Suppelars2k Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Joined. Seriøst, kom igjen aaaah Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 vi har webkafèen og msn - holder i massevis det antar eg IRC er ut Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 In other words, let spam the forum! aye`? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 IRC er morro.. Holder kontakt med kjente fra bygda og andre plasser fra.. Dessuten på #hw.no henger jo mange fra hele forumet, ganske mye intressant.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Er ukult å spamme #hw.no for å få hjelp med design da? Men gjør ka dokk vil, æ vil bare hjølp sjø! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Er ukult å spamme #hw.no for å få hjelp med design da? Men gjør ka dokk vil, æ vil bare hjølp sjø! Trenger du hjelp til design er jo det WDS-delen av forumet er til.. Og er det et bitte lite spørsmål, evt bare en meningsforhøring tar man det på webcafèen på forumet.. Edit; Web-design, HTML og CSS 1881 innlegg i dette forumet ^^ /me is teh opplysning @ hw.no Endret 7. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Jeg har: 729 innlegg i dette forumet... og jeg har 954 innleg til sammen sier litt om at jeg er her inne litt mye Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Nå har jeg lagt ut programmer.no forslaget mitt. Let the slakting begin! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Gadd ikke fortsette i denne tråden. For å sette ting litt i perspektiv, kan jeg vel iallefall få kalle meg den eneste FrontPage-leeten her på forumet iallefall. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Gadd ikke fortsette i denne tråden. For å sette ting litt i perspektiv, kan jeg vel iallefall få kalle meg den eneste FrontPage-leeten her på forumet iallefall. jepp, det er veldig korrekt. Men det er likevel ikkje positivt Det er ut og ned å bruke frontpage. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Det er ut og ned å bruke frontpage. Alle moter kommer tilbake etter noen år, og da stiller jeg sterkt. EDIT; Hvor blir det av superquoten til PT? Endret 7. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Det er ut og ned å bruke frontpage. Alle moter kommer tilbake etter noen år, og da stiller jeg sterkt. EDIT; Hvor blir det av superquoten til PT? har det noken gang vert populært å produsere biler med tre hjul, eller fly med førti vinger? Visse moter kommer aldri! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 har det noken gang vert populært å produsere biler med tre hjul Ja. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 har det noken gang vert populært å produsere biler med tre hjul Ja. POPULÆRT? At det var et par produsenter som gjorde det på en modell eller to er ikkje det samme som å sei det var populært. Men uansett så kommer poenget mitt ganske godt fram; Frontpage vil aldri bli mote Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 POPULÆRT?At det var et par produsenter som gjorde det på en modell eller to er ikkje det samme som å sei det var populært. Joda, det var populært en liten stund. Faktisk var de fleste produsentene inne på tanken. Helt til de innså at "Hva f**n er vitsen!?". Så det var populært, jeg sier ingenting om hvor lenge, men det var det. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 http://home.no.net/haltann/images/sexor.jpg Du kler rosa. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Fort: Når ble internett tilgjengelig for allmenheten? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Fort: Når ble internett tilgjengelig for allmenheten? 1993-1994 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå