Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-df17e
Dere vet dere bare er misunnelige :p

Metallica er og blir det beste metalbandet noen gang.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

7997945[/snapback]

Metallica er bra det, men om jeg gidder å dra på konsert er en annen ting.

AC/DC derimot hadde hvert utrolig fett å sett live.

EDIT: Men ingentingen slår "Svein Krogstad - Med på alt" :p

Endret av Slettet-df17e
Lenke til kommentar
Yes, da har endelig Google apps blitt oppdatert. Noen som klarer å tyde prisen på The Premier Edition of google apps ? Blir det 50$ per bruker man har, eller for hver "google apps" man har?

Hvis man har 1000 brukere så blir det ganske dyrt om det er 50$ pr bruker.

7998585[/snapback]

Det er hva man kan kalle en veldig god nyhet =)

Ut i fra "upgrade now"-siden til google accounts, koster det $50 pr google-konto som er knyttet til ditt domene. (Jeg har i alle fall 5 registrerte kontoer under frankietea.no, og det vil koste $250 for et år med Google Apps Premium for oss).

Lenke til kommentar
Yes, da har endelig Google apps blitt oppdatert. Noen som klarer å tyde prisen på The Premier Edition of google apps ? Blir det 50$ per bruker man har, eller for hver "google apps" man har?

Hvis man har 1000 brukere så blir det ganske dyrt om det er 50$ pr bruker.

7998585[/snapback]

Det er hva man kan kalle en veldig god nyhet =)

Ut i fra "upgrade now"-siden til google accounts, koster det $50 pr google-konto som er knyttet til ditt domene. (Jeg har i alle fall 5 registrerte kontoer under frankietea.no, og det vil koste $250 for et år med Google Apps Premium for oss).

7999720[/snapback]

Så vi som har en del brukerkontoer knyttet opp mot google apps, ca 1000 bruker på den ene, ville betalt $50 000 for å oppgradere til Premium? :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV

Det er 2 grunner til at jeg ikke skal på metallica konsert:

1. Jobber da

2. Har allerede vært på metallica konsert :D

Dere som skal får klare dere uten meg der :p

PS. Pass dere for store svette trøndere i skinnklær.

Espen

Endret av Slettet-8fx0y6VV
Lenke til kommentar

Det er én grunn til at jeg ikke skal på metallica-konsert:

1) Metallica suger.

@Garreth: Tror bare jeg kan ha 50 kontoer under min konto, men skal si meg enig i at det er en tanke dyrt, ja. (Dóg, det finnes langt dyrere og dårligere tjenester)

Lenke til kommentar
Det er én grunn til at jeg ikke skal på metallica-konsert:

1) Metallica suger.

@Garreth: Tror bare jeg kan ha 50 kontoer under min konto, men skal si meg enig i at det er en tanke dyrt, ja. (Dóg, det finnes langt dyrere og dårligere tjenester)

7999876[/snapback]

Tillogmed jeg som ikke liker metall skjønner at Metallica ikke er det beste metallbandet :tease:

Med det nye kontrollpanelet kan du sende en forespørsel om flere kontoer. Tror ikke vi (altså kunden min) kommer til å oppgradere til Premium med det første.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...