Dahl Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg klarer å skrive bra hvis jeg konsentrerer meg, som nå. Det tar bare jævlig lang tid. Helt ærlig husker jeg ikke, jeg våkna opp i en seng ved siden av en jente jeg ikke aner hvem er. Så ble det bråk og jeg måtte selvfølgelig blande meg, så kom politiet og så... er jeg her. Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Je rait. Egentlig var det en gutt du våknet opp med, og du husket meget godt hva dere hadde holdt på med tidligere på kvelden Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 I en seng med en gutt? 15 CSS Properties You Probably Never Use (but perhaps should) 5 HTML elements you probably never use (but perhaps should) Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Ja, enten var det en jente med store pupper eller en guitt med alt for store manboobs. Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 optqroup, abbr, acronym, fieldset og legend brukes da ofte. q skulle jeg gjerne likt å brukt, men IE støtter jo ikke skiten uten noe JS-magi. Ellers har jeg vel egentlig aldri vært borti situasjoner der jeg kunne hatt bruk for address. Var noen fiffige CSS-greier der også, men mye som ikke har veldig utbredt støtte, dessverre. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 PPI er korekt for skjermer, siden skjermer består av pixler, ikke "dotter".7972794[/snapback] My point exactly. Som å se min egen liste det der..7974574[/snapback] For en overraskelse 7974608[/snapback] Haha. Du og MrBerg utgjør storparten av smileydekoreringen av lista. Men jeg fatter ikke hva det er med fulle folk som ikke klarer å skrive.7974707[/snapback] Egentlig ikke jeg heller, vertfall ikke nå lenger. Men har hatt mine poster jeg også, ala nyttårsaften 2003; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=187768&hl= Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Kudos til qualbeen Yay, from Ueland him self Jeg har hilst på Ueland, såh! ..men han tenkte han skulle lure meg, og spille dum. Men jeg gikk ikke på den, og han måtte til slutt innrømme at han faktisk var Ueland. Jeg fikk ikke hilst på Ueland i Oslo Jeg sa du skulle hilse på og skaffe deg goodwill! Haha. Du og MrBerg utgjør storparten av smileydekoreringen av lista. Kan jeg aldri tenke meg Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Da må selvfølgelig jeg stille deg det åpenbare spørsmålet som jeg og Jørgen har lurt på i evigheter: snakker Ueland rart? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hm. Jeg bare hilste på ham. Han så rart på meg, men innrømte som sagt til slutt at han var Ueland, noe jeg så klart visste. La ikke merke til noe snålt da han sa det, og så gikk jeg videre. Skulle ha slått av en prat, kanskje, men køen var så godt i gang. Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Kjipern, da får vel jeg og Jørgen lure på det litt til. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Fra venstre: Jonas (kamerat), Jan Erik (kamerat jeg var på fylla med i kveld), Sebastian (kamerat), Ueland (...). @ TG06, hvis noen lurer. http://www.hardware.no/nyheter/begivenhet/tg06_dag_1/25287 Endret 19. februar 2007 av Dahl Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Legg deg, tøs Dessuten forteller det bildet meg ingenting om hvordan helten vår snakker. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Legg deg, tøs Dessuten forteller det bildet meg ingenting om hvordan helten vår snakker. 7974854[/snapback] Det driter jeg i, jeg poster bilde av Ueland når det faller meg inn. Jeg har snakket mye med Tor Henning før - han snakker ikke rart. Han er litt sjenert i starten (stakkaren ville ikke dele ut T-skjortene, men jeg tvang han til å gjøre det), men så blir alt mye bedre når man begynner å snakke litt. Egentlig er han en kjempehyggelig fyr. Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Men så har vel kanskje skikkelige bergensere og oslo-tøser litt forskjellige oppfatning av hva som er rart og ikke. Damn, må nok lure enda litt til. Får tvinge han til å sende et stemmeklipp over mzn eller noe Endret 19. februar 2007 av PT Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Men så har vel kanskje skikkelige bergensere og oslo-tøser litt forskjellige oppfatning av hva som er rart og ikke. Damn, må nok lure enda litt til. Får tvinge han til å sende et stemmeklipp over mzn eller noe 7974860[/snapback] Å nei, er du av den sorten? Ja, for deg høres vel alt fra "utlandet", også kalt det siviliserte Norge, merkelig ut. Det er du som burde legge deg, din bergensertøs. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Øyh, ta et vennlig tips fra en østlending i Bergen, Dahl - du vil ikke begynne å diskutere dette med Bergensere. Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Eeeg snakkarrr jææævliii fiiinnt. Men seriøst, jeg snakker ikke sånn. Selv om Løvskogen sier noe annet og prøver å konvertere meg til bokmål EDIT: /slap Mr.Berg Endret 19. februar 2007 av PT Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Øyh, ta et vennlig tips fra en østlending i Bergen, Dahl - du vil ikke begynne å diskutere dette med Bergensere. 7974863[/snapback] Østlending i Bergen? Har du gått over til fienden? Å diskutere med bergensere er omtrent like meningsfylt som å diskutere med bikkja mi, så jeg dropper det. Forresten bryr jeg meg ikke om at du har så mange innlegg, Berg. Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Pøh, bergensere er bare litt hårsåre når det gjelder dialekt og Brann Men østlendinger overdriver sykt når de prøver å snakke bergensk, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå