Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

38531.jpeg

Har laget en ny skisse. Dette er første utkast. Noen som har noen kommentarer?

Dei menyknappane på ein #333-bakgrunn e.l. med eit litt meir whitespace-design kunne blitt stilig.

7959613[/snapback]

Noen som kunne forklart hva som menes med et "whitespace-design"? Designet er hovedsaklig laget i paint, noe som kommer av at jeg ikke er noe flink i PS. Dette synes veldig godt på en del av grafikken. Skal ta til meg kommentarene jeg har fått, så får vi se hvordan dette blir. ;)

Etter at jeg sier meg fornøyd med skissen skal jeg få en kammerat til gjøre det hele skarpere og i bedre grafikk.

Noen andre som har tips/ris/ros?

Lenke til kommentar
noen som hadde en invite til mindmeister? :p

jens (punkt) anders (punkt) bakke [att] gmail (punkt) com

7999023[/snapback]

Jau ;)

7999596[/snapback]

thanks! :D

And now to something completly different:

Prøver å sette opp noen charts med JS+canvas(/vml for IE)..

kommet over 3 gode kandidater å bygge på, noen som har tidligere erfaring med disse?

http://www.liquidx.net/plotkit/

http://webfx.eae.net/dhtml/chart/demo.html

http://solutoire.com/plotr/lineexample/

Lenke til kommentar
Ikke bruk fete fonter, ro ned skriftstørrelsen litt på de nyhetene dine, og for all del, endre den fonten du har som overskrift på nyhetene. Trenger også litt mer luft i mellom nyhetene dine, føles litt trangt og overfylt. På venstre side, mellom nyhetene der, så ville jeg endra grafikken du bruker som spacing til noe litt mer diskré, men behold den luften du har der. Resten av grafikken kommenterer jeg ikke siden det er skisse, men når du får gjort det ordentlig tror jeg det skal bli bra  Menyknappene var fine, og du er godt på vei til et godt design. Keep on working :)

Whitespace=luft. Dvs. du har for liten avstand mellom elementene på siden. Noen av de andre mer erfarne designerne her kan gi deg en bedre definisjon :) Forøvrig anbefaler jeg å se litt på det som jeg skrev sist du postet her i kaféen(det jeg har sitert) :)

Lenke til kommentar
MÅ nesten legge inn en hilsen, siden jeg sitter på bussen et sted på veien mellom Voss og Hemsedal, og bruker mobilen til å koble til. Det er jo knug-bra :wee:

8001571[/snapback]

Du er ikke kul før du har SSH-klient på mobilen din, og programmerer litt på bussen på vei til skolen. :)

Lenke til kommentar

Haha, mange innlegg hvor? :innocent:

Bah, denne turen blir bare kjipere og kjipere. Toget sporet jo av på Bergensbanen her i går, og konsekvensen ble at jeg måtte ta tog fra Bergen til Voss, og buss resten. Så ble både Hardangervidda og Hol - Aurland stengt, noe som betyr at jeg må kjøre en lang omvei om Hemsedal og litt tilbake vestover igjen for å komme hjem.

Som om ikke dette var nok, står vi nå bom stille, jeg ser blinkende oransje lys lenger framme på veien, og jeg begynner å bli lei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...