Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-df17e
Er jeg den eneste som fremdeles sitter på CRT, eller?

Hyundai Q910 19", for øvrig.

8054524[/snapback]

-1 streetcred til deg :wee:

Endret av Slettet-df17e
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hyundai Q910 19", for øvrig.

8054524[/snapback]

-1 streedcred til deg :wee:

8054541[/snapback]

«Streedcred»? -1 i rettskrivningscred til deg :)

:(

Endret av Mikael Berg
Lenke til kommentar
Lagt til en versjon uten prototype.

8054409[/snapback]

Siden det er du som har skrevet denne koden, hvorfor virker den ikke lokalt?

8054535[/snapback]

Den skal fungere fint lokalt.. Er det med eller uten prototype du bruker? Om det er med må du huske å velge rette klasser eller tags i parameteret.

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd både med og uten prototype.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Dette er koden jeg har for øyeblikket, men jeg har prøvd flere "varianter" uten at det virker.

Lenke til kommentar

8054524[/snapback]

Joa. Sitter med en gammel hvit-grå kasse med innebygget 550 Mhz PII og 128 MB ram som kjører Windows 98 det beste den klarer (Jeg fikk faktisk et seriøst tilbud av PatricM om å oppgradere CPUen gratis til 730 MHz gratis, men jeg takket hyggelig nei). Og har gleden av å kunne stirre inn i en diger 17" skjerm med nesten én megapixel oppløsning. (Ja den er diger ...bak!).

Dog kan jeg ikke si at jeg deler så veldig mye av kvalitetstiden min med den boksen. Den tiden pleier heller å gå til en litt mer normal boks fra TCi.

Endret av JonT
Lenke til kommentar
Jeg har prøvd både med og uten prototype.

<script type="text/javascript">
function doLinkExternal ()
{
  var tags = document.getElementsByTagName("a");
  for(var i=0;i<tags.length;i++){
    var item = tags(j);
    if(!item.href.match('localhost')) {
      item.innerHTML += ' <p>WTF</p>';
    }
  }
}
</script>

<body onload="doLinkExternal">

Dette er koden jeg har for øyeblikket, men jeg har prøvd flere "varianter" uten at det virker.

8054687[/snapback]

Bruk denne du

<body onload="doLinkExternal()">

doLinkExternal() er en funksjon, ikke en variabel/konstant.

Lenke til kommentar

Neida. Orker ikke ta alt styret med drivere og bytte av prosessor for en minimal ytelsesforbedring for en pc jeg skjelden bruker. Men som sakt tusen takk for tilbudet. Mulig jeg evt. kjøper meg noe mer ram vis det fortsatt er å få tak i. Greit å ha litt ekstra ram sånn at jeg kan bruke den server.

Er PIII ja. Bare blandet sammen med en annen pc jeg har stående på lofte med PII.

Lenke til kommentar
Bruk denne du

doLinkExternal() er en funksjon, ikke en variabel/konstant.

8055056[/snapback]

Har prøvd den tidligere, og den hjalp ikke nå heller. Det virker som det er noe rart med javascript på maskinen min. Selv om det funker med andre script.

Lenke til kommentar

Vi får starte CRTC, Catode Radiation Tube Club. :) Huzzah!

Hvordan bør jeg gå fram for å lage en webside drevet av Joomla med custom design? Bør jeg bygge på en annen theme, eller? Er Joomla i det hele tatt noe tess? Kunden vil uansett bruke Joomla, jeg har ikke prøvd det før. Tror Wordpress hadde fungert perfekt. =/

Lenke til kommentar

Skjermen må være dypere enn den er bred, og må veie mer enn en liten ponni. Er du så uheldig å sette den på 60 Hz, må øynene dine dø innen få minutter.

Godt å høre at Joomla går greit. Hvis dette prosjektet går bra, kan det hende jeg får flere prosjekter, også disse i Joomla. :)

Lenke til kommentar

Mikael Berg: I begynnelsen er det sikkert en god idé å i alle fall ta en del ting fra en ferdigskrevet template, men etterhvert har du nok sikkert lyst til å skrive ting selv. (Det burde nevnes, dóg, at noen av de templatedesignerene som får mye cred i “Joomla!-miljøet”, gjør en god del ting på en god del rare måter.)

Her er noen sider jeg har jobbet med i det siste — som du ser er det mulig å gjøre en god del forskjellige ting med Joomla! i bunn.

Nå kommer (foråpentligvis) også Joomla! 1.5 snart også. Der er det, mildt sagt, en del ting som blir gjort på en bedre måte.

Lenke til kommentar
Skjermen må være dypere enn den er bred, og må veie mer enn en liten ponni. Er du så uheldig å sette den på 60 Hz, må øynene dine dø innen få minutter.
Skjermen er selvfølgelig dypere enn bred, og den veier mer enn en voksen gamp, det kan jeg love deg.

Dessverre har jeg ikke turt å skru ned til 60 Hz, ennå. Og jeg vil helst slippe det.

Her er noen sider jeg har  jobbet med i det siste — som du ser er det mulig å gjøre en god del forskjellige ting med Joomla! i bunn.
Ut i fra det lille jeg så av de sidene så virkelig bra ut, Leon. Pent.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...