Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217
Hah, no har British Airways mista baggasjen til dama. Sucky selskap.

8173260[/snapback]

Ha! :p Da jeg dro til USA fikk jeg ikke bagasjen min før en dag etter at flyet landet.

Lenke til kommentar
Hah, no har British Airways mista baggasjen til dama. Sucky selskap.

8173260[/snapback]

Reiseforsikring er en fin ting. :)

8173861[/snapback]

Det er vel ganske så obligatorisk, ja. :)

Anders, du rekk jo såvidt opp til kneet mitt?

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar
Vel, du er en outsider hvis du ikke har vært mye i webkafeen før. :)

8169206[/snapback]

Okeyokey, men har jo vært her i 3 dager i strekk nå, eller noe, so consider me in ;)

8169261[/snapback]

b00n

Vi krever nok mer enn som så :p

Fun fact: Nesten 50% av innleggene i kafeen er skrevet av de ti mest aktive brukerene.

8169430[/snapback]

Godt jobba :wee:

Fun fact: Nesten 50% av innleggene i kafeen er skrevet av de ti mest aktive brukerene.

8169430[/snapback]

/me is teh king! :w00t:

(blir aldri old å utnytte anledningene til å påpeke det der, vel?)

8170000[/snapback]

Vi skal nok ta deg igjen :tease:

Du har ikke glemt noe fra dine dager som webutvikler da, Marvil?

Wired redesign

8170070[/snapback]

Ingen som har hørt om hover på linker?

Og Ubuntu redesign.

8170115[/snapback]

Hover?

Henrik kaller meg horebukk på sms :nei:

8170622[/snapback]

Problemet?

Driver litt på med en personlig webside / blogg / whatever, og har dillet litt rundt i PS nå;

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
tempva7.jpg

De blodige menneskene er fra et My Chemical Romance-album (som jeg for øvrig ikke liker i det hele tatt), men jeg synes det var stilig :!: Gary Moore, pianoet og Einstein har jeg tenkt kan være menyalternativer som reflekterer følgende; Pianoet - Personlig (jeg spiller piano, og har alltid gjort det). Einstein - Miscellaneous, en seksjon med masse random. Gary Moore - Musikk. Musikk er en stor del av livet mitt :)

Funker det?

8171250[/snapback]

Det ser mer ut som et bilde enn et hjemmeside-utkast. Dessuten er det kanskje litt dumt å ta albumart fra et band du ikke liker en gang? Og hvor skal innholdet være? Hvis du ikke har tekst på menyen blir det litt mystery meat navigation...

8171333[/snapback]

fin artikkel

Putt tekst ved siden av?

Hvor i himmelens navn er Jesper da? Han sa han skulle gjøre litt AJAX-arbeid i kveld :nei:

8171788[/snapback]

Dama hans er vel ferdig med jordbæruka, så du vet hva han endelig gjør

Hei, nå funker alle meny-elementene på http://beta.webkafeen.no/ - noen kommentarer på strukturen av innholdet, altså hva som ligger på de forskjellige sidene? Innholdet er ikke fyllt inn, og heller ikke stylet. Trenger bare litt kommentarer på informasjonsarkitekturen.

8171935[/snapback]

Dæven, nå funka kommentar feltet

Er jeg for ny til å si slikt?  :whistle:

8171953[/snapback]

ja.

Må si utviklingen av Webkafèen går riiimelig tregt.

8171985[/snapback]

Godt du jobber hardt med det hvertfall :p

For dei som ikkje har meldt seg på WHATWG og W3C sine mailingliste er det vel ganske nytt at elementet VIDEO kjem i neste revisjon av HTML. Om dykk ikkje vil lese spesifikasjoner står det ganske greitt forklart på Anne van Kesterens blogg: Why Video?

8174123[/snapback]

Mange andre elementer jeg heller ville hatt :\

Lenke til kommentar
For dei som ikkje har meldt seg på WHATWG og W3C sine mailingliste er det vel ganske nytt at elementet VIDEO kjem i neste revisjon av HTML. Om dykk ikkje vil lese spesifikasjoner står det ganske greitt forklart på Anne van Kesterens blogg: Why Video?

8174123[/snapback]

8174165[/snapback]

Det fine med eksempler er at folk vanligvis legg dei fram. Kva ville du hatt? :p

Lenke til kommentar

8174123[/snapback]

8174165[/snapback]

Det fine med eksempler er at folk vanligvis legg dei fram. Kva ville du hatt? :p

8174250[/snapback]

vel, savner <date> egentlig, men kommer jo ikke på noen i farta.

Man bør jo se på hva folk bruker som klasse/id navn, mye av det kunne kansje vært en egen tag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...