Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
And now to something completely different:

Firefoc 3.0 får offline GMail :love:

8048996[/snapback]

Fantastisk! Noen har klart å lage en offline mailklient! Jeg er imponert! :dribble:

Trodde mozilla hadde en eller annen fugl som kunne ta seg av slike ting jeg? Gmail støtter jo tross alt pop-mail...

8052057[/snapback]

Poenget er ikke å lage offline mailklienter, men offline webapplikasjoner. Å kunne stikke innom forumet offline, for så å slenge ut posten/topicet ditt når du logget deg på. Å kunne blogge offline, for så å hive et innlegget når du logger deg på igjen. Egentlig bare en slags cache på utgående POST-data, men kan være utrolig praktisk, spesielt for de med ustabile forbindelser eller mange spredte forbindelser (bissnissreisende og andre som hopper fra wlan til wlan). :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e
Da var skjermen på plass! :grin:

post-28291-1172762207_thumb.jpg

8054016[/snapback]

Gratulerer, Jesper.

Men tar jeg feil om jeg mener du trenger et nytt tastatur ?

Så utrolig gammelt ut - noe ala det vi hadde på barneskolenskolen den gangen jeg gikk der :wee:

Lenke til kommentar

Tastaturet til Jesper ser da ikke så gammelt ut. Det er da langt hvitere (etter det jeg kan se) enn de tastaturene vi satt med den gang vi lagde websider i FrontPage Express på barneskolen. Syns det virker som det er litt Apple stil over det tastaturet.

EDIT: Ok. Da tok jeg feil da, eller så løy bilde. (Vi satser på det siste)

Endret av JonT
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Du har ihvertfall en utrolig fin skjerm, Jesper - så du får nøye deg med enn så lenge :)

Men om du skal kjøpe nytt tastatur kan jeg anbefale dette.

Billig, ikke overkill med med mediaknapper, og helt utrolig deilig å bruke. :love:

EDIT: Hvor mye kosta skjermen ?

Endret av Slettet-df17e
Lenke til kommentar
Idea: A better social news site via Y Combinator.

Uff. Prototype.

8034842[/snapback]

Lagt til en versjon uten prototype.

Bruker Epleweb sin maildings på siden min nå, men får spam, hva skal jeg gjøre? :p

8034414[/snapback]

Legge til et logisk spørsmål? «Hva er to pluss to?»

8034472[/snapback]

Virker så rart, ingen andre løsninger?

8034544[/snapback]

Du kan bruke forskjellige filter. Jeg har over lengre tid utviklet en antispam-klasse til dette formålet. Send en e-post eller noe om du vil ha den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Ja jeg vurder også å kjøpe samme skjerm som du har, Tor - det er absolutt noe jeg trenger, for 19" LCDern jeg har nå er ikke mye å skryte av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...