Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 @ wh1te: Wher' have thou been? På fjellet, Gaustablikk @ Telemark nærmere bestemt. Stod på brett, trynte på railen dag 3, måtte bandasjeres, klarte heldigvis spille cs, spilte med bot'er på ad-hoc nettverk med kamerat, stod slalom og elsket det, lagde film, savnet forumet. NY GUIDE UTE! ALL HAIL! http://absentvoid.com/csstut/ Argh! Nynorsk! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Noen som har noen idéer til scoreboard? Forutsetninger (kan gjøres om på til nød ): Jeg har X antall filer. Hver fil heter det samme som brukeren som har +.txt. Altså for eksempel Mikka.txt. Innholdet av denne filen er et tall fra 0-10, avhengig av hvor mange av de 10 spørsmålene brukeren har svart riktig på. EDIT: Det som var tanken var at "brukerene" listes opp sammen med deres resultater, i rekkefølge sortert etter resultatene.. Anyone? Vet jeg egentlig burde ha klart dette selv, men som jeg har sagt: Jeg er ikke god i php, og dette scriptet lager jeg for å bli bedre. Endret 7. mars 2004 av Mikka Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Dette er jo nesten som SO3, bare at postene her teller Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Vi poster ikke her for å få en WTF OMFG NICE POSTCOUNT U IZ LEET! men for å diskutere å ha litt intern humor.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Hva med å linke signaturen din sparks? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 doh skal gjøre det men skal lage et design først.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Lurer på en ting.. Tenkte jeg skulle lære meg litt riktig html/css.. Finnes det en editor som er oppdatert med nyeste.. Med litt syntax farge og slikt? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Mikka, trur du vil få meir og bedre respons i PHP forumet *spille trackmania* *bestemt seg for å oversette alle css tuts til engelsk i tillegg* Endret 7. mars 2004 av arve87 Lenke til kommentar
[Jante] Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Halla folkens. Se om dere greier dette spillet.. http://www.albinoblacksheep.com/flash/grow.php Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 *bestemt seg for å oversette alle css tuts til engelsk i tillegg* Gammelengelsk? ... De er jo skrevet på nynorsk opprinnelig. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Mikka, trur du vil få meir og bedre respons i PHP forumet Mulig det, ja.. Driver og ser litt på mulighetene for å samle alle brukerene i én fil, med en variabel for brukernavn og en for score, der verdiene blir array'er eller hva det heter.. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal få til det heller. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Jeg skjønte ikke helt poenget.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Mikka, trur du vil få meir og bedre respons i PHP forumet Mulig det, ja.. Driver og ser litt på mulighetene for å samle alle brukerene i én fil, med en variabel for brukernavn og en for score, der verdiene blir array'er eller hva det heter.. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal få til det heller. Tenk mysql.. Trenger du webplass kan jeg sikkert sponse deg. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Jeg skjønte ikke helt poenget.. Bra. Da var det ikke bare jeg.. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Vi poster ikke her for å få en WTF OMFG NICE POSTCOUNT U IZ LEET! men for å diskutere å ha litt intern humor.. Jeg bare tulla, det er alltid gøy å beskylde folk for det. Eneste problemet er at folk ofte beskylder den som poster det for å bare være ute etter posts selv Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Forutsetninger (kan gjøres om på til nød ):Jeg har X antall filer. Hver fil heter det samme som brukeren som har +.txt. Altså for eksempel Mikka.txt. Innholdet av denne filen er et tall fra 0-10, avhengig av hvor mange av de 10 spørsmålene brukeren har svart riktig på. EDIT: Det som var tanken var at "brukerene" listes opp sammen med deres resultater, i rekkefølge sortert etter resultatene.. Hva med å lagre alle resultater + brukernavn i en og samme fil? Da er det ganske lett å hente ut resultatene. Filen kan for eksempel se slik ut, med først en ID, så navn, og deretter poeng: 1 | jorgenindahouse | 40 4 | Mikka | 3 2 | Per | 123 78 | Pål | 2 ... EDIT: Så ikke at du luftet den ideen før meg... Endret 7. mars 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Og der var jeg hjemme fra et to-dagers opphold i fjellheimen, så nå kan dere se frem til tidenes lengste quotepost evah fra meg Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Og der var jeg hjemme fra et to-dagers opphold i fjellheimen, så nå kan dere se frem til tidenes lengste quotepost evah fra meg ehm, go on, please. Quote alle dei ørtifirekommasju sidene du har gått glipp av .. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 #gfx.no@unet Eller har vi en kanal? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 vi har webkafèen og msn - holder i massevis det antar eg IRC er ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå