Marvil Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 http://www.absentvoid.com/csstut/grunnleggande.htm *føle seg flink, snill og produktiv* Jaja men sann.. Her sitter jeg og leser, og hva finner jeg ut; Joda. Jeg, mr n00b finner CSS feil.. Ein klasse (class) er noko som definerer en ting som kan bli gjentatt fleire ganger i løpet av eit HTML dokument, for eksempel korleis <a> taggen (lenker) skal sjå ut. I stilarket definerer du ein klasse ved å skrive punktum+navn på klasse; f eks .minklasse . Men <a> er jo et element, ikke en klasse.. *føle at jeg har lært noe* Men dit jeg har kommet virker j*vli bra arve.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 *kremt* :oops: fiksa den lille "feilen" nuh *fyre opp DC++* Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Er alle døde? *mekke videre* Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 ja stort sett alle er døde.. *begynne å skrive om pseudo klasser* Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 /me er fremdeles i live! *mekke CSS-design til admin CP samtidig som jeg mekker ferdig px-bingen min* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Æsj, gikk inn i en platebutikk og titta rundt i dag. Det er for mye plater, og for lite penger i min lommebok her i verden Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Æsj, gikk inn i en platebutikk og titta rundt i dag. Det er for mye plater, og for lite penger i min lommebok her i verden få deg en jobb, mann! *skrive meir CSS guides* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 få deg en jobb, mann! Moren min er ikke daglig leder på en butikk.... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Back from warcraft.. kjedeligste to gamsa ever Dere har det koselig? Tror jeg skal kode litt eller noe.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 få deg en jobb, mann! Moren min er ikke daglig leder på en butikk.... er da vel mulig å få jobb likevel vel??... Man må lide for skjønnheten (eller arbeide for godene) Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Jeg har jobb.. Moren min er ikke daglig leder.. Men faren min eier et firma men der jobber ikke jeg! Jeg søkte jeg! Fikk jobben mot en 21 og en 19 åring.. Jeg er 15 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 ... og moren din hadde IKKE noe med det å gjøre? Anyways, jada, jeg kan sikkert på få meg jobb, men det er pokker ikke barebare. Har gått med avisa før, og ja, det er uaktuellt. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 ... og moren din hadde IKKE noe med det å gjøre? Anyways, jada, jeg kan sikkert på få meg jobb, men det er pokker ikke barebare. Har gått med avisa før, og ja, det er uaktuellt. seff var det lett å få jobb når morra mi er sjef der, men... Skriv en litt skikkelig og proff-looking CV, og send skriftlige søknader til rema 1000 o.l. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Den var beregnet på sparks Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Å få seg en jobb er ingen problem, å si noe annet er bullshit, problemet er bare at folket er for kravstore. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 ny guide! http://www.absentvoid.com/csstut/ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Å få seg en jobb er ingen problem, å si noe annet er bullshit, problemet er bare at folket er for kravstore. Seff er jeg kravstor.. Gidder ikke finne meg i hva som helst.. I fjor sommer passa jeg et Eiendomsfirma alene i 1 uke.. Dvs, ta telefonen og si at eierne er på ferie og når dem kommer igjen. Av og til måtte jeg frem med brosjyrer og finne info om eiendommer og bud.. Resten av tiden (dvs max 4 telefoner til dagen) hadde jeg laptop og kunne surfe og se på trafikken.. Koslig det.. Ta seg en tur på butikken og biblioteket og finne seg noen blader og slikt.. *savne den jobben* Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Tutorials på dialekt er tøft. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Seff er jeg kravstor.. Gidder ikke finne meg i hva som helst.. Nettopp, og det er det som er grunnen til at en stor del av befolkningen går arbeidsløse den dag i dag. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Seff er jeg kravstor.. Gidder ikke finne meg i hva som helst.. Nettopp, og det er det som er grunnen til at en stor del av befolkningen går arbeidsløse den dag i dag. Joda.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå