Jesper Karsrud Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Windows 98 saiftaj: http://epiclogon.ytmnd.com/ 8126835[/snapback] Trygt Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Lol @ elendige serier, OZ og The Shield is the shit! 8126806[/snapback] 24, Lost og Prison Break eier alt! Windows 98 saiftaj: http://epiclogon.ytmnd.com/ 8126835[/snapback] Haha, morsomt Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Bare et kjapt spørsmål. Nå kan jeg HTML, XHTML, CSS, JavaScript, PHP og MySQL og vil begynne med ASP eller .NET, men jeg finner ingen gratis hoster med databaser utenom Brinkster.com og der fungerer det dårlig...får bare feilmeldinger når jeg prøver å koble til en database der og sånn. Noen som kan hjelpe? Har ikke koden nå så. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg vil ikke påstå at du KAN alt det du nevnte. Ingen KAN et programmeringsspråk bare ved å ha laget et CMS som du gjorde. Du husker vel hvordan folk fra kaféen her lekte med sikkerheten din? Mitt tips er at du blir enda bedre. Du er langt fra flink nok til å begynne på noe helt annet. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Betal? 500-1000 kr i året er vel mulig å hoste opp for alle og einkvar. Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Meh, på FF lukka alle vinduene seg når jeg trykket på den passord driten, men ikke i IE. Genialt. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg vil ikke påstå at du KAN alt det du nevnte. Ingen KAN et programmeringsspråk bare ved å ha laget et CMS som du gjorde. Du husker vel hvordan folk fra kaféen her lekte med sikkerheten din? Mitt tips er at du blir enda bedre. Du er langt fra flink nok til å begynne på noe helt annet. 8127282[/snapback] Jaja, men jeg har lyst til å lære mer da. Dere er så vanskelige:p Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Windows 98 saiftaj: http://epiclogon.ytmnd.com/ 8126835[/snapback] Haha - Kult å våkne til at modern hopper inn døra å banner å sverter noe om at idiotfettern min har klart å blande seg inn i kamikaze drapet Han pleier å lande med begge beina på bakken da Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) kamikaze drap? hæ? det koster ikke mye å få seg et domene med asp eller .net. F.eks kan du gå for billigste pakken til one.com om du vil leke med asp. Hvis du googler litt rundt finner du sikkert enda billigere alternativer også. Endret 11. mars 2007 av qualbeen Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 kamikaze drap? hæ? 8127614[/snapback] Nattklubb/resturanten i Oslo? Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Aftenbladet VG JustFuckingGoogleItDotCom Endret 11. mars 2007 av Kanuca Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Snart tilbake. 8127652[/snapback] Godt å vite Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Skrev feil linker, så jeg måtte bare ha noe imens ^^' Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 kamikaze drap? hæ? det koster ikke mye å få seg et domene med asp eller .net. F.eks kan du gå for billigste pakken til one.com om du vil leke med asp. Hvis du googler litt rundt finner du sikkert enda billigere alternativer også. 8127614[/snapback] Jeg vet det, men siden jeg ikke kan det, så vil jeg gjerne lære meg litt først. Kjedelig å betale for noe som jeg kanskje gir opp. Jeg trenger ikke stor plass, for det blir mest å prøve meg fram bare. Men kanskje Qualbeen, skal vurdere det. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hvorfor ikke bare kjøre lokalt? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Går det an å ha IIS server på Windows XP Home Editition? Hvis ja, hvordan? Hvis jeg trenger CD'en til operativsystemet og sånn, så må det nok vente, for jeg har ikke peiling på hvor det er. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) med vista får du iallefall veldig enkelt tilgang på .net-server har jeg hørt. men selv kjører jeg AppServ for php og mysql testing lokalt i xp. Tipper det finnes lignende alternativ for andre programmeringsspråk også! Edit kamikazen: aner ikke hvorfor jeg ikke forstod hva det var snakk om, men jeg tenkte mer på japansk form for kamikaze enn nattklubb.. Endret 11. mars 2007 av qualbeen Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Ja, men nå har ikke jeg Vista da. Har bare XP Home Editition. Men finnes det ingen XAMPP/WAMP utgaver til ASP eller ASP.NET i stedet for bare PHP da? =/ Edit: kanskje jeg skal starte ny tråd i ASP kategorien? Endret 11. mars 2007 av Andy-Pandy Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Går det an å ha IIS server på Windows XP Home Editition? Hvis ja, hvordan? Hvis jeg trenger CD'en til operativsystemet og sånn, så må det nok vente, for jeg har ikke peiling på hvor det er. 8127925[/snapback] IIS finnes på Win XP Pro CD-en. Men om den inneholder ASP er jeg usikker på. Forhør deg med neitakk. Han kan sikkert sånt. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Andy Pandy, fortsett med de du kan du, fordi jeg kan love deg så inderlig godt at du ikke kan de godt nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå