Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er alt for lite webdesign der. En del kjedelig teori (uttrykkshistorie, kunstperioder og lignende) men det er sånn man må gjennom.

8118423[/snapback]

Å ja...hadde i hvertfall håpt på en del webdesign. Det er jo mest derfor jeg søker der, hehe.

Men har de mer webdesign på Gjøvik? Kanskje jeg ikke kommer inn på førstevalget, men andre:P

Har ikke akkurat de beste karakterne nå, så hvem vet! Ganske stor sjanse for at jeg ender på Lillehammer vdg, siden det er så mange som kommer til å søke på Gjøvik i år (fra Åretta)

Lenke til kommentar
Noen her som kunne ha forklart hvordan man tar funksjonen "clip" i bruk via css? Har lest noen guider, men skjønner egentlig ikke hvordan det funker.

Takker for hjelpen.

8118486[/snapback]

Grunnen til at du ikke får så mye svar, kan komme av at folk flest ikke bruker clip. Selv har jeg iallefall ikke benyttet meg av funksjonen - selv om den sikkert er nyttig og fin

...

Får håpe noen andre her inne kan opplyse deg om meg om emnet :)

Lenke til kommentar
Jeg aner ikke hvordan det er på Gjøvik, men Gausdal er hakket dårligere.

Hvis du vil ha en del fritimer og slappe dager, er Gausdal stedet ;)

8118616[/snapback]

Hvis du vil ha ekstremt høyt utdannende lærere (med praktisk erfaring fra jobber på høyt nivå), utfordrende prosjekter, lite kunst- og uttrykkshistorie, helt ny skole, bra datautstyr, nyeste programvare på PCene og et utrolig bra skolemiljø så er Gjøvik stedet. Etter omtrent ni måneder på Gjøvik Videregående Skole og VG1 Medier og Kommunikasjon har jeg ikke annet en positivt å si. Bortsett fra at det er for lite webdesign, men det er ikke skolens feil.

@Runar: Er det fakta at dere betaler over 1000 kr for internetttilgang og bruk av printer? Vi må kanskje det neste år, med et av argumentene er at dere gjør det :no:

Endret av Kiman the king
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva førsteklasse gjør, mulig de gjør andre ting p.g.a. den nye læreformen, men vi betaler ingen ting for nett og printer.

Vi har en del fri i 2MK på Gausdal, men det er ingen ting å si på lærerene eller kvaliteten på undervisningen :) Utstyret er heller ikke så verst (Mac

Lenke til kommentar
Andy-Pandy: Input-validering er en fin båt, CMSet ditt har flere XSS-feil enn PHP-Nuke. :s

Eksempel: stikk innom her og trykk på CLICKY. :)

og her er det vel åpenbart hva som skjer?

8119244[/snapback]

Driver å fikser det nå. Må bare inn i databasen først. Må lage et nytt dokument med bbKoder for å strippe tags, men ikke ha mulighet til fargeforandring og sånn på tittel og sånn.

Men XSS-feil, hva er det? Hvordan fikser jeg det?

Lenke til kommentar

Okay, skal gjøre det når jeg kommer hjem fra skituren. Om kanskje ... 2 timer eller noe sånt.

Edit: Takk for link :)

Edit 2: Skal begynne med systemet igjen, og ta del for del (nå vet jeg i hvertfall hvordan jeg skal gjøre det hele), og nå skal ikke XHTML kodene få ødelegge ;)

Gir ut ny link når den nye er klar :)

Endret av Andy-Pandy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...