Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sant, hun er skriver ikke fjortis - men sogning. Dao e ganske plagsomt dao ao.

8184690[/snapback]

Du har litt igjen før du klarer å skrive meningsfulle setninger.. :p

Hva syntes folket mitt forslag kontra Lovskogens?

http://www.danielforsbakk.com/div/webkafeen/arkiv.html

http://beta.webkafeen.no/arkiv.html

Begge to er bare to forskjellige konsept, men det hadde vært fint med innspill.

8185375[/snapback]

Føler at jeg fikk med meg Arkiv-'overskriften' den første gangen, så trenger sikkert ikke 2stk.

Ellers var det pent, var litt mer nøytrale bokser, som for mitt vedkommende var en positiv endring. :)

Lenke til kommentar
Føler at jeg fikk med meg Arkiv-'overskriften' den første gangen, så trenger sikkert ikke 2stk.

Ellers var det pent, var litt mer nøytrale bokser, som for mitt vedkommende var en positiv endring. :)

8185427[/snapback]

Jada, men det er bare for å se om det er sans-serif eller serif-font vi skal ha der. Personlig falt jeg for Trajan Pro (den øverste), men det passer ikke inn i resten av designet.

Lenke til kommentar

Joda, var helt OK. Litt for stort til å få behandlet noen inntrykk. Ble liksom litt sånn... bare gå rett fram og se seg litt til hver side, kunne liksom ikke gå bort overalt og grave og være nysgjerrig. Ble nok litt for stort, var i alle fall 25 svære haller med x antall stands...

Lenke til kommentar
Liker utviklinga på Webkafeen!

Jeg er for øvrig tilbake fra Tyskland og CeBIT. Jeg er sliten etter hjemreisen som tok over et døgn. Å komme hjem kl. 9 samme dag som eksamen begynner, det er ikke noe jeg anbefaler.

8186198[/snapback]

1 døgn? Hva reiste du med? Esel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...