Marvil Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) www.sparks.se/Bilder/sparks4.jpg det var det jeg klarte av header idag www.sparks.se/Bilder/sparks4.jpg Klikkbar. Joda, men skal den tingen være en S..? Endret 6. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Ja visste ikke hva jeg sku gjøra.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 *skrive sin aller første tutorial (en basic innledning i CSS) * Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 *skrive sin aller første tutorial (en basic innledning i CSS) * *gjøre seg klar til å lese* zzzpaarrki: Den funka ikke. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 *skrive sin aller første tutorial (en basic innledning i CSS) * *gjøre seg klar til å lese* Hehe.. arve ble lei av å forklare meg på MSN, så han fant det for godt å lage en tut.. Paradise Hotel er morro.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Jeje, nå sitter jeg på fest... dset er gærent er litt wastea men men! vi snakkes i morgen ved 1 tiden! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 http://www.absentvoid.com/csstut/grunnleggande.htm *føle seg flink, snill og produktiv* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 http://www.absentvoid.com/csstut/grunnleggande.htm *føle seg flink, snill og produktiv* Nice, takk.. *lese* Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Noen som så MGP? @ vinnerlåta! Var jo faktisk litt rå! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Noen som så MGP? @ vinnerlåta! Var jo faktisk litt rå! De glam-rockerne? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Noen som så MGP? @ vinnerlåta! Var jo faktisk litt rå! De glam-rockerne? Nei! Knut Anders Sørum med High! *føle seg som en grand prix-dalt* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Noen som så MGP? @ vinnerlåta! Var jo faktisk litt rå! De glam-rockerne? De råkker..! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Noen som så MGP? @ vinnerlåta! Var jo faktisk litt rå! De glam-rockerne? De råkker..! Ehhmm ... nei? Har det klikka for deg, Marve? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Sug heile MGP! Word ©! Mohahaha, PC! Min tur å bruke det! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Noen som så MGP? @ vinnerlåta! Var jo faktisk litt rå! De glam-rockerne? De råkker..! Ehhmm ... nei? Har det klikka for deg, Marve? Haha. Litt morro og bra var det.. Jeg lo vertfall.. <@Marvil> mp3 :: Matchbox 20 - Unwell :: 3:48 :: <-- Den er vertfall bra.. Edit; Og kverk MGP ja.. Endret 6. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 F:\Min musikk\Opeth\Opeth - A Fair Judgement.mp3 Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Timo Maas - To Get Down surrer i mine ører! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Henger noen på DC her..? Har nettopp fått igang DC, og det råkker.. Skal aldri skru av maskina igjen.. Har surra og gått på 130kb/s siden i går kveld.. Div leifeskrivinger.. Endret 6. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) @Musikk: Dream Theater : Falling Into Infinity (hele CD'en) @MGP: Synes glamrockerne burde vinne, men på èn betingelse: At de kler seg skikkelig i finalen! EDIT: @DC++: Har aldri fått det helt til. Klarer aldri mer enn 3.ettellerannet KB/s (hvis jeg i det hele tatt er noen ledige slots) EDIT²: 2,2k poster! EDIT³: Nok edit nå, ja... Endret 6. mars 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå