Sono Juventino Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Noen her som kunne ha forklart hvordan man tar funksjonen "clip" i bruk via css? Har lest noen guider, men skjønner egentlig ikke hvordan det funker. Takker for hjelpen. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Det er alt for lite webdesign der. En del kjedelig teori (uttrykkshistorie, kunstperioder og lignende) men det er sånn man må gjennom. 8118423[/snapback] Å ja...hadde i hvertfall håpt på en del webdesign. Det er jo mest derfor jeg søker der, hehe. Men har de mer webdesign på Gjøvik? Kanskje jeg ikke kommer inn på førstevalget, men andre:P Har ikke akkurat de beste karakterne nå, så hvem vet! Ganske stor sjanse for at jeg ender på Lillehammer vdg, siden det er så mange som kommer til å søke på Gjøvik i år (fra Åretta) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg aner ikke hvordan det er på Gjøvik, men Gausdal er hakket bedre. Hvis du vil ha en del fritimer og slappe dager, er Gausdal stedet Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Noen her som kunne ha forklart hvordan man tar funksjonen "clip" i bruk via css? Har lest noen guider, men skjønner egentlig ikke hvordan det funker. Takker for hjelpen. 8118486[/snapback] Grunnen til at du ikke får så mye svar, kan komme av at folk flest ikke bruker clip. Selv har jeg iallefall ikke benyttet meg av funksjonen - selv om den sikkert er nyttig og fin ... Får håpe noen andre her inne kan opplyse deg om meg om emnet Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg aner ikke hvordan det er på Gjøvik, men Gausdal er hakket bedre. Hvis du vil ha en del fritimer og slappe dager, er Gausdal stedet 8118616[/snapback] Gausdal høres ut som det rette stedet for meg! Nå håper jeg virkelig på at jeg kommer inn der...hehe Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Jeg aner ikke hvordan det er på Gjøvik, men Gausdal er hakket dårligere. Hvis du vil ha en del fritimer og slappe dager, er Gausdal stedet 8118616[/snapback] Hvis du vil ha ekstremt høyt utdannende lærere (med praktisk erfaring fra jobber på høyt nivå), utfordrende prosjekter, lite kunst- og uttrykkshistorie, helt ny skole, bra datautstyr, nyeste programvare på PCene og et utrolig bra skolemiljø så er Gjøvik stedet. Etter omtrent ni måneder på Gjøvik Videregående Skole og VG1 Medier og Kommunikasjon har jeg ikke annet en positivt å si. Bortsett fra at det er for lite webdesign, men det er ikke skolens feil. @Runar: Er det fakta at dere betaler over 1000 kr for internetttilgang og bruk av printer? Vi må kanskje det neste år, med et av argumentene er at dere gjør det Endret 9. mars 2007 av Kiman the king Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg vet ikke hva førsteklasse gjør, mulig de gjør andre ting p.g.a. den nye læreformen, men vi betaler ingen ting for nett og printer. Vi har en del fri i 2MK på Gausdal, men det er ingen ting å si på lærerene eller kvaliteten på undervisningen Utstyret er heller ikke så verst (Mac Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Andy-Pandy: Input-validering er en fin båt, CMSet ditt har flere XSS-feil enn PHP-Nuke. :s Eksempel: stikk innom her og trykk på CLICKY. og her er det vel åpenbart hva som skjer? Endret 10. mars 2007 av jorgis Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Andy-Pandy: Input-validering er en fin båt, CMSet ditt har flere XSS-feil enn PHP-Nuke. :s Eksempel: stikk innom her og trykk på CLICKY. og her er det vel åpenbart hva som skjer? 8119244[/snapback] Uppz. Alt ble borte. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Nå er dere nesten litt slemme Nå går det ikke ann å forandre på beskrivelsen lenger. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Godt jobba.. 'Logoforslag' til StatoilHydro (ja, med CamelCase).. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Haha, seriøst? Noen må seriøst lære seg hva en logo er. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Ja, han er seriøs: http://e24.no/boers-og-finans/article1681647.ece?start=3 Hva med denne? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Haha, likte denne; Nr. 1 i bildespesialen var nokså pen, for så vidt. 11 også. Endret 10. mars 2007 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Andy-Pandy: Input-validering er en fin båt, CMSet ditt har flere XSS-feil enn PHP-Nuke. :s Eksempel: stikk innom her og trykk på CLICKY. og her er det vel åpenbart hva som skjer? 8119244[/snapback] Driver å fikser det nå. Må bare inn i databasen først. Må lage et nytt dokument med bbKoder for å strippe tags, men ikke ha mulighet til fargeforandring og sånn på tittel og sånn. Men XSS-feil, hva er det? Hvordan fikser jeg det? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Men XSS-feil, hva er det? Hvordan fikser jeg det? 8120973[/snapback] http://kaiultraboard.byethost9.com/tutoria...xss_attacks.php Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg bruker mysql_real_escape_string =/ Men skal jeg lime inn den koden her et sted på sida mi? <script>alert('XSS')</script> Bare så den sto på sida så... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Les hele guiden du, Andy. Det sto ikke at du skulle lime inn den koden der Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Okay, skal gjøre det når jeg kommer hjem fra skituren. Om kanskje ... 2 timer eller noe sånt. Edit: Takk for link Edit 2: Skal begynne med systemet igjen, og ta del for del (nå vet jeg i hvertfall hvordan jeg skal gjøre det hele), og nå skal ikke XHTML kodene få ødelegge Gir ut ny link når den nye er klar Endret 10. mars 2007 av Andy-Pandy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå