Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Andy Pandy, fortsett med de du kan du, fordi jeg kan love deg så inderlig godt at du ikke kan de godt nok.

8128121[/snapback]

Jeg sa det til han for noen poster siden, men han vil ikke høre på oss.

8128181[/snapback]

Jaja, men jeg vil lære ASP óg. Jeg må da vel få lov til det.

Lenke til kommentar
Amerikansk serie om hverdagen på 'Montecito', hvor det alltid skjer ettellerannet ulovlig opplegg som dem helst vil ordne opp i selv.. :)

Absolutt bra underholdning, men syns de første sesongene er best, da de inneholder litt mer artig 'ulovlig opplegg', mens det i det siste har blitt litt mye dramaserie..

Vel verdt å få med seg, vertfall. :)

8126411[/snapback]

Heilt enig, såg pilotepisoden på nytt her om dagen, og den er rett og slett knall. :-)

Det skal likevel seiast at sesongavslutninga på fireren var knallbra, altså.

8126742[/snapback]

Avslutningen var ikke så verst, ble litt mye action på slutten, men.. :p

Blir spennende å se fortsettelsen, bare synd man må vente til høsten, og at både Ed og Mary forsvinner..

Lenke til kommentar
Amerikansk serie om hverdagen på 'Montecito', hvor det alltid skjer ettellerannet ulovlig opplegg som dem helst vil ordne opp i selv.. :)

Absolutt bra underholdning, men syns de første sesongene er best, da de inneholder litt mer artig 'ulovlig opplegg', mens det i det siste har blitt litt mye dramaserie..

Vel verdt å få med seg, vertfall. :)

8126411[/snapback]

Heilt enig, såg pilotepisoden på nytt her om dagen, og den er rett og slett knall. :-)

Det skal likevel seiast at sesongavslutninga på fireren var knallbra, altså.

8126742[/snapback]

Avslutningen var ikke så verst, ble litt mye action på slutten, men.. :p

Blir spennende å se fortsettelsen, bare synd man må vente til høsten, og at både Ed og Mary forsvinner..

8128328[/snapback]

Må vi vente heilt til hausten? :hm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Kjapt spørsmål: Kan jeg få punktene til å stå en tab inn i tekstruten eller må jeg finne meg i at de er på linje med resten av teksten? Link.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Tror neppe jeg har mulighet til å skrive kode. Skal sjekke.

Edit: Muligens jeg har det. Fant et css-dokument på serveren (er ikke jeg som har utviklet siden). Skal smelle inn koden der og se om det funker.

Edit 2: Funket ikke. God damn.

Edit 3: Er det bare meg eller begrenser publiseringssystemet kodemuligheter noe helt ekstremt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...