Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
CamelCaps er teit, og du mangler hover på vanlige linker. Ellers pent. :)

8078865[/snapback]

CamelCapsen skal bort, hover på vanelige linker har faktisk gått helt i glemmeboka, takk for påminnelsen (hah, fyfan så dårlig av meg :p ). Og takk :)

Endret av kaiern
Lenke til kommentar
CamelCaps er teit

8078865[/snapback]

Disagree. :) CamelCase kan være veldig stilig etter min mening. Hvorfor er det så teit, egentlig??

Edit: Synes det var noe muffins med CamelCaps, jeg kaller det også CamelCase, men når de over meg skrev CamelCaps ble det sånn :)

Endret av Kiman the king
Lenke til kommentar

Potet/potet.

CamelCase var kult i 2003. Skaff dere en bedre kalender, en som går riktig.

CamelCase er en måte å dele ord på, uten helt å dele dem. Det går an å bestemme seg for om ordet er delt eller ikke. CamelCase er både stygt og grammatisk feil.

Edit: CamelCase er bare sÅviDt bEdRe eNn å SkrIvE sÅnN heR.

=)

Endret av Mikael Berg
Lenke til kommentar

Jeg la akkurat merke til at Tully's Coffee faktisk har ganske bra hjemmesider. Veldig pene å se på, og kildekoden er ikke så aller verst heller.. Litt divmania og span i stedet for paragrafer (hvertfall på forsiden), men hey, ingen tabeller, og menyen er en liste! Slår Starbucks sine sider ned i støvlene.

Dessuten har Tully's gratis trådløst nett, det har ikke Starbucks. Gratis nett har Victrola (bortsett fra i helgene, fordi de vil ha sosiale folk der, dette trekker selvsagt ned for meg som har mest tid til å sitte der nettopp da) og Seattle Online Coffee Company også, men hjemmesidene deres suger.

Tully's Coffee er bare fire kvartaler unna der jeg bor, og selv om de er en relativt stor kjede som deler tipsen likt mellom alle ansatte (og de må betale skatt på den) vil jeg si at de vinner Vibekes Kaffebar-awards 2007.

:)

Endret av Vibeke Stølan
Lenke til kommentar
Potet/potet.

CamelCase var kult i 2003. Skaff dere en bedre kalender, en som går riktig.

CamelCase er en måte å dele ord på, uten helt å dele dem. Det går an å bestemme seg for om ordet er delt eller ikke. CamelCase er både stygt og grammatisk feil.

Edit: CamelCase er bare sÅviDt bEdRe eNn å SkrIvE sÅnN heR.

=)

8079423[/snapback]

Du har misforstått poenget med CamelCase. CamelCase er til bruk i kode, hvor du ikke har lov til å bruke mellomrom til å dele ord. Resultatet er at du kan dele ord med case eller med understrek. Noen foretrekker da å bruke CamelCase (InputFilter), andre foretrekker å bruke understrek (input_filter). :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Apple - som da er kjent for å være utrolig flinke designmessig - benytter jo CamelCase i en rekke produktnavn. Noe jeg også syntes ser ganske bra ut, som regel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...