Garreth Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Aftenbladet.no kunne vært så utrolig mye bedre (design, brukevennlighet osv) Men de skriver helt greit. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Neitakk overså mine tips ang. musikksmaken 8106210[/snapback] Nei, gjorde ikke det... Tipset var bra, det står bare på å få satt av tid til å gjøre det. Mr.Berg: Gidder ikke besvare kveruleringen din. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Mr.Berg: Gidder ikke besvare kveruleringen din. Haha, så hvorfor si noe? :!: Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Er aldri dumt å gjøre det helt tydelig, slik at du ikke levner noen tvil om hva som skjer om man trykker der. Jeg stemmer for tekst ved siden av, om du da ikke har mange ikoner på rad og rekke. 8106479[/snapback] Skal se om jeg setter inn en liten tekstbit. Sånn ser det ut for øyeblikket: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg mener ikonet er stort nok, og såpass synlig at du kan kjøre på med kun ikon. Mulig noen andre mener noe annet, men dem om det Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg mener det er malplassert, i tilfelle. Altfor 'midt i syningen'. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Har alle lest Better Content Management through Information Architecture? Sikkert ganske relevant for mange av oss her inne, eller evt. kollegaer til mange av oss her inne. :-) God lesing i henhold til Webkafeen-prosjektet også. Endret 8. mars 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg mener det er malplassert, i tilfelle. Altfor 'midt i syningen'. 8106735[/snapback] Hadde det vært bedre om det lå på venstre eller høyre siden, eller om det var i samme linje som "Skrevet av" teksten? Har også bytta font fra Georgia til Tahoma på alle tekster utenom overskrifter. Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Har alle lest Better Content Management through Information Architecture? Nupe, men feeden fikk æren av å være #100 hos meg Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg likte Georgia, jeg. Tahoma tror jeg blir fryktelig kjedelig. Print-symbolet kunne nok ha fungert på samme linje som 'Skrevet av' også, men da må du skille de litt godt fra hverandre, da. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Har alle lest Better Content Management through Information Architecture? Nupe, men feeden fikk æren av å være #100 hos meg 8106893[/snapback] Noob. Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Vet, jeg skammer meg. Selv om Mr.Berg kalte oss for geeks på MSN nå nettopp. PT » sier (14:31):Så nå abonnerer jeg på 99 feeds Hein Haraldson Berg sier (14:32): PT » sier (14:33): Men Lied eier meg totalt da PT » sier (14:33): 400 elns Hein Haraldson Berg sier (14:33): geeks PT » sier (14:33): Seff Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg likte Georgia, jeg. Tahoma tror jeg blir fryktelig kjedelig. Print-symbolet kunne nok ha fungert på samme linje som 'Skrevet av' også, men da må du skille de litt godt fra hverandre, da. 8106898[/snapback] Jeg tenkte at groteske fonter var bedre å lese enn antikva. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Men groteske fonter blir også rimelig kjedelig i lengden. Syns det passet med antikva på siden din. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Mr.Berg har ingen feeds Følger bare med i kafeen jeg - dere går gjennom og filtrerer ut sakene, jeg leser om jeg gidder. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jepp, for FF suger jo totalt på feeds - så skjønner at du må ha oss Opera-folk til å poste interessante saker. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hadde gjort akkurat det samme om jeg var Opera-fanboy. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg abonnerer bare på planetrubyonrails.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå