Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Er det noen her inne som har fått over 50k for et webprosjekt?

8152467[/snapback]

Ja. Av kontraktsrettslige forhold kan jeg ikke si noe mer, dessverre.

8152550[/snapback]

Var egentlig bare et ja/nei-spørsmål ettersom jeg har vært i kontakt med såkalt "ledende" webleverandører som gjerne tar det firedobbelte for sider som muligens er relativt velutviklede, men som ikke ser ut i forhold til flere blogger og porteføljer fra dette forumets web-samfunn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har jo faktiskt tjent en god del på å konsultere klienter angående web. Likevel jobber jeg taterbillig.

Lenke til kommentar

Bare et forslag, og kan godt være det bare blir stygt, men hva å ha bagrunnsfarger i samme valør, men med mindre metning for hver kommentar, så det ser ut som en forløpning? Den nyeste har 100% metning, og de eldre får x antall mindre prosent.

Edit: Blir jo kanskje litt problematisk når det kommer mange kommentarer :hmm:

Endret av Garreth
Lenke til kommentar

Ser at kommentarboksen får en sideveis scrollbar når jeg skriver et veeeldig langt ord. Hva skjer når du legger ut kommentaren? Vil det bli kluss med kommentarfeltet eller er hva?

Ellers så er den samme boksen litt for bred, er noe pixels for bred.

Men det ser fantastisk ut, elsker designet :)

Lenke til kommentar
Ser at kommentarboksen får en sideveis scrollbar når jeg skriver et veeeldig langt ord. Hva skjer når du legger ut kommentaren? Vil det bli kluss med kommentarfeltet eller er hva?

Er ikke meningen at du skal skrive ord som har 200 bokstaver ;) Men om noen gjør det, så vil det nok klusse til ja, får vel se om det kan løses med word-wrap eller hva det heter.

Byttet fra em til en-dashes nå, og gjort textarea'en mindre.

@Garreth: Tror det blir litt rart, syns det holder med 3 farger, en vanlig, en odd-farge og en farge til forfatteren sin kommentar.

Men det ser fantastisk ut, elsker designet :)

8153320[/snapback]

Flott, takk :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
White: Er bugen hos deg fjernet nå?

Kveitebolle

8153414[/snapback]

Jeg vet ikke, er ferdig på kurs (sertifisert PS btw), men her ser de helt fint ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...