Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ang. nettavis-design, NYTimes.com

8104465[/snapback]

Får laste ned mp3-en når jeg kommer hjem, men jeg blar gjennom presentasjonen hans nå, og jeg må si jeg liker mye av det jeg ser. Hadde vært kult om f.eks. Dagbladet/Aftenposten (som er de nettavisene jeg leser) hadde klart å gjøre noe av det samme, selv om jeg har mine tvil til at det kommer til å skje med det første... :(

Aviser leier inn programmerere.

USA, men still.. Håper vi får en lignende trend i Norge om ikke så alt for lenge, hadde jo gjort "markedet" litt mer åpent, mener nå jeg.

Endret av Jesper Karsrud
Lenke til kommentar
Noen ganger skulle man nesten tro at asp.net var et av dine kjære barn, eller noe i den duren, neitakk. :)

8106176[/snapback]

Jeg har aldri vært borti asp.net. Derfor uttaler jeg meg heller ikke om hvor vidt det er bra eller ikke.

Men i deres idealistiske (dvs. ikke realistisk) verden er det veldig populært å undervurdere alle andre språk og teknologier enn dem man selv behersker og praktiserer. Kom ikke å si noe annet...

Lenke til kommentar

Nå gir jeg mine besøkende muligheten til å skrive ut nyhetene, men er et ikon med en printer som motiv nok til at de skjønner hva det er? Jeg har også en title verdi på bildet. Eller bør jeg skrive ved siden av f.eks. "Skriv ut denne nyheten"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...