mikk- Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hadde det ikke gått an å la innholdet flukte med logoen, heller enn headeren? Synes egentlig den (selve siden) ble litt smal nå.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Oppdatering http://gamma.webkafeen.no/ - (PSD) For øyeblikket driver jeg med 3rd-level nyhetene, lurer på hvordan de skal være. Hadde vært bra å kunne skille de ulike nivåene av innholdet litt. Skal se om jeg kan få sett mer på det Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Er det bare en førstenivånyhet, eller kommer det flere nedover, slik som på db.no? Kunne kanskje prøvd å knytte bilde bedre til nyhet i andrenivå. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Har tenkt på at det kunne vært kjekt med to førstenivås nyheter, så de ikke blir borte så fort, får se. Kanskje jeg kan sno bakgrunnen på 2. nivå-nyhetene rundt bilde, og drite i de grå linjene over, bare ikke ha noen linje på venstre-siden. It's Caturday! Endret 3. mars 2007 av Løvskogen Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hva synes folk? Fargene til den første, og menyen til den andre. Noe å fortsette på? Egen tråd. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Henrik: Fin side, igrunn. Enkel, oversiktlig og lettlest. Vil dog vite korleis du har tenkt å løyse framsida di (om du skal ha sidebar eller ikkje, eventuelt korleis den er strukturert). Behagelig å sjå på, men er litt skeptisk til fonten du har valt på menyen din, og litt på plasseringa av menyen òg. Den blir liksom litt rar... :O Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Fin trippelpost. Framsida tenkte eg noko ala http://fourmargins.com/blah/front.html Menyen er litt rar, ja. Får sjå om eg gjer noko der. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Henrik:Fin side, igrunn. Enkel, oversiktlig og lettlest. Vil dog vite korleis du har tenkt å løyse framsida di (om du skal ha sidebar eller ikkje, eventuelt korleis den er strukturert). Behagelig å sjå på, men er litt skeptisk til fonten du har valt på menyen din, og litt på plasseringa av menyen òg. Den blir liksom litt rar... :O 8067859[/snapback] Henrik:Fin side, igrunn. Enkel, oversiktlig og lettlest. Vil dog vite korleis du har tenkt å løyse framsida di (om du skal ha sidebar eller ikkje, eventuelt korleis den er strukturert). Behagelig å sjå på, men er litt skeptisk til fonten du har valt på menyen din, og litt på plasseringa av menyen òg. Den blir liksom litt rar... :O 8067863[/snapback] Henrik:Fin side, igrunn. Enkel, oversiktlig og lettlest. Vil dog vite korleis du har tenkt å løyse framsida di (om du skal ha sidebar eller ikkje, eventuelt korleis den er strukturert). Behagelig å sjå på, men er litt skeptisk til fonten du har valt på menyen din, og litt på plasseringa av menyen òg. Den blir liksom litt rar... :O 8067864[/snapback] Sikker på at alle fikk det med seg..? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Skylder på "Vi beklager blablabla teknisk feil" på forumet, eg Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Ganske kjedelig framside, Henrik... Prøv å gjøre noe med de tre kolonnene under der, sprite opp litt ellerno. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hvem har laget logoen til webkafeen? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Hvem har laget logoen til webkafeen? 8068124[/snapback] Kim Silkebækken (Lokaltog) laga den noverande logoen, basert på eit utkast/idè frå Løvskogen. Eller noko slikt. Endret 3. mars 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Ok, for den logoen var smoothere enn Solo. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hvem har laget logoen til webkafeen? 8068124[/snapback] Kim Silkebækken (Lokaltog) laga den noverande logoen, basert på eit utkast/idè frå Løvskogen. Eller noko slikt. 8068141[/snapback] Var vel godeste Gjesper som lagde det utkastet på oppdrag fra Tor? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Jeg lagde noe drit -> Ole Martin vektoriserte -> Lokaltog lagde den nåværende logoen. Endret 3. mars 2007 av Løvskogen Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Holder på med et design jeg begynte på i går. Ideen går ut på at jeg ville at siden skulle være en bok. Splash blir forsiden, innholdet er boka oppslått, og kolofon er selvsagt på baksiden av boka. ^^ Jeg laget designet ved å ta et ark, modifisere det litt, dvs "grunge" det og bruke burn-tool. La arkene oppå hverandre og la til en perm, slik at det skulle se ut som en bok. Hva synes folket? Endret 3. mars 2007 av flodhest Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Ser veldig bra ut. Eneste var kanskje at glitter-dekorasjonen i hjørnene så litt for skinnende ut. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Argh. Å photoshoppe med en touchpad er faen steike KLIN UMULIG Må skaffe meg en skikkelig, så jeg kan få gjort ferdig designet jeg har drevet på med i nesten 2 mnd. nå. Holder på med et design jeg begynte på i går. Ideen går ut på at jeg ville at siden skulle være en bok. Splash blir forsiden, innholdet er boka oppslått, og kolofon er selvsagt på baksiden av boka. ^^ Jeg laget designet ved å ta et ark, modifisere det litt, dvs "grunge" det og bruke burn-tool. La arkene oppå hverandre og la til en perm, slik at det skulle se ut som en bok. Hva synes folket? 8068394[/snapback] Ser veldig bra ut! Hvordan skal du gjøre det med innhold? Blir det en scrollbar (auto-overflow)-løsning? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hu derre NITH reklame dama ække dum altså! Satt å så på plakaten på vei hjem fra jobb idag. Noen som går på skolen deres eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå