Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og en kamerat har spart oss opp endel penger til å utvikle en juventusside nå og ønsker oss et eget system. Lurer litt på om det er noen her som har lyst på en liten slant ekstra i lomma?

Det vi ønsker oss er et system som kan gjøre følgende.

- Adminpanel med styring av alt det nedom

- Brukerregistrering med medlemssider (nedlastning og avlukkede sider)

- mulighet til å legge ut innhold på sidene våre.

- Utlegning av filer som bilder/filmer/osv (Embeded video og bildegalleri)

- Mediearkiv

- Samme brukerdatabase som den forumløsningen vi velger (muligenst SMF)

- Brukernivåer med nivåer som Medlem, Journalist, Redaktør, Admin

- Bilde-"resizing" på nyheter. (Finner ikke bedre ord)

- Ligatabell, toppskårettabell, spillerhistorie, kampreferaterer, kampoppsett med neste/forrige kamp osv

Vi er på langt nær rike, men håper at noen der ute har lyst til å utvikle litt på fritiden/som hobby mot en liten slant.

Vil gjerne ha tilbakemeldinger på hvor mye dere tror dette vil koste. Nå skjønner jeg at en del av dere sikkert er profesjonelle og tar takst derreter, men ønsker først og fremst tenåringer/voksene amatører med tid til overst her.

Alle punktene er ikke klare og må betraktes som et perspektiv på jobben. Er det noe du absolutt ikke vil klare, så ta kontakt allikevel. Dette er forhandlingsbart.

Veit dette muligens er feil forum, men føler det er personer her med kunskap og de riktige forutsetningene (valid, semantisk kode osv.) for å gjøre denne jobben. Ta kontakt hvis du kjenner noen som har lyst på en jobb, men kan ikke love bort så alt for store summer. ;)

Lenke til kommentar

"ikke love bort så alt for store summer".

Det du beskriver koster nok en del lapper, dessverre. Kommer ann på om du finner noen som er villige til å gjøre det billig eller ikke, noe jeg tviler litt på at du vil. Tør ikke si en bestemt pris, men 10 000 kroner eller mer?

Endret av Runar
Lenke til kommentar

Webkaféen.no-nyheter

Ettersom betadesignet ikke falt i god nok jord hos alle, og et feiltrinn av meg, som var å begynne å kode CSS før designet var ferdig - så har jeg nå laget noe nytt. Eller, det vil si, ikke helt. Jeg fikk i oppdrag av å lage design til SIM-skolen som kanskje skulle starte her opp i Bergen, dette var tenkt slik. Men det ble ikke noe av, så derfor overførte jeg heller designet til webkaféen. Så ta-da:

http://gamma.webkafeen.no/

Uansett, dette designet skal gjøres ferdig grafisk før det begynnes med koding, slik at ting ikke "stopper opp" som sist. Og jeg håper inderlig at folk kan komme med innspill og slikt - sånn at det blir kjapt ferdig.

Endret av Løvskogen
Lenke til kommentar
"ikke love bort så alt for store summer".

Det du beskriver koster nok en del lapper, dessverre. Kommer ann på om du finner noen som er villige til å gjøre det billig eller ikke, noe jeg tviler litt på at du vil. Tør ikke si en bestemt pris, men 10 000 kroner eller mer?

8049853[/snapback]

Hehe, nå viser det seg at jeg er den andre fyren! ja prisen du kom med nå kan vi oppfylle, også mer!

Er du intressert ta kontakt på mail: [email protected]

PS:Det er fint hvis dere kan flash.

MVH

Peder Berendsen

Juventus Club Norvegia

www.juventusnorge.com

Endret av Valerenga
Lenke til kommentar
Webkaféen.no-nyheter

Ettersom betadesignet ikke falt i god nok jord hos alle, og et feiltrinn av meg, som var å begynne å kode CSS før designet var ferdig - så har jeg nå laget noe nytt. Eller, det vil si, ikke helt. Jeg fikk i oppdrag av å lage design til SIM-skolen som kanskje skulle starte her opp i Bergen, dette var tenkt slik. Men det ble ikke noe av, så derfor overførte jeg heller designet til webkaféen. Så ta-da:

http://beta.webkafeen.no/v2/

Har lagt ved 3 bilder, som ligger i :hover og :active  :tease:

Uansett, dette designet skal gjøres ferdig grafisk før det begynnes med koding, slik at ting ikke "stopper opp" som sist. Og jeg håper inderlig at folk kan komme med innspill og slikt - sånn at det blir kjapt ferdig.

8050180[/snapback]

På en måte så likte jeg det.

På den annen side ble det veldig simpelt under header med bare hvitt.

Om det er noe jeg virkelig liker på det originale designet er det at teksten i menyen er VELDIG klar.

Menyen nå er litt bugga, men det ser du vel.

Lenke til kommentar
Thumbs up, Die Wald des Blatt :)

8050464[/snapback]

Danke sehr.

Da køyer jeg, feel free til å laste ned PSD-fila, for å jobbe med designet. Det som hadde vært bra, hadde vært en løsning på hvordan man separerer sidebaren fra "hovedinnholdet". Artikkel-sider må også lages, kan kanskje se på det i morgen, og med kommentar-del (som jeg vet kommer til å bli vansklig).

post-82796-1172712602_thumb.png

Lenke til kommentar

Looking good, Tor. Det ser litt mer corporate ut, men til en side som webkafeen.no gjør ikke det noen ting. Ser en god del bedre ut enn det forrige designet, og så lenge vi ikke går på samme smellen som sist, med at alt stopper opp fordi folk følte at det var ferdig på grunn av "ferdig" HTML og CSS, så holder jeg en finger på at dette er det designet som kommer til å bli stående når vi lanserer! :)

Jeg har ikke hatt tid til å se på django på serveren, men kanskje Espen eller Sebastian kan se på det i helgen? For i helgen er jeg fullt opp, så jeg får ikke gjort noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...