qualbeen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 And now to something completely different: Firefoc 3.0 får offline GMail 8048996[/snapback] Fantastisk! Noen har klart å lage en offline mailklient! Jeg er imponert! Trodde mozilla hadde en eller annen fugl som kunne ta seg av slike ting jeg? Gmail støtter jo tross alt pop-mail... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 And now to something completely different: Firefoc 3.0 får offline GMail 8048996[/snapback] Fantastisk! Noen har klart å lage en offline mailklient! Jeg er imponert! Trodde mozilla hadde en eller annen fugl som kunne ta seg av slike ting jeg? Gmail støtter jo tross alt pop-mail... 8052057[/snapback] Poenget er ikke å lage offline mailklienter, men offline webapplikasjoner. Å kunne stikke innom forumet offline, for så å slenge ut posten/topicet ditt når du logget deg på. Å kunne blogge offline, for så å hive et innlegget når du logger deg på igjen. Egentlig bare en slags cache på utgående POST-data, men kan være utrolig praktisk, spesielt for de med ustabile forbindelser eller mange spredte forbindelser (bissnissreisende og andre som hopper fra wlan til wlan). Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Helt klart en nyttig funksjon for de som trenger/har bruk for den, spesielt i de tilfellene som Jørgen snakker om. Ustabile trådløse nett finnes det nok av rundt om kring, så det er helt klart greit å ha! Jeg gleder meg i hvertfall til v3.0, men ikke bare på grunn av denne funksjonen Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Ja dette er en hendig funksjon som jeg bruker på jobbmailen min med Lotus Notes, ganske greit om du sitter ei en bil, buss eller et fly Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Da var skjermen på plass! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Den var da ikke så stor Jesper... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Så liten ut der, men den er hele 7 tommer større enn den forrige, og mye diggere, så Mulig jeg kjører den andre i dual, og da blir det mye plass å leke seg på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Da var skjermen på plass! 8054016[/snapback] Gratulerer, Jesper. Men tar jeg feil om jeg mener du trenger et nytt tastatur ? Så utrolig gammelt ut - noe ala det vi hadde på barneskolenskolen den gangen jeg gikk der Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Haha, joda.. Det trengs vel et svart tastatur.. Jeg hadde et en gang, men det gikk gjennom litt for hard kost etter litt seriøs gaming, så da fikk jeg dette.. Og det er deilig og unbloat, uten alle disse mediatastene man putter på de nyeste tastaturene Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Tastaturet til Jesper ser da ikke så gammelt ut. Det er da langt hvitere (etter det jeg kan se) enn de tastaturene vi satt med den gang vi lagde websider i FrontPage Express på barneskolen. Syns det virker som det er litt Apple stil over det tastaturet. EDIT: Ok. Da tok jeg feil da, eller så løy bilde. (Vi satser på det siste) Endret 1. mars 2007 av JonT Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Du har ihvertfall en utrolig fin skjerm, Jesper - så du får nøye deg med enn så lenge Men om du skal kjøpe nytt tastatur kan jeg anbefale dette. Billig, ikke overkill med med mediaknapper, og helt utrolig deilig å bruke. EDIT: Hvor mye kosta skjermen ? Endret 1. mars 2007 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Firefoc 3.0 får offline GMail 8048996[/snapback] Er dette noe som enkelt kan utvikles for eksisterende AJAX/Javascript løsninger, eller krever det omskriving av hele programmet/skriptet? Jeg har to invitasjoner til Joost, hvis noen er interessert. 8049925[/snapback] Vis du fortsatt har en setter jeg stor pris på om en havner i den virtuelle postboksen min. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Dell 2407WFP koster nå kr 9 411,25. Men jeg vil anta han betalte 7014,- eller hva den nå kostet for 17 timer siden. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Det som qualbeen sier er korrekt. Betalte 7099,ett-eller-annet inkl. frakt. Var litt derfor jeg slo til, hvis ikke hadde den vært litt for dyr for meg Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Men om du skal kjøpe nytt tastatur kan jeg anbefale dette.8054210[/snapback] Samme som jeg har Endret 1. mars 2007 av Løvskogen Lenke til kommentar
mikaelb Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Idea: A better social news site via Y Combinator. legg til ikon på eksterne lenker (JS)8032141[/snapback] Uff. Prototype. 8034842[/snapback] Lagt til en versjon uten prototype. Bruker Epleweb sin maildings på siden min nå, men får spam, hva skal jeg gjøre? 8034414[/snapback] Legge til et logisk spørsmål? «Hva er to pluss to?» 8034472[/snapback] Virker så rart, ingen andre løsninger? 8034544[/snapback] Du kan bruke forskjellige filter. Jeg har over lengre tid utviklet en antispam-klasse til dette formålet. Send en e-post eller noe om du vil ha den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Ja jeg vurder også å kjøpe samme skjerm som du har, Tor - det er absolutt noe jeg trenger, for 19" LCDern jeg har nå er ikke mye å skryte av. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Er jeg den eneste som fremdeles sitter på CRT, eller? Hyundai Q910 19", for øvrig. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Lagt til en versjon uten prototype. 8054409[/snapback] Siden det er du som har skrevet denne koden, hvorfor virker den ikke lokalt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå