Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er det liten vits om det kommer eller ikke, siden alt for mange bruker IE. Eller tar jeg feil?

Jeg unngår å bruke koder som ikke fungerer i IE, så langt det er mulig.

8110086[/snapback]

Du har forsåvidt rett. Designere ønsker at siden ser nogenlunde lik ut i alle nettlesere (med unntak av lynks kanskje).

8110119[/snapback]

Pirk: lynks finnes ikke. Prøv links eller lynx istedet. :)

Lenke til kommentar
Nå gidder jeg ikke quote, men JonT sa at "meny" var blant de mest brukte.

Heter det ikke "menu" på engelsk? Skriver veldig mange personer feil da, siden menu ikke var på listen?

8111607[/snapback]

RTFA, siden han linket til sier "meny". :)

Lenke til kommentar

beklager jorgis, gikk vel litt fort da jeg skrev :p Ikke har jeg brukt den/de nettleserne så mye heller.. Man har altså både links og lynx til å surfe webben med? Og begge er ren-tekst-baserte? Snasent..

Nuja: kan ikke noen lage en smancy-fanchy 2.0Beta-greie med gratulasjoner til Henrik Lied? Også maser vi på hw-gutta såpass mye, at det kommer en nyhetssak om dette?

Er jo ikke hvermansen som får lov til å bestemme utviklingen av internett! Grattis mr. Lied!

Lenke til kommentar
beklager jorgis, gikk vel litt fort da jeg skrev :p Ikke har jeg brukt den/de nettleserne så mye heller.. Man har altså både links og lynx til å surfe webben med? Og begge er ren-tekst-baserte? Snasent..

8111684[/snapback]

Links og lynx er begge greie for tekstbasert surfing. Lynx er vel den meste kjente av dem, og er den mest lavnivå av dem. Links er på en måte en grafisk nettleser med tekstbasert UI, og rendrer dermed ting tilnærmet på samme måte som den ville blitt i et GUI. :)

Lenke til kommentar
RTFA, siden han linket til sier "meny". :)

8111633[/snapback]

Run The Fuck Away? ( :p )

Jeg ser bare "menu" på den siden han linket til, ikke meny.

bilde3jb6.png

8111711[/snapback]

Bah, megatypo. Skulle selvfølgelig skrive "menu". Det er forøvrig interessant å merke seg at artikkelen ble skrevet i desember 2005, altså en god stund siden. :)

RTFA

Screen av ELinks (nyere, aktiv fork av Links):

780px-ELinks_screenshot.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...