Arve Systad Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Tutorials på dialekt er tøft. Er faktisk skriftlig korrekt nynorsk, og ikkje dialekt Marvil: /me jobber ikkje så ofte når det er skuletid, annakver lørdag.. Når det ikkje er folk som trenger hjelp sitter eg på PCen i kassen og surfer på forumet edit: ser at epsilon er i tråden *klar for slakting av tutorials* Endret 6. mars 2004 av arve87 Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Jeg jobber fredag og lørdager. Tjener 90kr timen i en mobilbutikk .) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Jeg jobber fredag og lørdager. Tjener 90kr timen i en mobilbutikk .) bah! /me har kun 85,-.. men eg er fornøyd i massevis eg. *fremdeles vente på slakt* Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Syntes det var fine guider jeg LEste ikke alt though Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Jeg jobber fredag og lørdager. Tjener 90kr timen i en mobilbutikk .) bah! /me har kun 85,-.. men eg er fornøyd i massevis eg. *fremdeles vente på slakt* /me tjener 110 spenn i timen for å se film og lage frokost til utlendingene.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 hmm, epsilon stakk uten å kommentere teh tutorials joh! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) epsilon forlot tråden uten videre kommentar, ta det som et godt tegn. edit; gåsegeitmagnet Endret 6. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
epsil Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 hmm, epsilon stakk uten å kommentere teh tutorials joh! epsilon forlot tråden uten videre kommentar, ta det som et godt tegn. Skal jeg tolke denne «baksnakkingen» som at kommentarene mine ikke er særlig populære? For øvrig: Jeg vet ikke hva du legger i «bildelenker med CSS», arve87, men om det er en såkalt rollover-effekt du ønsker å oppnå, kan du gjerne ta utgangspunkt i mitt lille eksempel. (Den største fordelen med å gjøre det på denne måten i stedet for med JavaScript, er at lenken fortsatt vil fungere selv om nettleseren ikke støtter CSS.) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) hmm, epsilon stakk uten å kommentere teh tutorials joh! epsilon forlot tråden uten videre kommentar, ta det som et godt tegn. Skal jeg tolke denne «baksnakkingen» som at kommentarene mine ikke er særlig populære? For øvrig: Jeg vet ikke hva du legger i «bildelenker med CSS», arve87, men om det er en såkalt rollover-effekt du ønsker å oppnå, kan du gjerne ta utgangspunkt i mitt lille eksempel. (Den største fordelen med å gjøre det på denne måten i stedet for med JavaScript, er at lenken fortsatt vil fungere selv om nettleseren ikke støtter CSS.) Edit: var ikkje heilt slik eg hadde gjort det. Bruker to forskjellige bilder, og bytter om bakgrunnen. Men om det er et ønske skal eg klare å skrive en guide på korleis du har gjort det på ditt eksempel også Ka du synest om dei tutorialane som allerede ligger ute? og nei, kommentarane dine er ikkje mislikt, men du er sett på som teh übermensch når det kommer til den slags kode, og eg antok du hadde tenkt å komme med ei lang liste over ting eg kunne/burde tatt med.. Endret 7. mars 2004 av arve87 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Skal jeg tolke denne «baksnakkingen» som at kommentarene mine ikke er særlig populære? Tvert om vil jeg si. Dersom det blir "oversett" av deg (som er eksperten her), vil det jo være et godt tegn. No hard feelings, aite? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) gåsegeitmagnet ? Endret 7. mars 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 gåsegeitmagnet http://home.no.net/haltann/images/geitegaasmagnet.jpg ? LOL! Nice.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 hahahahaha! Nais HalTan! Trur du skal få en egen seksjon på http://webkafe.absentvoid.com/ der du kan fylle opp med litt kunst Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 drit stilig.. liker fargevalget og "skyggene" haltan D: Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) @ HalTan. Hvorfor i alle dager har du ikke opprettet en webside der du kan samle arbeidene dine!? Jeg logger ut for idag. Natta, godtfolk! EDIT: Oisann, du har, Hjallis. Sorry. /me glemt. Kan du tilgi meg? Endret 7. mars 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Arve: veldig bra tutorials/artikler.. eneste jeg synes var litt dumt var bildetutorialen... er en mye bedre måte (den som epsilon nevnte), og som gir et bedre resultat... (dumt å lære folk en mindre bra måte hvis man vet om en bedre... ) Edit> sikker på at du kan skrive en like bra tutorial om den andre metoden.. Endret 7. mars 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Arve: veldig bra tutorials/artikler.. eneste jeg synes var litt dumt var bildetutorialen... er en mye bedre måte (den som epsilon nevnte), og som gir et bedre resultat... (dumt å lære folk en mindre bra måte hvis man vet om en bedre... ) Edit> sikker på at du kan skrive en like bra tutorial om den andre metoden.. Skal det, men i morra, er for trøtt no.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Å lage webside med HTML og CSS from scratch er tidkrevende og til tider vanskelig.. FP er jo mye enklere da.. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Skal det, men i morra, er for trøtt no.. du er en KNUPP! @HalTan: omg.. den tegninga.. !! © Marvin Endret 7. mars 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå