Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Henrik: Spiller det egentlig noen rolle at noen kopierer ett bilde eller to? Hva skal de bruke den til? Håper det ikke er NRK som er syndern.

8162454[/snapback]

Nei, nei. Det er berre ein hypotetisk situasjon. Men ja, i visse sammenhenger kan du vel tenkje deg at det faktisk kan skade at nokon stjel eit bilde eller to. :)

8162466[/snapback]

Det man ikke vil at andre skal ha tak i legger man på en gammel maskin ikke tilkoblet internett ;)

Flott design, ja :)

Lenke til kommentar
Hm.. Noen som vet hvordan man kan få gratis host med eget domene (hvor man ikke må sette nameservers, men bare A)?

8164259[/snapback]

Vis du bare er på jakt etter en blogg og ikke kjøre egen backend kan du jo sette opp eget domene på Blogger.com. Da kan du i tillegg sette opp Google Apps vis du ønsker det. (Man har full tilgang til konfigurasjon av DNS vis jeg husker riktig)

EDIT: Driver Dunestar Frontrunner alene?

Endret av JonT
Lenke til kommentar

iMono; Bognø er meg. :) Takk for kritikken!

JonT; Ja, jeg driver alene. Er kun på hobbybasis. Jeg går på skole utenom, så produktiviteten er ikke alltid like stor. :) Er ikke så mange nettsider jeg har laget under Frontrunner-navnet, men har jobbet en del for andre firmaer som bl a SirCon og VZT.

Lenke til kommentar
Henrik: Spiller det egentlig noen rolle at noen kopierer ett bilde eller to? Hva skal de bruke den til? Håper det ikke er NRK som er syndern.

8162454[/snapback]

Nei, nei. Det er berre ein hypotetisk situasjon. Men ja, i visse sammenhenger kan du vel tenkje deg at det faktisk kan skade at nokon stjel eit bilde eller to. :)

8162466[/snapback]

Vannmerk bildet for å hindre at folk stjeler bilder til bruk i presse/hjemmesider, eller prøver å utgi seg for å være eier av bildet. Bruk vannmerke altså der et vannmerke er uaktuelt å reprodusere.

Om da folk likevel vil ha bildet med vannmerke på, anse det som gratis reklame. :)

I _alle_ tilfeller hvor bildet sendes til min nettleser (slik at jeg kan se bildet) vil jeg kunne stjele det. ALLE. Det skal ikke mer til for meg å klikke på Applications -> Take Screenshot, så omgås både høyreklikk og print screen. Hindring av høyreklikking er faktisk en form for DRM, og DRM fungerer ikke i praksis. I tillegg gjør DRM bakmennene onde, og det vil du vel ikke? :p

Endret av jorgis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...