Arve Systad Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 This is why Metallica rules. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 This is why Metallica sucks. 8000342[/snapback] Fixed. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) ...du klarte heilt seriøst ikkje å sjå ironien i den der? Edit: La meg gjette, du lasta aldri ned MP3-fila? Endret 22. februar 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Metallica er jo world known for å være de første til å begynne å grine pga. musikk på nettet, da. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Noen som klarer å tyde prisen på The Premier Edition of google apps ? Blir det 50$ per bruker man har, eller for hver "google apps" man har?7998585[/snapback] I følge denne siden koster det 50 doller pr bruker pr år. Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg skal ikke på Metallica-kosnert fordi jeg gir en dag fri fra forumet til den neste som snakker om Metallica, konserten og ellers annet tull om hvem som skal dit og ikke, og hvilket band som er bedre og dårligere. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Har laget en ny skisse. Dette er første utkast. Noen som har noen kommentarer? Dei menyknappane på ein #333-bakgrunn e.l. med eit litt meir whitespace-design kunne blitt stilig. 7959613[/snapback] Noen som kunne forklart hva som menes med et "whitespace-design"? Designet er hovedsaklig laget i paint, noe som kommer av at jeg ikke er noe flink i PS. Dette synes veldig godt på en del av grafikken. Skal ta til meg kommentarene jeg har fått, så får vi se hvordan dette blir. Etter at jeg sier meg fornøyd med skissen skal jeg få en kammerat til gjøre det hele skarpere og i bedre grafikk. Noen andre som har tips/ris/ros? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 noen som hadde en invite til mindmeister? jens (punkt) anders (punkt) bakke [att] gmail (punkt) com 7999023[/snapback] Jau 7999596[/snapback] thanks! And now to something completly different: Prøver å sette opp noen charts med JS+canvas(/vml for IE).. kommet over 3 gode kandidater å bygge på, noen som har tidligere erfaring med disse? http://www.liquidx.net/plotkit/ http://webfx.eae.net/dhtml/chart/demo.html http://solutoire.com/plotr/lineexample/ Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Ikke bruk fete fonter, ro ned skriftstørrelsen litt på de nyhetene dine, og for all del, endre den fonten du har som overskrift på nyhetene. Trenger også litt mer luft i mellom nyhetene dine, føles litt trangt og overfylt. På venstre side, mellom nyhetene der, så ville jeg endra grafikken du bruker som spacing til noe litt mer diskré, men behold den luften du har der. Resten av grafikken kommenterer jeg ikke siden det er skisse, men når du får gjort det ordentlig tror jeg det skal bli bra Menyknappene var fine, og du er godt på vei til et godt design. Keep on working Whitespace=luft. Dvs. du har for liten avstand mellom elementene på siden. Noen av de andre mer erfarne designerne her kan gi deg en bedre definisjon Forøvrig anbefaler jeg å se litt på det som jeg skrev sist du postet her i kaféen(det jeg har sitert) Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Takker for svar. Skal se hva jeg får gjort med saken. Mer luft, andre fonter og mindre skrift er på vei. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 MÅ nesten legge inn en hilsen, siden jeg sitter på bussen et sted på veien mellom Voss og Hemsedal, og bruker mobilen til å koble til. Det er jo knug-bra Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 MÅ nesten legge inn en hilsen, siden jeg sitter på bussen et sted på veien mellom Voss og Hemsedal, og bruker mobilen til å koble til. Det er jo knug-bra 8001571[/snapback] Du er ikke kul før du har SSH-klient på mobilen din, og programmerer litt på bussen på vei til skolen. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg sitter da vitterlig på laptopen, trenger ikke annet enn nett fra mobilen. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg sitter da vitterlig på laptopen, trenger ikke annet enn nett fra mobilen. 8001639[/snapback] Enda mindre kult, kom tilbake når du har fått installert Firefox på solbrillene dine. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Eller opera på mansjettknappene! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Dere har tydeligvis kjedet dere for lite mens dere har kjørt buss, for laptop med nettilgang langt fra sivilisasjonen gjør det veldig mye bedre å være her. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Dere har tydeligvis kjedet dere for lite mens dere har kjørt buss, for laptop med nettilgang langt fra sivilisasjonen gjør det veldig mye bedre å være her. 8001696[/snapback] Tviler ikke. Og jeg begynner jo å forstå hvorfor du har så mange innlegg... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Haha, mange innlegg hvor? Bah, denne turen blir bare kjipere og kjipere. Toget sporet jo av på Bergensbanen her i går, og konsekvensen ble at jeg måtte ta tog fra Bergen til Voss, og buss resten. Så ble både Hardangervidda og Hol - Aurland stengt, noe som betyr at jeg må kjøre en lang omvei om Hemsedal og litt tilbake vestover igjen for å komme hjem. Som om ikke dette var nok, står vi nå bom stille, jeg ser blinkende oransje lys lenger framme på veien, og jeg begynner å bli lei. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Får håpe bussen ikke sporer av da.. Noe sier meg at store deler av landet opplever litt dårligere vær, enn det er her i Bergen Hvorfor dra når det for en gangs skyld er opphold? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Og jeg begynner jo å forstå hvorfor du har så mange innlegg... 8001721[/snapback] Han er jo berre ein pjokk når det kjem til innlegg Men Hein, er det ikkje dyrt å bruke mobilen som nettoppkobling, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå