the_fire Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Er da mye bedre med et program lokalt på pcen. Det er MYE raskere i hvert fall. Bursdag idag. Wee 7958351[/snapback] Et program du kan anbefale? Som er gratis. Gratulerer med dagen Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Mindmeister er genialt! 7958093[/snapback] Er da mye bedre med et program lokalt på pcen. Det er MYE raskere i hvert fall. 7958351[/snapback] Raskare er det kanskje. Det er sikkert raskare å bruke Thunderbird eller Mail.app til mailen min óg, men eg bruker likevel mail.google.com/mail - og det av den enkle grunn at eg då har ei automatisk tilgjengeleg og automatisk synkronisert epostkasse. Det samme gjeld for Mindmeister. Gratulerer med dagen! Du må kaste deg på Tor og resten av gjengen på bytur, då? Endret 16. februar 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 http://my.opera.com/desktopteam/blog/show.dml/759403 -- Huff, orker ikke byen idag altså. Tor ringer konstant da Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Mr. Lied: Har du invitasjons-kode til oss? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Mr. Lied: Har du invitasjons-kode til oss? 7958775[/snapback] Beklager, har ingen tilgjengelige enda. Men eg kan spørre mr.Hickson om han har nokre til overs. XHTML 1.1 i Second Draft, forresten. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Kung! da har jeg meldt min interesse ;P typisk at når jeg har vært "offline" over laaaang tid, så har dere luringer laga noe slikt.. ;P (ref: devnet for de heldige innviede) 7956105[/snapback] Jeg tror ikke noen fra devnet er med sentralt i webkafeen. 7957076[/snapback] Nei, så det.. tenkte mer på at det var morsomt at noen andre hadde fått omtrent samme idè, og greid å komme i gang skikkelig med det Gratulerer med dagen, JonT! Endret 16. februar 2007 av cfenzo Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Har laget meg en hjemmeside i CSS. Og nå har jeg tenkt å legge ut litt flere skins på den... Noen som vet hvordan jeg lager det, uten å lage flere av samme side? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 nytt skin betyr vel i her nytt stilark (css)? Bare å sette seg ned å lage et nytt stilark det.. Antar at du har laget en god del av siden ved hjelp av html også forresten - bare css kommer du ikke langt med Er det en stil-velger/switcher du etterspør? Det finnes flere slike, noen bruker javascript andre ikke. Har ikke URL selv, men lurer på om jeg ikke så noe slikt på lokaltog.net enellerannengang? (Mulig jeg husker feil) Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 nytt skin betyr vel i her nytt stilark (css)? Bare å sette seg ned å lage et nytt stilark det.. Antar at du har laget en god del av siden ved hjelp av html også forresten - bare css kommer du ikke langt med Er det en stil-velger/switcher du etterspør? Det finnes flere slike, noen bruker javascript andre ikke. Har ikke URL selv, men lurer på om jeg ikke så noe slikt på lokaltog.net enellerannengang? (Mulig jeg husker feil) 7959321[/snapback] Er vell en stil-velger jeg er ute etter ja Vet jeg bare trenger å lage et nytt stilark, men vet ikke hvordan jeg kan få linket til så det blir mulig å skifte mellom de når jeg legger den ut på internet. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Har laget en ny skisse. Dette er første utkast. Noen som har noen kommentarer? Ris og ros taes imot med takk. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Menyknappane fungerte, resten gjorde ikkje det. Dei menyknappane på ein #333-bakgrunn e.l. med eit litt meir whitespace-design kunne blitt stilig. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Legger ut designet jeg jobber med også, kanskje jeg er så heldig at jeg får en tilbakemelding eller to: http://img122.imageshack.us/img122/2784/bilde1yl4.png Damn, jeg begynner å mislike bildrdåttno. Endret 16. februar 2007 av Runar Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Validering er ikke nok. true like glue. --- Jeg liker også å validere, er ikke som henke, men DET er ikke det som gjør siden bra, det er programerer designet mitt som gjør det Lenke til kommentar
zokra Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Mindmeister er genialt! 7958093[/snapback] Er da mye bedre med et program lokalt på pcen. Det er MYE raskere i hvert fall. Bursdag idag. Wee 7958351[/snapback] Har du noe program til xp å anbefale? EDIT: Holdt på å lese meg igjen dagens aktivitet... Så ikke denne siden med poster Endret 16. februar 2007 av zokra Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Ny norsk Digg fra MS: http://reporter.no.msn.com/ 7957976[/snapback] MS gjør det de gjør best; leker hermeleken. Endret 16. februar 2007 av jorgis Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Noen som har en link til en side som forklarer hvordan jeg lager og bruker en stil-velger? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 EDIT: Gratulerer med dagen JonT7958387[/snapback] Gratulerer med dagen 7958419[/snapback] Gratulerer med dagen! 7958475[/snapback] Gratulerer med dagen, JonT! 7958816[/snapback] Tusen takk Et program du kan anbefale? Som er gratis. 7958419[/snapback] Papir er jo en klassiker Men vis du skal ha noe å fylle på harddisken har jeg ikke noe gått svar. Har egentlig aldri testet noen sånne programmer skikkelig, men markedslederen er i hvert fall URL=http://www.mindjet.com/eu/]MindManager[/url]. Åpen kildekode-programvaren FreeMind er også ganske kjent. Men vis det ikke er nok har Wikipedia sikkert svaret. EDIT2: den msn-greia fungerte flott i min Opera, tilogmed uten å måtte markere seg som en annen nettleser! 7958387[/snapback] Funker ikke bra her. Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) EDIT2: den msn-greia fungerte flott i min Opera, tilogmed uten å måtte markere seg som en annen nettleser! 7958387[/snapback] Funker dårlig her. Opera 9.10, engelsk språk (om det skulle ha noe å si). Er vel 20 minutter for sen, så gratulerer med gårsdagen, JonT! Edit: ok, 1 minutt for sen med screenshot og. Skjerpings, Vibeke! Endret 16. februar 2007 av Vibeke Stølan Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Ok, ca 52 min sein, men grattis likevel! Hvordan var/er webkafeen møtet? Var det på en kafe? Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 De er nok på fylletur hele gjengen Alle kafébarna var på fylla bortsett fra Arve, han lå med hauvve i dass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå