Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ville heller formulert det noe mer i retning 'en viktig bidragsyter til Orkla Media'..

7946634[/snapback]

"Nøkkelperson under Mecoms vurdering av oppkjøp av Orkla Media (herunder HW)." :D

7946856[/snapback]

Bingo! :)

Ville heller formulert det noe mer i retning 'en viktig bidragsyter til Orkla Media'..

7946634[/snapback]

Det heter Edda Media nå.. :tease:

7947469[/snapback]

Ah, hehe.. :)

Og du jobber der..?

Lenke til kommentar
Webkafeen - Stedet der selv moderatorer spammer :wee:

Sshhhh! Han er admin! :p

Så, har vi laget noen planer for i morra kveld, eller blir det til at vi sitter og pimper øl i NITH-Kroa?

7947834[/snapback]

:innocent: snakket om enden :innocent:

Admins kan jo gjøre hva de vil :thumbup:

---

Jeg synes vi skal finne hotelrommet til Larvis, vorse litt, også finne en sliten pub(uten syre musikk)

Skulle vært daddys konsert :wee: kansje jeg skal gå med den stygge daddysmilk tsjorten min :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e
Så, har vi laget noen planer for i morra kveld, eller blir det til at vi sitter og pimper øl i NITH-Kroa?

7947834[/snapback]

Men har det seg slik at NITH-kroa bare er for NITHere ?

Lenke til kommentar
Hmm, ser dårlig ut for firefix-merchen min, altså... Men er jeg heldig så kommer den vel i morgen... Får se om jeg henger litt med dama før jeg stikker nedover til byen, iom at jeg stikker til Singapore forholdsvis tidlig på lørdagen.

7947976[/snapback]

Skal du ikke dra med dama til kinaland?

Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe meg med navn på program som kan stille inn vinduene mine under windows til en størresle (lengde x bredde) som defineres i programmet slik at man kjapt og enkelt kan justere bredden til ønskede punkter?

Poenget er altså at programmet resizer vinduet til f.eks. 1024x768 punkter om jeg skulle føle for det (flott verktøy for de som ikke har alle vinduer maksimert).

Edit: for å få det bittelitt topic: på den måten kan jeg skjapt endre høyden/bredden på internet explorer for å se hvordan websider ser ut i ulike oppløsninger.. (uten å måtte endre oppløsning, det gidder jeg jo ikke!)

7947264[/snapback]

Sizer er nok midt i blinken for deg. Bittelite og nett program som også kan endre størrelsen på viduer du normalt ikke kan endre størrelse på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...