Magnus Holm Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hvor pokker ser dere hvor mange poster dere har i Webkafeen? Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Hemmelig.http://crapshit' target='_blank'> Endret 16. mars 2007 av PT Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) javascript:who_posted() 5 sifret tall. Endret 16. mars 2007 av hans3k Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hvor pokker ser dere hvor mange poster dere har i Webkafeen? 8171048[/snapback] Gå ut til WDS kategorien, ved siden av Webkafeen så står det hvor mange poster, klikk på den så ser du hvem som har flest og hvor mange. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Takk 18. plass er ikke så ille Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Driver litt på med en personlig webside / blogg / whatever, og har dillet litt rundt i PS nå; Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor De blodige menneskene er fra et My Chemical Romance-album (som jeg for øvrig ikke liker i det hele tatt), men jeg synes det var stilig :!: Gary Moore, pianoet og Einstein har jeg tenkt kan være menyalternativer som reflekterer følgende; Pianoet - Personlig (jeg spiller piano, og har alltid gjort det). Einstein - Miscellaneous, en seksjon med masse random. Gary Moore - Musikk. Musikk er en stor del av livet mitt Funker det? Dan1el, er du gammel medlem fra NWF? Han gubben med en gul smiley på hest? *mumle om at jeg husker en derifra med samme brukernavn* 8169125[/snapback] Stemmer det. Jeg flykta hit 8169535[/snapback] Ey, jeg også. Endret 16. mars 2007 av loathsome Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Du burde kanskje ha noe tekst i menyen. Jeg skjønner ikke at Albert (som vi for øvrig har om i fysikken for tiden, genial fyr! ) betyr "miscellaneous" sånn uten videre. Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Driver litt på med en personlig webside / blogg / whatever, og har dillet litt rundt i PS nå; Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor De blodige menneskene er fra et My Chemical Romance-album (som jeg for øvrig ikke liker i det hele tatt), men jeg synes det var stilig :!: Gary Moore, pianoet og Einstein har jeg tenkt kan være menyalternativer som reflekterer følgende; Pianoet - Personlig (jeg spiller piano, og har alltid gjort det). Einstein - Miscellaneous, en seksjon med masse random. Gary Moore - Musikk. Musikk er en stor del av livet mitt Funker det? 8171250[/snapback] Det ser mer ut som et bilde enn et hjemmeside-utkast. Dessuten er det kanskje litt dumt å ta albumart fra et band du ikke liker en gang? Og hvor skal innholdet være? Hvis du ikke har tekst på menyen blir det litt mystery meat navigation... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Dan1el, er du gammel medlem fra NWF? Han gubben med en gul smiley på hest? *mumle om at jeg husker en derifra med samme brukernavn* 8169125[/snapback] Stemmer det. Jeg flykta hit 8169535[/snapback] Ey, jeg også. 8171250[/snapback] Why? Uansett, du er der fra tid til annen, men Dan1el har jeg ikke sett siden oktober/november noe. MCR-coveret føler jeg motsatt av deg. Stygt cover, bra musikk Men om du ikke liker MCR, hvorfor ha bilde av dem da? Men Gary Moore Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Tenker meg at menyen skal kun vise tekst ved hover, noe slikt (rask skisse) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Men Gary Moore 8171646[/snapback] Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Fortsatt mysteriekjøttmeny Bra ord, Vibeke. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Haha, så den siden nå. Blir litt vanskelig, kom med forslag dere da. Design har aldri vært min sterkeste side .. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Innholdet skal være i en div under, det der er liksom bare headeren. Har en html-skisse, og selv synes jeg det egentlig funker veldig bra. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Putt tekst ved siden av? Hvor i himmelens navn er Jesper da? Han sa han skulle gjøre litt AJAX-arbeid i kveld Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Haha, så den siden nå. Blir litt vanskelig, kom med forslag dere da. Design har aldri vært min sterkeste side .. 8171756[/snapback] Betyr det at du ikke lagde "Me1nhold goes playboy"-designet selv eller? Det var ihvertfall råfett Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) hAhah, det husker jeg. Skal se om jeg finner det fram igjen. Jo, jeg laga det - med litt hjelp fra random deviantART-folk. edit: Der ja. Fant ikke uten watermark, men det får nå være så Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor .. gode gamle 800x600 dager *mimre* Endret 16. mars 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hei, nå funker alle meny-elementene på http://beta.webkafeen.no/ - noen kommentarer på strukturen av innholdet, altså hva som ligger på de forskjellige sidene? Innholdet er ikke fyllt inn, og heller ikke stylet. Trenger bare litt kommentarer på informasjonsarkitekturen. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Synes det er rimelig kult Men savner footer. Og trenger man å få vist ansiktet sitt på hver eneste side? Det er andre ting som er viktig enn dere, selvopptatte egoister Er jeg for ny til å si slikt? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Må si utviklingen av Webkafèen går riiimelig tregt. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Trenger man å få vist ansiktet sitt på hver eneste side?8171953[/snapback] Forfatterbilde skal bare vises på artikkelsider. Må si utviklingen av Webkafèen går riiimelig tregt.8171985[/snapback] Det er fordi jeg er den eneste som jobber med siden akkurat nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå