............... Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) bare kjapt- legger inn et bilde, men det kommer en hvit ramme rundt den. Hvordan fjerne den ramma? Endret 26. februar 2007 av karlsn Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg tipper vilt på at det er et PNG-bilde og du viser det i IE? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Har vel sett den 5-6 ganger nå ;/ 8027655[/snapback] Logg inn på billettservice.no med ditt brukernavn og passord, da kommer jo gjennom ila. få minutter. Lenke til kommentar
............... Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 det er ikke meg, men han sier det er .jpg og i ff Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) det er ikke meg, men han sier det er .jpg og i ff 8027776[/snapback] img{ border:none; padding:0; margin:0; } Edit: Syntax Endret 26. februar 2007 av Garreth Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Ahh, en slik ramme, ja... Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 semantisk spørsmål: for en shoutbox, er bruk av blockquote (og behandle hvert "shout" som en quote) en semantisk riktig fremgang? mener at det gir mer mening enn bruk av dl eller div's eller lign.. noen innspill? Lenke til kommentar
............... Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 takker Garreth Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 En ordnet liste med blockquotes kan vel fungere, ja. Tror egentlig aldri man kommer til å finne ut hva som egner seg best, men lister er jo helt klart det enkleste. Du lister jo tross alt opp det folk sier Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Prøvde å lure meg forbi den ved å editere litt JS, men jeg fikk det ikke til Men billetten fikk jeg *kosepå* EDIT: Forrige side ja, akkurat. Det var altså snakk om ventebaren @ billettservice.no EDIT 2: Forøvrig er vel kanskje en shoutbox noe som kan sees på som en dialog, og da skal ikke blockquotes brukes (om jeg husker spec-en rett). Ville satset på en liste med noen fine p-elementer inni og litt sånn. Dessuten blir det bare stress hvis du skal være oversemantisk og putte inn masse blockquotes og styr. Hadde vært kos hvis <ol start="foo"> fremdeles hadde vært lov, da skulle jeg brukt det i Vikingboard. Skjønner ikke hvorfor den atributten har gått bort. Adobe Lightroom er najs, tror nok jeg kommer til å bruke det en del. Endret 26. februar 2007 av PT Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Billettservice.no med køsystem. Nice. 8027526[/snapback] Det køsystemet fungerer meget dårlig. En kompis av meg kom ikke inn på siden (IE7 stod og ventet i 20min, den blå progress-baren hoppet opp og nedover). Så prøvde han å komme inn på siden med en annen nettleser: Etter 5sec var han inne... Biletter ble bestilt, og alt var fryd og gammen, så tittet han litt på IE som fortsatt stod og ventet på å komme seg inn på siden Mao: dette "køsystemet" baserer seg sannsynligvis på tilfeldigheter (x% sjans for å komme gjennom for hver relaod)... Med mindre IE-brukere rett og slett prioriteres ned?? EDIT: kan man unngå kø-systemet ved å gå rett inn til hovedsiden, http://www.billettservice.no/html/home.htmI ? Endret 26. februar 2007 av qualbeen Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg har billett:) x4. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 EDIT: kan man unngå kø-systemet ved å gå rett inn til hovedsiden, http://www.billettservice.no/html/home.htmI ? 8027851[/snapback] Eg kom iallfall rett inn. :-) ----- Bah, tilbake frå Tenerife med matforgiftelse og faenskap. Kjekt, altså. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Mao: dette "køsystemet" baserer seg sannsynligvis på tilfeldigheter (x% sjans for å komme gjennom for hver relaod)... Med mindre IE-brukere rett og slett prioriteres ned?? 8027851[/snapback] Du har ikke vurdert muligheten for at kameraten din sin forespørsel til serveren av en eller annen grunn ikke ble svart/inneholdt korrupte pakker på grunn av en feil i IE eller hos Billettservice? Det er ikke uvanlig med slike feil når en server har svært mange forespørseler, og det eneste som hjelper er å starte forespørselen på nytt (Ctrl + R). Endret 26. februar 2007 av Dahl Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Da er denne snasne saken bestilt. Gleder meg! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Da er denne snasne saken bestilt. Gleder meg! 8028014[/snapback] Grattis! Ikkje dumt, ikkje dumt. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Er det mulig å pelle av logoen på Dell-skjermer uten at garantien ryker? Kunne nemlig tenkt meg en sånn skjerm, men tanken på å stirre på en Dell-logo dagen lang er lite fristende. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hjemmesiden til skolen min er ganske forferdelig, Lillestrom.vgs.no Og dette til tross at vi har en en av de beste media-linjene i Akershus. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Er det mulig å pelle av logoen på Dell-skjermer uten at garantien ryker? Kunne nemlig tenkt meg en sånn skjerm, men tanken på å stirre på en Dell-logo dagen lang er lite fristende. 8028094[/snapback] Sort sprit-tusj funker i lange baner etter hva jeg har hørt Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Aha! Ikke dumt, Jesper. Ikke dumt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå