qualbeen Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 er bare deg. eventuelt det cms'et du bruker nå... Skal ikke være noe i veien for at publiseringsverktøy lar brukerne definere css selv. Men da forsvinner med ett brukervennligheten vil nok noen påstå - publiseringsverktøy er jo ofte lagd for at hvem som helst skal kunne legge inn tekst på en nettside. altså at folk uten noen form for html/css-kunnskaper kan poste nyheter.. Men det burde være muligheter for å at folk med peiling skal kunne style ting selv. Egentlig rart hvis det ikke er det... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Ok, da er det nok bare meg. Hvor finner jeg css-filen til publiseringssystemet? Jeg skjønner selv at spørsmålene er dumme, men... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 MySQL-deleksamen imorra ja: DELETE FROM brain WHERE KJEDELIGHETSFAKTOR = 10; Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Øyh, kjedelighetsfaktor skal ikke ha store bokstaver, da Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 DELETE FROM `brain` WHERE `kjedelighetsfaktor` = 10; Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 De er ikke påkrevde da, hans3k, ergo kutter vi de ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hvor vanskelig vil det være å lage en html-boks tilsvarende denne flashboksen som regner ut kostnad på sykefraværet? Formelen er jo ganske grei. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Du kan vel lage det via JS og PHP, tror de skal være ganske lett. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Amerikansk serie om hverdagen på 'Montecito', hvor det alltid skjer ettellerannet ulovlig opplegg som dem helst vil ordne opp i selv.. Absolutt bra underholdning, men syns de første sesongene er best, da de inneholder litt mer artig 'ulovlig opplegg', mens det i det siste har blitt litt mye dramaserie.. Vel verdt å få med seg, vertfall. 8126411[/snapback] Heilt enig, såg pilotepisoden på nytt her om dagen, og den er rett og slett knall. :-) Det skal likevel seiast at sesongavslutninga på fireren var knallbra, altså. 8126742[/snapback] Avslutningen var ikke så verst, ble litt mye action på slutten, men.. Blir spennende å se fortsettelsen, bare synd man må vente til høsten, og at både Ed og Mary forsvinner.. 8128328[/snapback] Må vi vente heilt til hausten? 8129425[/snapback] Mener det stod det i en artikkel jeg leste på CNN om det.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 MySQL-deleksamen imorra ja: DELETE FROM brain WHERE KJEDELIGHETSFAKTOR = 10; 8129824[/snapback] Leksjon 1 for å stå: SQL er IKKE(!!!) MySQL! Vi skal ha SQL-deleksamen, ikke noe annet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Du kan vel lage det via JS og PHP, tror de skal være ganske lett. 8130299[/snapback] Siden jeg suger, finnes det en enkel mal på dette på nett? Marvil: Hva da Ed og Mary forsvinner? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Jeje. White: Vet ikke, men hør om noen kan lage et lite JS-script der du tar inn to verdier fra input-bokser, kjører formelen og spytter ut svaret. Du burde også vurdere en php-løsning tilfelle folk har JS skrudd av, om dette er noe du skal bruke på et større prosjekt. Endret 11. mars 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Ingen som vet hvilken font Opera bruker på logoen? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Marvil: Hva da Ed og Mary forsvinner?8130377[/snapback] Ed vil tilbake til filmens verden, mens Mary ble offer for budsjettinnskrenkninger (siden det nå sendes fredag og dermed får færre seere enn før).. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Ingen som vet hvilken font Opera bruker på logoen?8130625[/snapback] Hvem logo? Jeg ser ingen.. Jeg kan kanskje gjette meg frem til at det er bildet på forsiden til firmaet du mener, men det hadde ikke gjort noe om du faktisk posta bildet .. så slapp jeg å åpne en ny fane, skrive inn adressen til opera og trykke enter - bare for å oppdage at jeg overhode ikke har peiling på logoer, og knapt ser forskjell på comic sans roman og windings... sånn ca.. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Du kan vel lage det via JS og PHP, tror de skal være ganske lett. 8130299[/snapback] Kan jo bruke asp.net også Like før jeg går på veggen av dette hovedprosjektet altså.. -- Har sendt ønske om brukernavn bytter foresten Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Da får du vente lenge, jeg har ventet på mitt i snart en måned nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 White: Vet ikke, men hør om noen kan lage et lite JS-script der du tar inn to verdier fra input-bokser, kjører formelen og spytter ut svaret. Du burde også vurdere en php-løsning tilfelle folk har JS skrudd av, om dette er noe du skal bruke på et større prosjekt. 8130380[/snapback] Får gjøre det, eventuelt prøve selv. Marvil: Hva da Ed og Mary forsvinner?8130377[/snapback] Ed vil tilbake til filmens verden, mens Mary ble offer for budsjettinnskrenkninger (siden det nå sendes fredag og dermed får færre seere enn før).. 8130645[/snapback] Mary er ei ekkel sklie, men serien mister jo sjelen uten Ed. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Pleh, går på webben av SQL-saker, altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå