mikk- Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 CamelCaps er teit, og du mangler hover på vanlige linker. Ellers pent. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Refleksjonen i menyen var stygg, og den øverste bolken i menyen bør endre farge ved hover. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) CamelCaps er teit, og du mangler hover på vanlige linker. Ellers pent. 8078865[/snapback] CamelCapsen skal bort, hover på vanelige linker har faktisk gått helt i glemmeboka, takk for påminnelsen (hah, fyfan så dårlig av meg ). Og takk Endret 4. mars 2007 av kaiern Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) CamelCaps er teit 8078865[/snapback] Disagree. CamelCase kan være veldig stilig etter min mening. Hvorfor er det så teit, egentlig?? Edit: Synes det var noe muffins med CamelCaps, jeg kaller det også CamelCase, men når de over meg skrev CamelCaps ble det sånn Endret 4. mars 2007 av Kiman the king Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Egentlig litt enig med deg der, Kiman. Jeg kaller det foresten CamelCase, av en eller annen grund. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Egentlig litt enig med deg der, Kiman.Jeg kaller det foresten CamelCase, av en eller annen grund. 8079178[/snapback] Er vel det det heter CamelCase er for koding Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 .... og jeg er en koder, så da er det vel derfor jeg kaller det CamelCase, og ikke CamelCaps. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Potet/potet. CamelCase var kult i 2003. Skaff dere en bedre kalender, en som går riktig. CamelCase er en måte å dele ord på, uten helt å dele dem. Det går an å bestemme seg for om ordet er delt eller ikke. CamelCase er både stygt og grammatisk feil. Edit: CamelCase er bare sÅviDt bEdRe eNn å SkrIvE sÅnN heR. =) Endret 4. mars 2007 av Mikael Berg Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Jeg la akkurat merke til at Tully's Coffee faktisk har ganske bra hjemmesider. Veldig pene å se på, og kildekoden er ikke så aller verst heller.. Litt divmania og span i stedet for paragrafer (hvertfall på forsiden), men hey, ingen tabeller, og menyen er en liste! Slår Starbucks sine sider ned i støvlene. Dessuten har Tully's gratis trådløst nett, det har ikke Starbucks. Gratis nett har Victrola (bortsett fra i helgene, fordi de vil ha sosiale folk der, dette trekker selvsagt ned for meg som har mest tid til å sitte der nettopp da) og Seattle Online Coffee Company også, men hjemmesidene deres suger. Tully's Coffee er bare fire kvartaler unna der jeg bor, og selv om de er en relativt stor kjede som deler tipsen likt mellom alle ansatte (og de må betale skatt på den) vil jeg si at de vinner Vibekes Kaffebar-awards 2007. Endret 5. mars 2007 av Vibeke Stølan Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Potet/potet. CamelCase var kult i 2003. Skaff dere en bedre kalender, en som går riktig. CamelCase er en måte å dele ord på, uten helt å dele dem. Det går an å bestemme seg for om ordet er delt eller ikke. CamelCase er både stygt og grammatisk feil. Edit: CamelCase er bare sÅviDt bEdRe eNn å SkrIvE sÅnN heR. =) 8079423[/snapback] Du har misforstått poenget med CamelCase. CamelCase er til bruk i kode, hvor du ikke har lov til å bruke mellomrom til å dele ord. Resultatet er at du kan dele ord med case eller med understrek. Noen foretrekker da å bruke CamelCase (InputFilter), andre foretrekker å bruke understrek (input_filter). Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Da tror jeg du har misforstått hva Mikael snakker om, altså bruk av CP på intarwebzidar. Tror jeg *stikke på skole* Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Da tror jeg du har misforstått hva Mikael snakker om, altså bruk av CP på intarwebzidar. Tror jeg *stikke på skole* 8080113[/snapback] CP? Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 haha, sånn kan det gå når man er trøtt og har det travelt CC, altså camelcaps skulle det vel egentlig stå Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 haha, sånn kan det gå når man er trøtt og har det travelt CC, altså camelcaps skulle det vel egentlig stå 8080140[/snapback] Haha, jeg var så trøtt at jeg faktisk forsto det :!: -- Stikke i viktig møte Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Det var CC som «DesignVirkeMiddel» jeg uttalte meg om, ja. Burde kanskje ha spesifisert det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Apple - som da er kjent for å være utrolig flinke designmessig - benytter jo CamelCase i en rekke produktnavn. Noe jeg også syntes ser ganske bra ut, som regel. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Nei, ikke helt, de bruker camelCase, ikke CamelCase Endret 5. mars 2007 av JohnRichard Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Nå går du offtopic veit du, Løvskogen - tenker på Cameltoe du EDIT: Din gris... Endret 5. mars 2007 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå