Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  The_Fire skrev:
  Judofyr skrev:
Gmail sin mobil applikasjon er ganske genial :)

8002139[/snapback]

Prøvde å skrive en litt lengere mail med den. Da jeg nærmet meg slutten kom jeg til å trykke Avbryt, og dermed forsvant hele meldingen

8002207[/snapback]

Jeg har ikke tall på hvor mange ganger det har skjedd med meg. Jeg tror helt ærlig talt at designavdelingen til nokia/telefonprodusentene burde prøve ut telefonene skikkelig før de setter ting i produksjon. C-tasten og skru av/legg på-tasten er idiotisk nert hverandre på N80 i alle fall. I alle fall om man holder telefonen med én hånd. Spesielt slitsomt er det at den strømsparende dingsen kobler meg fra wlanet når man trykker på rød-tasten. ^^

Jaja, en av livets store motbakker det her.

Endret av Leon Johannessen
Lenke til kommentar
  EspenGrindhaug skrev:
Det er 2 grunner til at jeg ikke skal på metallica konsert:

1. Jobber da

2. Har allerede vært på metallica konsert :D

Dere som skal får klare dere uten meg der :p

PS. Pass dere for store svette trøndere i skinnklær.

Espen

7999831[/snapback]

Jeg har da også vært på en, derfor jeg må på en til!

Leon Johannessen skrev:
Det er én grunn til at jeg ikke skal på metallica-konsert:

1) Metallica suger.

7999876[/snapback]

Kan jo ikke si at et slikt band suger.

Liker ikke Madonna, men kan godta at hun er en stor artist, samme med U2, og Abba

Judofyr skrev:
Gmail sin mobil applikasjon er ganske genial :)

8002139[/snapback]

QFT

qualbeen skrev:
Opera Mini for mobiltelefoner er jo grei da - bilder blir skalert ned og nettsidene blir komprimert kraftig før de sendes. Fører til lite data som sendes over mobilnettet, samt hurtig visning av nettsider! :)

8003521[/snapback]

Men den viser ikke i widescreen :(

Satt du på msn på bussen heinemann?

--

Var på visning kl 2300 idag jeg etter jobb :p

Blir nok den seineste visningen jeg noen gang kommer til å dra på, tror ikke jeg får den da :roll:

Lenke til kommentar
  Arve Systad skrev:
@ jorgis:

-_-

Har ikkje slike problem, eg :)

8004594[/snapback]

Jeg opplevde en gang å få trøbbel med en innskuddsautomat fordi windows hengte seg. "Cat's claw har fått en ugyldig sidevekslingsfeil og må stenges. Feil #3487e83894c98a8d89." Det skal nevnes at automaten kjørte NT 4.0, og at resultatet ble at pengene ble satt inn to ganger. :p

Lenke til kommentar

Are our tools making us dumber?

Sitat
hat night, you're helping your 12-year old son with his math homework when you realize--in horror--that while he's quite good with the calculator, he couldn't multiply two three-digit numbers using only paper and pencil if his Wii depended on it.

...

When I teach Java, I always teach it using nothing but a simple text editor and the command-line. I do advocate tools for development, but never, never, NEVER for someone who doesn't understand Java at a fundamental level (compiler options, packages, namespaces, access modifiers, etc.)

Vi har faktisk lært Java slik på NITH - hadde vi gått rett på Eclipse, så tror jeg at jeg hadde lært mye mindre. Selv om jeg ligger ganske lavt på Java uansett :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...