Haraldson Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Måtte i tilfelle ha betalt det selv, og det gadd jeg rett og slett ikke. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 SQL Injection Cheat Sheet Instant bookmark ^^ Berg: Hva f...? Sykeste jeg har hørt. De to forrige årene fikk vi da i det minste danskebåt rett til Bergen :S Du gikk glipp av en satans bra In Flames-konsert i går forresten Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Var for urolig sjø, og fergeavgangene var innstilte, alle som en. In Flames kan jeg høre på hjemme. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Berg: Hva f...? Sykeste jeg har hørt. De to forrige årene fikk vi da i det minste danskebåt rett til Bergen :S En "liten" storm som har stoppet alle ferjer over Skagerakk, etter at ferja til Oslo gikk fra Fredrikshavn ble den havna og stengt, så "litt" uvær omkring. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=170081 Endret 19. mars 2007 av Ueland Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hvordan styler jeg tallene i en ordnet liste (<ol>) vha. CSS? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Les spesifikasjonen? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hvordan styler jeg tallene i en ordnet liste (<ol>) vha. CSS? 8187025[/snapback] http://w3schools.com/css/pr_list-style-type.asp Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg var mer ute etter fet skrift, størrelse, farge, osv. Går det ikke an å style tallene uavhengig av utseendet på innholdet? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Jeg var mer ute etter fet skrift, størrelse, farge, osv. Går det ikke an å style tallene uavhengig av utseendet på innholdet? 8187091[/snapback] Du kan jo sette farge på tallene, så kan du ha innholdet som er inni listen i et annet element som du kan sette en annen farge på? eks: HTML: <ol> <li><span>Tekst med svart farge</span></li> </ol> CSS: li {color: #f00;} span {color: #fff;} Regner med at dette funker Endret 19. mars 2007 av Equerm Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Det var da fryktelig tungvindt (og usemantisk?). Blir det bedre med en nyere CSS-standard? Det blir omtrent det samme som å bruke <dl> og sette tallene som <dt> og teksten som <dd> (og litt float og sånt). Endret 19. mars 2007 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Måtte i tilfelle ha betalt det selv, og det gadd jeg rett og slett ikke. 8186791[/snapback] Trodde dere privatskolegutta i Bergen vassa i penger, jeg.. Kanskje det bare er BI og NHH.. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Kjapt spørsmål: Hva er den "riktige" måten å lage en vannrett meny på? Skal være en slags hovedmeny. burde jeg ha en DIV til hvert element, lage en vannrett punktligste, eller bare ha lenkene bortover? Hva blir mest semantisk korrekt? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 En liste, med float: left; på li Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Fillern, hater punktlister. Det med DIV hadde vært rimelig lett, så tror nesten jeg går for det, om det ikke er andre grunner for å velge en punktliste Eller, skal se på det med punktliste først, så får jeg se hva jeg synes. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 En meny ER en liste, så hvis du bryr deg om semantikk, er det veien å gå. Er vitterlig mye enklere å lage en punktliste, style uten punkter, og sette float: left; på li... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Prøver det jeg da, takk for synspunkter Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 eller så kan du sette display: inline; på li. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 <ul> er ikke bare den riktige måten, er også den eneste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå