PT Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Problemet lå vel stort sett i det at stygginger med lange navn lå som den med det siste innlegget i en tråd og moste designet på den måten. .row1 .desc a[href="http://www.diskusjon.no/index.php?showuser={brukerid}"] { content: "Langt brukernavn"; } Tror den tar knekken på det de fleste stedene. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Snaart så jeg skal begynne å kode opp webkaféen. Her er slik ting ser ut, any last comments? Småting som linktekster og sånn tas i CSS (Sebba;)) - men elementer og grafiske ting. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 12. mars 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Stemmej det må jeg fikse Men tror jeg gjør det via css, er det ikke submitknapper som er en bitch å få til? Om noen har noe erfaring, spytt ut. Endret 12. mars 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Nah, submit-knapper pleier å gå helt fint for min del. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) "Jeg" tar seg aldri bra ut i artikler... Edit: Sidene ser sykt bra ut Endret 12. mars 2007 av neitakk Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Veldig pent Lovskogen. Noen småting: Det er lite pent med en blå "Klikk her" link over kommentarene når man har et brunt design. Gult eller oransje passer mye bedre. "Klikk her"-linker tar seg dårlig ut på en side som dette Jeg håper for all del forsiden ikke skal prydes med Tors kontaktannonse Punkt edit: Hvor er footeren? Endret 12. mars 2007 av JonT Lenke til kommentar
andesam Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Heisann igjen! Har handla makemicrosofthistory.org (og .com), uten egentlig å ha det klart for meg hva jeg vil bruke domenet til. Tenkte, som navnet tilsier, så lage en side som skal forklare hvorfor verden / ola normann ikke trenger microsoft lengre (eller betalt programmvare forøvdig). Ønsker å fremme linux og open source programmvare enkelt sagt. Ser ikke for meg en side med tutorials og guider om gratisprogrammer, mer artikkler, nyheter ol. Og litt om hvorfor man burde velge gratisprogrammer (etikk osv..) Dette virker kanskje litt svevende, men er det noen som vil komme med noen innspill? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Vet ikke helt om det er rette domene til å spre budskap om freeware og open source, men. Lenke til kommentar
eigan Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Er ikke den kaffekoppen litt varm nå Snart ferdig? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Tar lang tid å koke god kaffe. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Er ikke den kaffekoppen litt varm nå Snart ferdig? 8141378[/snapback] Husk at innhold også må skapes. Lite vits å lage en side uten godt innhold. Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Tar lang tid å koke god kaffe.8141398[/snapback] Pøh, min utmerkede kaffe er ferdig på under fem minutter. Nytraktet og god. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Heisann igjen! Har handla makemicrosofthistory.org (og .com), uten egentlig å ha det klart for meg hva jeg vil bruke domenet til. Tenkte, som navnet tilsier, så lage en side som skal forklare hvorfor verden / ola normann ikke trenger microsoft lengre (eller betalt programmvare forøvdig). Ønsker å fremme linux og open source programmvare enkelt sagt. Ser ikke for meg en side med tutorials og guider om gratisprogrammer, mer artikkler, nyheter ol. Og litt om hvorfor man burde velge gratisprogrammer (etikk osv..) Dette virker kanskje litt svevende, men er det noen som vil komme med noen innspill? 8141311[/snapback] Må si jeg ble overrasket over at domenet faktisk var tilgjengelig, hadde trodd noen andre luringer hadde tatt det for leenge siden. Innspill; hold det kort og konsist. Fortell om Linux, grunnleggende friheter og filosofi, samt god opensource-programvare for dem som ikke tør å "ta steget". Krydre rikelig med koselige screenshots, og oversiktelig, ryddig layout (à la mozilla.com). Sleng på fine slagord ("make the switch" el.l.), og et forum, og du har potensiale til å starte et fenomen. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 http://www.456bereastreet.com/archive/2007..._in_the_movies/ 0ld? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 http://www.456bereastreet.com/archive/2007..._in_the_movies/ 0ld? 8141501[/snapback] Eldre enn Tut-Ankh-Amon. Sorry mac. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 http://www.christianmontoya.com/2007/03/12...ng-your-layouts Old fra hans side da, til og med itavisen har skrevet om den artiklen Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 http://www.456bereastreet.com/archive/2007..._in_the_movies/ 0ld? 8141501[/snapback] Eldre enn Tut-Ankh-Amon. Sorry mac. 8141537[/snapback] Er vel bedre å rette det utsagnet til Roger Johansson, da innlegget på hans blogg er rykande ferskt. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) 71 CSS Menus og Ultimate .htaccess examples Endret 12. mars 2007 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Skudd i mørket, men er det tilfeldigvis noen her som har forslag til mastergrader innen emnene ergonomi i digitale medier/brukersentrert design/lignende her inne? Sliter litt med å finne noe aktuelt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå