Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Driver litt på med en personlig webside / blogg / whatever, og har dillet litt rundt i PS nå;

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
tempva7.jpg

De blodige menneskene er fra et My Chemical Romance-album (som jeg for øvrig ikke liker i det hele tatt), men jeg synes det var stilig :!: Gary Moore, pianoet og Einstein har jeg tenkt kan være menyalternativer som reflekterer følgende; Pianoet - Personlig (jeg spiller piano, og har alltid gjort det). Einstein - Miscellaneous, en seksjon med masse random. Gary Moore - Musikk. Musikk er en stor del av livet mitt :)

Funker det?

Dan1el, er du gammel medlem fra NWF? Han gubben med en gul smiley på hest? *mumle om at jeg husker en derifra med samme brukernavn*

8169125[/snapback]

Stemmer det. Jeg flykta hit :)

8169535[/snapback]

Ey, jeg også. :whistle:

Endret av loathsome
Lenke til kommentar
Driver litt på med en personlig webside / blogg / whatever, og har dillet litt rundt i PS nå;

tempva7.jpg

De blodige menneskene er fra et My Chemical Romance-album (som jeg for øvrig ikke liker i det hele tatt), men jeg synes det var stilig :!: Gary Moore, pianoet og Einstein har jeg tenkt kan være menyalternativer som reflekterer følgende; Pianoet - Personlig (jeg spiller piano, og har alltid gjort det). Einstein - Miscellaneous, en seksjon med masse random. Gary Moore - Musikk. Musikk er en stor del av livet mitt :)

Funker det?

8171250[/snapback]

Det ser mer ut som et bilde enn et hjemmeside-utkast. Dessuten er det kanskje litt dumt å ta albumart fra et band du ikke liker en gang? Og hvor skal innholdet være? Hvis du ikke har tekst på menyen blir det litt mystery meat navigation...

Lenke til kommentar
Dan1el, er du gammel medlem fra NWF? Han gubben med en gul smiley på hest? *mumle om at jeg husker en derifra med samme brukernavn*

8169125[/snapback]

Stemmer det. Jeg flykta hit :)

8169535[/snapback]

Ey, jeg også. :whistle:

8171250[/snapback]

Why?

Uansett, du er der fra tid til annen, men Dan1el har jeg ikke sett siden oktober/november noe.

MCR-coveret føler jeg motsatt av deg. Stygt cover, bra musikk :ph34r:

Men om du ikke liker MCR, hvorfor ha bilde av dem da?

Men Gary Moore :love:

Lenke til kommentar

hAhah, det husker jeg. Skal se om jeg finner det fram igjen. :D Jo, jeg laga det - med litt hjelp fra random deviantART-folk.

edit: Der ja. Fant ikke uten watermark, men det får nå være så

prev1rj.gif

.. gode gamle 800x600 dager :whistle: *mimre*

Endret av loathsome
Lenke til kommentar
Trenger man å få vist ansiktet sitt på hver eneste side?

8171953[/snapback]

Forfatterbilde skal bare vises på artikkelsider.

Må si utviklingen av Webkafèen går riiimelig tregt.

8171985[/snapback]

Det er fordi jeg er den eneste som jobber med siden akkurat nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...