rødøye Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Det gjelder å ha orden i sysakene sine. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Sizer resizet vinduene veldig fint, og jeg har lagd egen 'profil' for Firefox og mIRC, men av en eller annen grunn ble det ikke helt bra i Firefox - scrollbaren og ting helt til høyre forsvant nesten helt, jeg ser bare kanten på scrollbaren. Sadness. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Sizer resizet vinduene veldig fint, og jeg har lagd egen 'profil' for Firefox og mIRC, men av en eller annen grunn ble det ikke helt bra i Firefox - scrollbaren og ting helt til høyre forsvant nesten helt, jeg ser bare kanten på scrollbaren. Sadness. 7948193[/snapback] Enda en grunn til å ikke bruke Firefox, men Opera. Neida, neida. Jeg skal ikke dra frem urdiskusjonen igjen. Bare litt. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hah, in your face. Løste seg andre gangen jeg satte Firefox-vinduet til profilen 'Firefox' med Sizer. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Tusj! Opera trenger ikke gjentatte behandlinger for å oppføre seg fint. Brannreven burde brenne opp. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hah, in your face. Løste seg andre gangen jeg satte Firefox-vinduet til profilen 'Firefox' med Sizer. 7948235[/snapback] Sadness. Jeg sitter faktisk med IE6 nå, så jeg burde vel egentlig passe munnen min. Trist at skolen min kun tillater IE, av "sikkerhetsmessige årsaker". Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg sitter faktisk med IE6 nå, så jeg burde vel egentlig passe munnen min. Trist at skolen min kun tillater IE, av "sikkerhetsmessige årsaker".:!: Ler bra hver gang jeg ser den begrunnelsen i samme setning som IE. Velkommen tilbake til kafeen, forresten. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Hjå oss er begrunnelsen at ingen i fylkeskommunen vil ta på seg jobben med å installere det. Vi kjører Novel Client Distributin Manager elns. Alt skal være så idiotsikkert, men er det det? Nei... Dataansvarlig på skolen er åpen for det da. Det er jo positivt Endret 15. februar 2007 av rødøye Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Ler bra hver gang jeg ser den begrunnelsen i samme setning som IE. Velkommen tilbake til kafeen, forresten. 7948252[/snapback] Takk, takk. Ja, jeg klarte ikke helt å holde latteren tilbake da EDB-"guden" her på skolen forklarte meg hvorfor jeg ikke fikk ha Opera på PC-en. Trist at folk med så mye ansvar har så liten kunnskap. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 En av våre it-ansvarlige på skolen er vel drøyt 65 år nå, og spurte meg pent hva Safari og Firefox var, og hvorfor vi ikke brukte Internet Explorer på macene. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Skal du ikke dra med dama til kinaland? 7947983[/snapback] Nope, hun reiser vekk hun også, hvis ikke kunne hun helt sikkert vært med. Hadde ikke gjort meg noe i hvertfall Edit: Og velkommen tilbake, Dahl! Hyggelig å se at du er på vei tilbake til det (a)sosiale livet Endret 15. februar 2007 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Guten Tag, Herr Dahl! Fint å se deg tibake igjen! Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hjå oss er begrunnelsen at ingen i fylkeskommunen vil ta på seg jobben med å installere det. .. 7948259[/snapback] Her på skolen har alle PC-ene på skolen både IE7 og Firefox innstallert , men dessvere ingen Opera. Men når det gjerlder sikkerhet, har de en del idiotiske sikkerhetsargumenter (dog med litt mer hold i enn at "IE er sikkrere enn Firefox"). Vi må får f.eks. idiotisk nok ikke lov å laste ned noen zip filer (som da har URL-endelse på .zip, ikke som blir sendt med zip-mediatypeen) og vi må bytte passord hver andre måned. (Passordet blir da naturligvis byttet til skole1, skole2, skole3 osv.) Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Edit: Og velkommen tilbake, Dahl! 7948417[/snapback] Takk, koslig å være tilbake. Ok da, takk til deg og rødøye. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Som regel finnes det vel avtaler på at IE skal brukes som standard nettleser ettellerannet sted.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Er Mint noe dere anbefaler? Jeg har litt penger fra reklame som jeg tenkte jeg kunne bruke på (utvikling av) websiden min. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Personleg så likar eg sitronsmak betre. Men frå spør til revolver; har du sett google analytics? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Personleg så likar eg sitronsmak betre. Men frå spør til revolver; har du sett google analytics? 7948597[/snapback] Ja, men jeg tenkte det måtte være en grunn til at folk brukte Mint, så kanskje jeg skulle prøve det nå som jeg har penger. Men kanskje jeg heller burde kjøpe noen programmer, som TextMate, Transmit og lignende. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Ville heller brukt pengene på en god editor som TextMate, ja. Greit nok, man får en god del statistikk gjennom Mint, men Google Analytics holder i lange baner. Og det ser ut til at jeg har fått Firefox-merch på posten, så jeg får hente det etter jobb, og ta en liten photosession til RPP når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Crazy Egg ser bra ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå