Jernlov Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 http://deimos.ca/funnyhaha/airport.jpghttp://deimos.ca/funnyhaha/bank-atm.jpg http://deimos.ca/funnyhaha/go_microsoft.jpg http://deimos.ca/funnyhaha/news-big-bsod.jpg http://staff.osuosl.org/~cshields/images/windows_petarded.png 8004591[/snapback] Er ikke så lenge siden jeg så en sånn error faktisk, på bussen Sånn reklame skjerm. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg gidder ikke lese gjennom alle sidene som har kommet denne uken jeg har vært borte. Sjekket kaféen på flyplassen før hjemreisen, men gadd ikke begynne å lese da jeg så hvor mange sider som var kommet WDS-bilder kommer shortly. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hatt det kult eller gjesper? Sitter på økern å skal jobbe med hovedprosjekt jeg, men så fungerer ikke svn servern, og der ligger alt Håper å tror det sitter en kar å prøver å fikse det, han sa hvertfall hmm.. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Lovskogen: Den er ganske OLD Var vel på digg for en god stund siden... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jepp, har hatt det helt konge jeg! Lang flytur, men det overlevde man med god plass og god service. Sykt varmt var det der også, så det føles ekstra kaldt her hjemme nå. Har lastet opp WDS-bilder også.. Ser ut som jeg tok flest bilder, gitt Tok 127 bilder i Singapore også, så får vi se om jeg lager et galleri ut av de etterhvert også.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Haha, bra bilder - men du og Hein trenger et resize-kurs Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Det er gidd å resize, selv om jeg tenkte på det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Synd jeg måtte dra så tidlig den kvedlen, men men - moro så lenge det varte Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Det er gidd å resize, selv om jeg tenkte på det 8006631[/snapback] ImageResizer (Windows only) Veldig enkelt og kjapt å bruke Hoi hoi, jeg skal utvikle et intranett her på jobben som vi skal bruke for å publisere interne IT-nyheter, har fått en meget fancy og dyr server som jeg skal bruke for hosting Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 How to Make Square Corners with CSS Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Equerm: Jeg har et annet program jeg kunne brukt, i tillegg til ImageResizer Powertool, men jeg gadd rett og slett ikke.. Og når tenkte jeg at jeg skulle få meg litt velfortjent søvn, etter en heller kaotisk og stressende hjemreise, med mye forsinkelser og ombooking... 4 timers søvn på 30 timer er ikke digg annet enn på TG Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Equerm: Jeg har et annet program jeg kunne brukt, i tillegg til ImageResizer Powertool, men jeg gadd rett og slett ikke.. Og når tenkte jeg at jeg skulle få meg litt velfortjent søvn, etter en heller kaotisk og stressende hjemreise, med mye forsinkelser og ombooking... 4 timers søvn på 30 timer er ikke digg annet enn på TG 8006691[/snapback] Hehe, ok Mange fra WDS som skal på TG forresten? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jepp, har hatt det helt konge jeg! Lang flytur, men det overlevde man med god plass og god service. Sykt varmt var det der også, så det føles ekstra kaldt her hjemme nå. Har lastet opp WDS-bilder også.. Ser ut som jeg tok flest bilder, gitt Tok 127 bilder i Singapore også, så får vi se om jeg lager et galleri ut av de etterhvert også.. 8006588[/snapback] Hvorfor var 90% av bildene fra en bakgate på grønland? Og hvorfor så blid? Det er gidd å resize, selv om jeg tenkte på det 8006631[/snapback] Trykker bare "-" noen ganger i opera jeg, også husker den det :o How to Make Square Corners with CSS 8006689[/snapback] Det må jeg prøve når jeg kommer hjem! - Må tisse Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Trykker bare "-" noen ganger i opera jeg, også husker den det :o D gjør jeg å. Men irriterende ford. Endret 23. februar 2007 av Løvskogen Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Sheehs, dere er Opera-njubs da. Ctrl + F11, fit to window width, ftw lxm. Endret 23. februar 2007 av PT Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Fine bilder, Jesper. her er mine bilder fra møtet Dei to beste bilda, IMO Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) @PT: Vikingboard.com Endret 23. februar 2007 av Løvskogen Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Bah, er bare en dum plugin. Gidder ikke fikse EDIT: Okei, kanskje jeg gadd likevel. Og du må fikse linken din, tøs. Endret 23. februar 2007 av PT Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Haha, bra bilder - men du og Hein trenger et resize-kurs Hva skulle jeg ha resizet? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Hva tror du? @PT: Endra URL'en nå Endret 23. februar 2007 av Løvskogen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå