Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

:woot:http://www.absentvoid.com/csstut/grunnleggande.htm :woot:

*føle seg flink, snill og produktiv*

Jaja men sann.. Her sitter jeg og leser, og hva finner jeg ut; Joda. Jeg, mr n00b finner CSS feil..:)

Ein klasse (class) er noko som definerer en ting som kan bli gjentatt fleire ganger i løpet av eit HTML dokument, for eksempel korleis <a> taggen (lenker) skal sjå ut. I stilarket definerer du ein klasse ved å skrive punktum+navn på klasse; f eks .minklasse .

Men <a> er jo et element, ikke en klasse..

*føle at jeg har lært noe*

:w00t: Men dit jeg har kommet virker j*vli bra arve.. :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
... og moren din hadde IKKE noe med det å gjøre? :)

Anyways, jada, jeg kan sikkert på få meg jobb, men det er pokker ikke barebare. Har gått med avisa før, og ja, det er uaktuellt.

seff var det lett å få jobb når morra mi er sjef der, men...

Skriv en litt skikkelig og proff-looking CV, og send skriftlige søknader til rema 1000 o.l. :)

Lenke til kommentar
Å få seg en jobb er ingen problem, å si noe annet er bullshit, problemet er bare at folket er for kravstore.

Seff er jeg kravstor.. Gidder ikke finne meg i hva som helst..

I fjor sommer passa jeg et Eiendomsfirma alene i 1 uke.. :w00t: Dvs, ta telefonen og si at eierne er på ferie og når dem kommer igjen. Av og til måtte jeg frem med brosjyrer og finne info om eiendommer og bud.. :p

Resten av tiden (dvs max 4 telefoner til dagen) hadde jeg laptop og kunne surfe og se på trafikken.. :D Koslig det.. Ta seg en tur på butikken og biblioteket og finne seg noen blader og slikt.. :)

*savne den jobben*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...