Steinmann Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Her er iallefall mine collage-helter; RODEO 27. Sebastian 8100280[/snapback] Ja kjære? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Apropos CamelCase - ser ut til at Statoil og Hydro er store fans. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Da er det ikke så mange timer før Hove slipper enda en headliner (sjanger: rock)! Gleder meg Er det flere som skal til Hove og rokke foten? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) @Hein: Må ikke lese white trash-nettavisene, nå da. E24: Navnedebatten er bare utsatt Endret 7. mars 2007 av Løvskogen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ohh, Løvskogen goes buisness - E24 og moleskine Uansett.. StatoilHydro ? For et tafatt navn! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Apropos CamelCase - ser ut til at Statoil og Hydro er store fans. 8102773[/snapback] Det gjorde meg virkelig trist da jeg leste nyheten på jobb i dag. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 CamelCase generelt gjør meg trist. BigBang gjør meg trist. Tor: Pfft, liksom-soss. Dessuten blir selskapet hetende StatoilHydro til 2008. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Eller om du er på jakt etter noe nytt, kan du teste ut mer morsomme språk, som FORTRAN eller x86 assembly. Hmm? 8101222[/snapback] Nytt for meg, nytt for deg. Det finnes lite som er mer hard-core og gir mer streetcred enn å kode i assembly. Lisp kan vente. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 CamelCase generelt gjør meg trist. BigBang gjør meg trist. Tor: Pfft, liksom-soss. Dessuten blir selskapet hetende StatoilHydro til 2008. 8103352[/snapback] BigBang gjør meg litt trist òg. Når det er sagt, så fulgte jeg linken fra Aftenposten, som er den eneste nettavisen jeg leser. Å lese VGNett er som å spørre en gjeng 14 år gamle jenter hva som skjer. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Å lese VGNett er som å spørre en gjeng 14 år gamle jenter hva som skjer. 8103787[/snapback] Likevel er det en av Norges mest besøkte nettsider, og kanskje mest lese papiravis. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Å lese VGNett er som å spørre en gjeng 14 år gamle jenter hva som skjer.8103787[/snapback] Likevel er det en av Norges mest besøkte nettsider, og kanskje mest lese papiravis.8103802[/snapback] Ja, og poenget ditt var? VG blir jo ikke noe mer seriøs av å ha mange lesere. Akkurat som at fjortiser blir ikke bedre til å formidle nyhetsbildet, selv om det finnes uhorvelig mange av de... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Nyhetene blir kanskje ikke mer seriøse, men det er tydelig at det er den typen nyheter leserne vil ha. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Noen herfra som har tenkt seg turen hit til TG i år? Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Nyhetene blir kanskje ikke mer seriøse, men det er tydelig at det er den typen nyheter leserne vil ha. Folk flest er dumme og vet ikke bedre. *kose på Aftenposten* Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 *kose på Aftenposten* Hvorfor ikke Bergens Tidende, Bergens svar på Aftenposten? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 CamelCase generelt gjør meg trist. BigBang gjør meg trist. Tor: Pfft, liksom-soss. Dessuten blir selskapet hetende StatoilHydro til 2008. 8103352[/snapback] BigBang gjør meg litt trist òg. Når det er sagt, så fulgte jeg linken fra Aftenposten, som er den eneste nettavisen jeg leser. Å lese VGNett er som å spørre en gjeng 14 år gamle jenter hva som skjer. 8103787[/snapback] BigBang er jo kos. Lese itavisen ftw Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Var på skolen idag og tok backup av den del gammelt arbeid, morsomt å se noe av det man har gjort for en stund siden som aldri ble fullført eller ble noe av.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 BigBang er jo kos. Musikken; ja, CamelCase-navnet; nei. Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 *kose på Aftenposten* Hvorfor ikke Bergens Tidende, Bergens svar på Aftenposten? 8103922[/snapback] Begge deler er finfine saker, men BT har nettopp kansellert studentabonnementet mitt på grunn av manglende studentbevis Gikk fint i et år eller så. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Her på huset ligger BT utenfor hver dag, og siden det alltid ligger igjen mange aviser stjeler jeg like så godt med meg en nå og da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå