Torjus Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 For å skrive "ø" i ei php fil så bruker man følgende kode: ø Hva er koden for "å" og "æ"? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 For å skrive "ø" i ei php fil så bruker man følgende kode: ø Hva er koden for "å" og "æ"? 8068893[/snapback] Feil, du skal ikke bruke html-entiteter for å angi spesialtegn. Har du rett tegnsett, skal det funke å bruke æøå direkte. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Takk for respons. Jaja, folkens. Da var kveitebolle.net bestilt. Blir deilig med eget domene! Endret 3. mars 2007 av flodhest Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Utkastet til siden min er nå nesten ferdig. Noen siste innvendinger? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Gissan: Får.. ikke.. puste... (litt luft mellom teksten og kanten burde du ihvertfall ha ) Lenke til kommentar
rønning Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Gissan: og ikke midtstilt tekst..og prøv deg litt frem med line-height.. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Gissan: Mindre tekststørrelse, Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Midtstilt brødtekst tar seg sjelden bra ut, luft som clvn nevner; både innenfor "boksen" og mellom meny og boks. "Lipsum.com" bør ha en annen farge enn warning-rød, og typografien må rett og slett jobbes mye med. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Teksten er bare plassert der for å se hvordan det er å lese med den fonten og sånn. Rød bare for å få en annen farge på overskriften. Skal selvfølgelig ikke være midtstilt heller. Er det vanskelig å bruke dette designet i en wordpress-blogg? Hvordan går jeg fram da? Endret 3. mars 2007 av Gissan Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Submit buttons should not look like input boxes Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Submit buttons should not look like input boxes 8072888[/snapback] Han har jo helt klart et poeng, ja! Og jeg har vel egentlig altid stylet submit buttons annerledes enn input felter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Særlig 8073016[/snapback] EDIT: jeje - kanskje ikke altid da Endret 4. mars 2007 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 For å skrive "ø" i ei php fil så bruker man følgende kode:ø Hva er koden for "å" og "æ"? 8068893[/snapback] Html-kodene (eller hva man nå skal kalle det) er &aerlig; ø å om jeg husker rett. Kjekt å vite om man har feil encoding/charset Men det beste er jo å bruke æøå direkte. Det kan man gjøre ved å lagre som bl.a. utf-8. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Han har jo helt klart et poeng, ja! Og jeg har vel egentlig altid stylet submit buttons annerledes enn input felter. EDIT: jeje - kanskje ikke altid da Alltid to L-er i alltid, aldri to L-er i aldri. Nesten verre enn vis/hvis-feilene mine dette her. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Alltid to L-er i alltid, aldri to L-er i aldri. Nesten verre enn vis/hvis-feilene mine dette her. Pokker, jeg hadde jo tenkt å rette på den! -- Digg å sove til nå når man var hjemme 07300 TIMAR Ikke være så fyllesjuk som man pleier. La meg sammen med ei venninde, men nå vart a borte gitt Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Pokker, jeg hadde jo tenkt å rette på den! -- Digg å sove til nå når man var hjemme 07300 TIMAR Ikke være så fyllesjuk som man pleier. La meg sammen med ei venninde, men nå vart a borte gitt Har du blitt dansk, eller? Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Jeg driver på å lager en hjemmeside og greier, hurra for meg.. and the crowd goes wild. Uansett, det jeg lurer på er hvordan HTML-kode jeg kan skrive for å få en bestemt lydfil til å spilles av én gang idet folk går inn på hjemmesiden min. Hjelp meg, er ikke akkurat dreven på dette feltet. Endret 4. mars 2007 av eilertsen Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg driver på å lager en hjemmeside og greier, hurra for meg.. and the crowd goes wild.Uansett, det jeg lurer på er hvordan HTML-kode jeg kan skrive for å få en bestemt lydfil til å spilles av én gang idet folk går inn på hjemmesiden min. Hjelp meg, er ikke akkurat dreven på dette feltet. 8074352[/snapback] Kafeen er ikkje nokon plass kor du spyr etter slike ting. Både fordi me ikkje driv support her inne, og at dette konkrete tilfellet er som å banne i kyrkja. Hvis du brukar søkefunksjonen her på forumet, finn du svaret opp og ned i mente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå