Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nettopp bestemt meg for å ta en bachelor i Fine Arts. Med vektlegging på grafisk design. Dyr skole, men de gir stipend til skandinaviske studenter, dessuten ligger den i Tacoma slik at jeg fortsatt kan spille med bandet mitt i Seattle. Også har man jo lånekassen.

Lenke til kommentar
Hva er "Fine Arts"?

8086389[/snapback]

Fin kunst vel. :p Hehe.

"The term "fine art" was coined in 1767 in reference to the arts that were "concerned with beauty or which appealed to taste" (S.O.E.D 1991). The term has been used to refer to a limited number of visual art forms, including painting, sculpture, and printmaking, and is still used by schools, institutes, and other organizations to indicate a traditional perspective on the visual arts, often implying an association with classic or academic art." - Wikipedia

Pacific Lutheran University, der jeg skal søke.

Lenke til kommentar
Noen her som har peiling på hCard? Har ikke lest wikipedia-linken, men tenkte kanskje å implementere hCard på brukere som kommenterer artikler på webkafeen, hva tror dere om dette, eller burde det bare være enkelte brukere, standard-saker, slik som ALA bruker?

Tar meg en middagslur mens dere svarer  :sleep:

8083528[/snapback]

hCard ftw.

Noen må begynne å bruke disse mikroformatene

Div foot :)

Jeg sitter og gjør Java, Judofyr - storkoser meg.

8086043[/snapback]

Trenger ikke hjelp altså?

Prøver meg på en
ArrayList<Cd> resultat = this.cd.finnAlleCder(artist);

, ikke så smart siden kompilatoren gir notis på det, siden det er notis vil kompileringen fullføres, men er plagsomt. ;)

8086433[/snapback]

Skal da fungere uten problemer det?

Hva er returtypen på finnAlleCder() da?

Norsk java? :tease:

Ikke sånn fin da vettu. Motsatt av grov liksom. Hehe, bachelor i ugly arts, der man lærer tabell-layout, 1997-farger og -design, dårlige sammensatte, flisete, vannskadde møbler, halvferdige malerier osv.

8086876[/snapback]

Kunne ønske jeg kunne sånne kunstneriske ting :love:

Sliter nok med å spille jokke på gamle kassegitaren :innocent:

Jeg mistenker at mine Disney-tegninger er en del av pensumet i ugly arts.

8086980[/snapback]

Disney er jo klassisk bra :D

Lenke til kommentar

Heisann folkens.

Finnes det noen side som inneholder "inspirerende materiale"? Type oversikt over fine web-sider, bilder, filmer osv.

Har ikke funnet noe selv, tenker litt på å starte opp en side til å samle "inspirerende ting". Er ikke lett å definere hva som er inspirerende, så blir vel i så fall en side med mye forskjellig..

Lenke til kommentar

En ide er jo å lage en wiki med inspirasjon. Problemet, slik jeg ser det, er hvordan man skal organisere den. Føler det burde være noe mer enn bare masse artige bilder og lignende, kvalifiserte folk må nesten godkjenne det. Men da er man i fare for at relevant stoff ikke kommer med, hva som er inspirerende varierer jo veldig fra person til person.

Eller kan jeg bare opprette en egen side, alà en video/bilde/blogg blogg, hvor jeg skriver alt selv for så å slippe til flere etter hvert.

Må prøve å finne ut av noe lurt, jeg føler litt at dette er min "quest".. men nå må jeg sove litt. natta diskusjon.no folk.

Lenke til kommentar

Noen som har sett den nye reklamen for briller eller noe sånt... noen damer er ute å trener og så løper hu ene i et skilt. Senere kommer det noen briller på skjermen med svart bakgrunn. Men nederst står det: "Lorem Lorem ipsum dolor sit amet 1500,-" (Lorem står to ganger).

Noen smartinger som har glemt å fjerne det? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...