Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tenkt på at det kunne vært kjekt med to førstenivås nyheter, så de ikke blir borte så fort, får se. Kanskje jeg kan sno bakgrunnen på 2. nivå-nyhetene rundt bilde, og drite i de grå linjene over, bare ikke ha noen linje på venstre-siden.

It's Caturday!

2001166234367908979_rs.jpg

Endret av Løvskogen
Lenke til kommentar

Henrik:

Fin side, igrunn. Enkel, oversiktlig og lettlest. Vil dog vite korleis du har tenkt å løyse framsida di (om du skal ha sidebar eller ikkje, eventuelt korleis den er strukturert). Behagelig å sjå på, men er litt skeptisk til fonten du har valt på menyen din, og litt på plasseringa av menyen òg. Den blir liksom litt rar... :O

Lenke til kommentar
Henrik:

Fin side, igrunn. Enkel, oversiktlig og lettlest. Vil dog vite korleis du har tenkt å løyse framsida di (om du skal ha sidebar eller ikkje, eventuelt korleis den er strukturert).  Behagelig å sjå på, men er litt skeptisk til fonten du har valt på menyen din, og litt på plasseringa av menyen òg. Den blir liksom litt rar... :O

8067859[/snapback]

Henrik:

Fin side, igrunn. Enkel, oversiktlig og lettlest. Vil dog vite korleis du har tenkt å løyse framsida di (om du skal ha sidebar eller ikkje, eventuelt korleis den er strukturert).  Behagelig å sjå på, men er litt skeptisk til fonten du har valt på menyen din, og litt på plasseringa av menyen òg. Den blir liksom litt rar... :O

8067863[/snapback]

Henrik:

8067864[/snapback]

Sikker på at alle fikk det med seg..? :)

Lenke til kommentar

Holder på med et design jeg begynte på i går. Ideen går ut på at jeg ville at siden skulle være en bok. Splash blir forsiden, innholdet er boka oppslått, og kolofon er selvsagt på baksiden av boka. ^^

Jeg laget designet ved å ta et ark, modifisere det litt, dvs "grunge" det og bruke burn-tool. La arkene oppå hverandre og la til en perm, slik at det skulle se ut som en bok. Hva synes folket?

post-22360-1172932315_thumb.jpg

Endret av flodhest
Lenke til kommentar

Argh. Å photoshoppe med en touchpad er faen steike KLIN UMULIG :no: Må skaffe meg en skikkelig, så jeg kan få gjort ferdig designet jeg har drevet på med i nesten 2 mnd. nå.

Holder på med et design jeg begynte på i går. Ideen går ut på at jeg ville at siden skulle være en bok. Splash blir forsiden, innholdet er boka oppslått, og kolofon er selvsagt på baksiden av boka. ^^

Jeg laget designet ved å ta et ark, modifisere det litt, dvs "grunge" det og bruke burn-tool. La arkene oppå hverandre og la til en perm, slik at det skulle se ut som en bok. Hva synes folket?

post-22360-1172932315_thumb.jpg

8068394[/snapback]

Ser veldig bra ut! :thumbup: Hvordan skal du gjøre det med innhold? Blir det en scrollbar (auto-overflow)-løsning?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...