dan1el Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hva syntes folket mitt forslag kontra Lovskogens? http://www.danielforsbakk.com/div/webkafeen/arkiv.html http://beta.webkafeen.no/arkiv.html Begge to er bare to forskjellige konsept, men det hadde vært fint med innspill. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Sant, hun er skriver ikke fjortis - men sogning. Dao e ganske plagsomt dao ao.8184690[/snapback] Du har litt igjen før du klarer å skrive meningsfulle setninger.. Hva syntes folket mitt forslag kontra Lovskogens? http://www.danielforsbakk.com/div/webkafeen/arkiv.html http://beta.webkafeen.no/arkiv.html Begge to er bare to forskjellige konsept, men det hadde vært fint med innspill. 8185375[/snapback] Føler at jeg fikk med meg Arkiv-'overskriften' den første gangen, så trenger sikkert ikke 2stk.Ellers var det pent, var litt mer nøytrale bokser, som for mitt vedkommende var en positiv endring. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Føler at jeg fikk med meg Arkiv-'overskriften' den første gangen, så trenger sikkert ikke 2stk.Ellers var det pent, var litt mer nøytrale bokser, som for mitt vedkommende var en positiv endring. 8185427[/snapback] Jada, men det er bare for å se om det er sans-serif eller serif-font vi skal ha der. Personlig falt jeg for Trajan Pro (den øverste), men det passer ikke inn i resten av designet. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Ah, det var forskjell på dem, ja.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Likte bållemann sitt best. Var litt mørkere, og passer best med diverse småting her og der. *køye* Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Daniel, selv om du er tjukk - så er nok jeg Bollemann. Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Neinei, Bållemann. å, ikke o. Stor forskjell. Forresten, så sant, så sant. Digger indexed. Endret 19. mars 2007 av PT Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Min ble med bråk, kjøtt men null øl og kirke :-/ Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Neinei, Bållemann. å, ikke o. Stor forskjell. Forresten, så sant, så sant. Digger indexed. 8185714[/snapback] Tror jeg spiste grøt på fredag, men var såpass uverstadig beruset at jeg skal ikke banne på noe. -- Daniel: Enig i at det grønnskjæret i boksene til tor ikke er helt top, men dine ble litt for nøytrale synes jeg. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hei, de boksene mine er ikke ferdig da Vi snakket om h2-bildet. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hei, de boksene mine er ikke ferdig da Vi snakket om h2-bildet. 8185800[/snapback] Ahh... Jeg likte daniel sin, men fargene i bildet ble helt feil. Dine gråbrune farger passet bedre. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Jepp, jeg har sagt til Daniel at jeg likte bildet hans godt - så kanskje vi kan bruke min h2 og paragraf-styling på hans sitt bilde. Khoi Vinh & Mark Boulton - Grids Are Good.pdf Gates vs. Jobs Endret 19. mars 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 SQL Injection Cheat Sheet Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Må si jeg liker bildet til Daniel bedre, men Tors oppsett best Endre litt på fargene på bildet til Daniel, slik at det passer bedre inn med fargene i designet, og sleng det inn i Tors. Da har vi et pent arkiv Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Liker utviklinga på Webkafeen! Jeg er for øvrig tilbake fra Tyskland og CeBIT. Jeg er sliten etter hjemreisen som tok over et døgn. Å komme hjem kl. 9 samme dag som eksamen begynner, det er ikke noe jeg anbefaler. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Men det var koz på CeBit? Hadde ikke fått med meg at du var der en gang jeg, så Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Men det var koz på CeBit? Hadde ikke fått med meg at du var der en gang jeg, så 8186211[/snapback] Ditto. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Joda, var helt OK. Litt for stort til å få behandlet noen inntrykk. Ble liksom litt sånn... bare gå rett fram og se seg litt til hver side, kunne liksom ikke gå bort overalt og grave og være nysgjerrig. Ble nok litt for stort, var i alle fall 25 svære haller med x antall stands... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Liker utviklinga på Webkafeen! Jeg er for øvrig tilbake fra Tyskland og CeBIT. Jeg er sliten etter hjemreisen som tok over et døgn. Å komme hjem kl. 9 samme dag som eksamen begynner, det er ikke noe jeg anbefaler. 8186198[/snapback] 1 døgn? Hva reiste du med? Esel? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 1 døgn? Hva reiste du med? Esel? Buss til kaia -> Danskebåten til Oslo-> buss til Stavanger -> buss til Bergen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå