Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-df17e

Hva med Latex, eller kanskje XML ?

EDIT: Hva er det du egentlig skal skrible ned ?

Endret av Slettet-df17e
Lenke til kommentar

Det står jo finfint forklart hvordan du skal gjøre det. Hvis du ikke får det til å funke får du skrive noen detaljer om hva det er som skjer, samt gi oss en aldri så liten link å kose oss med. Egen tråd er også en fin båt til sånne ting som ikke nødvendigvis er løst på 1-2-3 minus 2 og 3.

Lenke til kommentar
Det står jo finfint forklart hvordan du skal gjøre det. Hvis du ikke får det til å funke får du skrive noen detaljer om hva det er som skjer, samt gi oss en aldri så liten link å kose oss med. Egen tråd er også en fin båt til sånne ting som ikke nødvendigvis er løst på 1-2-3 minus 2 og 3.

7977192[/snapback]

Jeg lastet ned javascriptet og la det i mappen hvor jeg har sidene i...

Samt la inn den koden for å linke til det javascriptet.

Det jeg tror jeg har gjort feil er selve linken til CSS filene. Prøvde å legge inn en direkte link til selve filen, men det ble jo selvsagt helt feil. Vet ikke hvordan jeg gjør det så hvis noen hadde sagt det her hadde jeg blitt kjempefornøyd!

Slipper å lage en ny tråd og da :whistle:

Lenke til kommentar

7977192[/snapback]

Det jeg tror jeg har gjort feil er selve linken til CSS filene. Prøvde å legge inn en direkte link til selve filen, men det ble jo selvsagt helt feil. Vet ikke hvordan jeg gjør det så hvis noen hadde sagt det her hadde jeg blitt kjempefornøyd!

7977374[/snapback]

<script type="text/javascript" src="sti/til/ditt/script.js"></script>
<link rel="stylesheet" href="sti/til/din/style.css" type="text/css" media="screen">

Sånn?

Endret av Garreth
Lenke til kommentar

7977192[/snapback]

7977374[/snapback]

<script type="text/javascript" src="sti/til/ditt/script.js"></script>
<link rel="stylesheet" href="sti/til/din/style.css" type="text/css" media="screen">

Sånn?

7977450[/snapback]

Nei...

Funket ikke det heller.

Det kan godt hende at det er jeg som har gjort dette feil, men jeg starter en ny tråd jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e
Daniel vil vite kor stor du er, Hein. Det er nemlig det han vil.

7978041[/snapback]

Jammen det sanne svar vil jo bare skuffa han, da :cry:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e
Pfft, er det rette måten å takke meg for en knallfin avatar laget midt i tidenes kjedeligste forelesning, Thomas?

7978123[/snapback]

*heinface* :blush:

Skal ikke gjenta seg, skjef.

Lenke til kommentar
Pøh!  er

7979672[/snapback]

Satt noen minutter nå og testet ut Ruby-CLI på den siden. Og ja, digg å kunne kjøre metoder direkte på saker og ting, men du verden så inkonsistent ting var. Dir["/*.txt"], print "en", "to", "tre", File.copy("from", "to"). Og hva er forskjellen på et hash og et array? Er ikke begge bare assosiative arrays? Digger lettvindtheten, men er det noe jeg virkelig hater, er når et programmeringsspråk ikke er skikkelig konsist.

Lenke til kommentar

Hva med Latex, eller kanskje XML ?

EDIT: Hva er det du egentlig skal skrible ned ?

7977050

Alle kan html, og det er lesbart på web og kan importeres i googledocs for å lage open office dokumenter. Kan ikke Latex noen av oss heller, så om det ikke finnes noe bra program...

Hein suger i å snakke Bergensk uansett så tongue.gif

Du er fra nå av min kilde til ymse informasjon om MistahBerg.

Hva slags info er du egentlig ute etter? ermm.gif

tongue.gif

7978016

Vet ikke alle hvor stor den er? dontgetit.gif

Han her må vi invitere til kafeen  wub.gif

Noen som vet om et dokument som lagrer i såpass rentekst at det kan lagres på en svn server og faktisk bruker version control på det.. ?

7976817

Han må helt klart inviteres, ja.

Hva med TXT ? tongue.gif

7976906

Vurderer å bruker html hmm.gif

7976928

LaTeX konservativ_woot.gif

7978130

Kan det ikke tongue.gif Har nok å lære

The New Highlight-method wub.gif

7979266

Sweet wub.gif

--

Nææ, nå er det kvæln, slitan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...