Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker ikke måten du viser frem profiler på, Andy. Ikke bruk et skjema hvor du setter disabled på inputene. Det ser ... dumt ut.

Edit: Jeg ante ikke at du bodde i Lillehammer :p Ser du går på Åretta?

Endret av Runar
Lenke til kommentar

Runar: Ja, men jeg har tenkt til å forandre det til vanlig tekst.

Ja, går på Åretta...kjenner du noen der, eller noe sånt?

Hans3k: Ikke jeg som har skrevet det som står i tittelen/beskrivelsen der. Det er det noen fra USA som har gjort. Hvis dere logger på, forandre det hvis dere vil :)

Brukernavn: demo

Passord: demo

Endret av Andy-Pandy
Lenke til kommentar

jammen, jeg har lest en del forumposter av deg hvor du viser frem kodene du har brukt.

i de kodene står det hvem som har laget dem, hvis du ikke har lagt merke til det.

hvis man først skal betale for et cms, må man jo kjøpe noe ordentlig.

Endret av hans3k
Lenke til kommentar
du kan jo ikke ta betalt for det, når 2/3 av kodene i scriptet er tatt fra andre sider / scripts.

8118091[/snapback]

Det fullt mulig å ta betalt for andres arbeid, iallefall så lenge lisensen sciptene man bruker tillater dette. Men joda, jeg forstår poenget ditt :)
Lenke til kommentar
Går på Gausdal videregående, andre året med Medier og Kommunikasjon. Bor i nærheten av Ekromskogen :)

8118263[/snapback]

Jeg har søkt på Media og Kommunikasjon Gausdal som førstevalg nå :)

Også har jeg M&K hos Gjøvik som andre, og vanlig allmenn på Lillehammer som tredje.

Håper virkelig jeg kommer inn på Gausdal. Fin skole det.

Men oppå der...er det lite webdesign/programmering, og mer andre ting som film og sånn? Syns film er morsomt óg, men ikke med folk som kan det for de tar over alt hehe slik som i et prosjekt vi har sammen med en skole i Sør-Afrika på skolen nå...Der kom jeg selvfølgelig på en gruppe med en venn av meg, som driver med film. Tror du ikke det endte med at han tok over styringa :thumbdown:

Lenke til kommentar

@Andy-Pandy:

Kopiert fra den CMSsiden din:

<html>
<head>
<title>Spartan :: <br />
<b>Warning</b>:  include(../titles/register.php) [<a href='function.include'>function.include</a>]: failed to open stream: No such file or directory in <b>/var/www/hotserv.dk/users/andersmoen/cms/templates/default/top.php</b> on line <b>35</b><br />
<br />
<b>Warning</b>:  include() [<a href='function.include'>function.include</a>]: Failed opening '../titles/register.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php5:/usr/share/php') in <b>/var/www/hotserv.dk/users/andersmoen/cms/templates/default/top.php</b> on line <b>35</b><br />
</title>
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="templates/default/style.css" />

Bare for å gi deg et lite tips :)

url: http://andersmoen.hotserv.dk/cms/index.php?page=register

Lenke til kommentar

Den er fiksa nå ;)

Lagde den sånn fort slik at folk skulle kunne registrére seg i stedet for å bruke demo brukeren hvis de ikke ville det så hehe.

Tenkte nok ikke over den da. Men som jeg sa: fiksa nå :)

Men nå har det blitt så mange connections, at jeg ikke kommer meg inn:p

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Lost connection to MySQL server during query in /var/www/hotserv.dk/users/andersmoen/cms/config/db.php on line 2

Could not connect: Lost connection to MySQL server during query

Edit: den var visst ikke fiksa helt nei, hehe.

Edit 2: fiksa ;)

Endret av Andy-Pandy
Lenke til kommentar
Jeg har søkt på Media og Kommunikasjon Gausdal som førstevalg nå :)

Også har jeg M&K hos Gjøvik som andre, og vanlig allmenn på Lillehammer som tredje.

Håper virkelig jeg kommer inn på Gausdal. Fin skole det.

Men oppå der...er det lite webdesign/programmering, og mer andre ting som film og sånn? Syns film er morsomt óg, men ikke med folk som kan det for de tar over alt hehe slik som i et prosjekt vi har sammen med en skole i Sør-Afrika på skolen nå...Der kom jeg selvfølgelig på en gruppe med en venn av meg, som driver med film. Tror du ikke det endte med at han tok over styringa :thumbdown:

8118343[/snapback]

Det er alt for lite webdesign der. En del kjedelig teori (uttrykkshistorie, kunstperioder og lignende) men det er sånn man må gjennom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...