikler, som aviser, hefter/flyere osv. osv. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 8188365[/snapback] Old.... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 8188365[/snapback] Huff. Skulle den være morsom? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 8188365[/snapback] Tror det er første gang jeg har kunne sagt old ----- Hva slags operativsystem bruker de faste caféhengerne her? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Windows XP. Har Ubuntu liggende på CD, men bruker det ikke. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Kan noen henvise meg til det innlegget i webkafeen med mac-videoen på youtube? Jeg bruker Windows XP Pro, og ler litt av Arve som har kjøpt Vista Ultimate, og tenker på å kjøpe enda en. Endret 19. mars 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå