Marvil Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 eller www.marvilelsker.lol Den var genial! Hva sier du Marvil, sende inn søknad om oppdrettelse av .lol-domener? Hehe skal vurdere det.. Må finne et land først.. Lolandia, funker det..? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Da reserverer jeg omfg.lol! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Whiskey Tango Foxtrot, over? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Whiskey Tango Foxtrot, over? Need Backup!! tze enemy iz coming..! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 ze enemy iz sparkzei! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 nåh zkal jèi opp å zpize liht. Huff og huff for et språk Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Hmm... jeg hadde en lærer i fjor som snakka slik... Lærer i EDB faktisk... Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) *dobbelpost* Endret 11. februar 2004 av CreatureCanis Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) *trippelpost* Endret 11. februar 2004 av CreatureCanis Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) *kvarttettpost* I ramme H Hvordan is svarte F gjorde jeg det det..??? *rødme ned i skoene og banne lavt...* Hvor har dem gjort av delete knappen egentlig? Endret 11. februar 2004 av CreatureCanis Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 PoleCat: sendt inn søknad på øl.no og søk.no jeg.. bare for pur f****.. Så hvis jeg får en eller flere av de er du velkommen til å bli med å lage side... hehehe Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 @ cfenzo Lykke til! Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Og der var jeg endelig foran pc'en igjen... Kom hjem fra skolen, mekket middag (deilige burgere) og sovnet på sofaen! Men nå er jeg altså oppe igjen. *svare på ting på de siste 5 sidene elns* 1. /me er enig med enden i at wysiwyg-editorer er forferdelig. (Ok, DW funker rimelig bra...) 2. Enda en jente i wds Velkommen. 3. enden har gjort en godt jobb som "nesten-modd" 4. @ HalTan: den personen som klarer å få biff til å smake fælt kan ikke lage mat 5. Banansjokolade er godt, og laks smaker dritt 6. Rasbeboller smaker digg 7. enden er overarbeidet... Kanskje jeg skal bruke Hr. Google neste gang jeg har js-problemer 8. Go flodhest, go flodhest! 9. Fast reply er digg 10. CreatureCanis har kokkeskillz (maten din så faktisk en smule god ut selv om jeg ikke klarte å se hva det var ) 11. PC har rett; det er ikke samme schwungen over æøå-domener... 12. CreatureCanis er flink til å trykke på "svar"-knappen 13. @ cfenzo: bøker.no er jo også grei å ha 14. enden skrev "(og da mener jeg MS notepad!)". Har du prøvd PT Notepad? EDIT: Jeg kunne ha postet dette fordelt over 14-15 innlegg... *øke postcount* Endret 11. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 4. @ HalTan: den personen som klarer å få biff til å smake fælt kan ikke lage mat Han er faktisk flink med mat osv. Viste seg at det var min lille krymphjerne som ikke skjønte at det skulle _varmes_ opp Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 4. @ HalTan: den personen som klarer å få biff til å smake fælt kan ikke lage mat Han er faktisk flink med mat osv. Viste seg at det var min lille krymphjerne som ikke skjønte at det skulle _varmes_ opp DA var det jo merkelig at det ikke smakte godt Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 5. Banansjokolade er godt, og laks smaker dritt Grilla/steikt Laks er dødsgodt! Trur det er det beste som finst, nesten iallefall.. Nam, nam iallefall! Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 4. @ HalTan: den personen som klarer å få biff til å smake fælt kan ikke lage mat Han er faktisk flink med mat osv. Viste seg at det var min lille krymphjerne som ikke skjønte at det skulle _varmes_ opp Grilla/steikt Laks er dødsgodt! Trur det er det beste som finst, nesten iallefall.. hmm, mulig det, kommer nok ann på hvem som mekker det. aldri helt likt det jeg Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Grilla/steikt Laks er dødsgodt! Trur det er det beste som finst, nesten iallefall.. Ikke akkurat så veldig uenig der nei... (kanskje ikke BESTE som finns, men GODT er det...) KOKT laks/ørret er derimot IKKE godt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 KOKT laks/ørret er derimot IKKE godt... Åh jo. Det er himmelsk. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Kokt fisk smaker grusomt! Spesielt torsk! Unntaket må vere kokt brosme, som faktisk går an å spise... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå