Lovskogen Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Åh, trodde vi snakket om samme greia :-/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Åh, trodde vi snakket om samme greia :-/ 8080601[/snapback] Fort gjort... Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Treg som jeg er skal jeg nå bevege meg i gang med å hente feeds. Bruker Opera, men hvordan oppdateres den, slik den er nå må jeg hente manuelt ved å trykke på rss linken hos den aktuelle nyhetssiden eller restarte Opera Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Ang Apple og CC: MacBook og MacBook Pro. Sjølv syns eg "Macbook" ser bedre ut enn "MacBook", men. ------------------- Forresten: Er det nokon som veit om ein WYSIWYG-editor som erstatter TEXTAREA - som bruker Markdown eller Textile? I såfall, skrik ut! Endret 5. mars 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Lurer på om jeg skal få meg tatovering Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Den er vel strengt tatt ganske så OLD??!!11111oneoneonen1 Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg hadde aldri sett den før Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hehe, den var litt kul. Tror du hadde fått tyn hver gang du forklarte at det var html koder (til folk som ikke har peiling) Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Så må du bare shave håret på toppen og tatovere inn <head>, og på bena: </body> Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Treg som jeg er skal jeg nå bevege meg i gang med å hente feeds. Bruker Opera, men hvordan oppdateres den, slik den er nå må jeg hente manuelt ved å trykke på rss linken hos den aktuelle nyhetssiden eller restarte Opera 8080784[/snapback] Høreklikke på feeden og velge egenskaper? Morsom tatoo btw Endret 5. mars 2007 av qualbeen Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Feeds hentes vel i Opera sånn ca hver 3. time? Som standard altså. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Noen her som har peiling på hCard? Har ikke lest wikipedia-linken, men tenkte kanskje å implementere hCard på brukere som kommenterer artikler på webkafeen, hva tror dere om dette, eller burde det bare være enkelte brukere, standard-saker, slik som ALA bruker? Tar meg en middagslur mens dere svarer Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Har jobbet litt med en side bestående av mange sider. Litt vanskelig å forstå, men ta deg en tur hit (og her hvis du klør deg i hodet) 1. Hva syns dere om idéen/teknikken? 2. Hvordan kan jeg hindre at de hvite linkene (siste/neste/forrige) ikke følger scrollen EDIT: Får vel legge til at det kun funker i Fx hittil EDIT2: Nå virker den nesten i Opera. Endret 5. mars 2007 av Judofyr Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg sover i tre timer og dette er det beste dere kommer med?! Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg sover i tre timer og dette er det beste dere kommer med?! 8085160[/snapback] Bare syt og klag du Men det bilde stemmer ikke lenger Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Så må du bare shave håret på toppen og tatovere inn <head>, og på bena: </body> 8082800[/snapback] også fortsetter vi nedover med div footer? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg sover i tre timer og dette er det beste dere kommer med?! 8085160[/snapback] Nei, nå syns jeg det ble stille her, jeg også Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Div foot Jeg sitter og gjør Java, Judofyr - storkoser meg. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Java og storkoser i samme setning Hva jobber du med? Endret 5. mars 2007 av Judofyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå