Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wired redesign

8170070[/snapback]

De realigna papirutgaven ved årsskiftet også. Og nå maser de fordi jeg ikke fornyet abonnementet mitt. "This is your last chance to renew!"-brev nesten en gang i uka de siste månedene.

Uansett, begynner å få orden på wordpress lokalt, det var ikke så vanskelig som jeg fryktet. Selv om jeg for det meste tar bort nesten alle funksjonene og gjør det så enkelt som mulig. Det jeg sliter med nå er et påmeldingsskjema som ikke ser bra ut i IE7. Bandmedlem-boksene flyttes bortover mot høyre på annenhver linje.

Påmeldingsskjema

Og jeg hater typos man ikke legger merke til så man sitter i 10 minutter og prøver å finne ut hva som er galt (name="kontatperson" i stedet for kontaktperson)...

Edit: Beskrev problemet.

Endret av Vibeke Stølan
Lenke til kommentar
Wired redesign

8170070[/snapback]

De realigna papirutgaven ved årsskiftet også. Og nå maser de fordi jeg ikke fornyet abonnementet mitt. "This is your last chance to renew!"-brev nesten en gang i uka de siste månedene.

8170434[/snapback]

You tell me. Begynner å bli passe lei, altså. Eg kjenner ikkje til mange damer som abbonerer på Wired. Kudos. :)

Kven står for Wired-realign/redesign, forresten? Er det Stopdesign igjen? Orker ikkje å sjekke Bloglines. :p

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar

Jeg abonnerer jo ikke nå lenger da. Men det er mest fordi jeg kommer til å skifte adresse en del de neste månedene, og da blir det så mye stress. Hvis jeg fortsatt får årsabonnement til $10 senere kommer jeg sikkert til å abonnere på nytt til høsten.

Lenke til kommentar
Hvis jeg fortsatt får årsabonnement til $10 senere kommer jeg sikkert til å abonnere på nytt til høsten.

8170597[/snapback]

Kor ordna du den dealen? :)

8170604[/snapback]

En sånn liten lapp inni bladet. :p Men jeg bor jo i Usa da, tror ikke de har den avtalen internasjonalt.

Lenke til kommentar
Fun fact: Nesten 50% av innleggene i kafeen er skrevet av de ti mest aktive brukerene.

8169430[/snapback]

/me is teh king! :w00t:

(blir aldri old å utnytte anledningene til å påpeke det der, vel?)

8170000[/snapback]

Nei, blir aldri old å vere best på eit gitt område :p

Men ser eg må henge i for å ikkje miste andreplassen min :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...