Runar Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Vetke, kan du ikke bare teste? Jeg antar at du kjører Windows, så da kan du jo bare teste i IE, FF og Opera. Også får du noen på Mac til å teste i Safari for deg. 7942322[/snapback] Der antok du feil Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Mulig, men kvalitetssikring av informasjon? Jo, men informasjonen bør også kvalitetssikres når den er på vei ut, det gjelder ikke bare det som kommer inn... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Vetke, kan du ikke bare teste? Jeg antar at du kjører Windows, så da kan du jo bare teste i IE, FF og Opera. Også får du noen på Mac til å teste i Safari for deg. 7942322[/snapback] Der antok du feil 7942396[/snapback] Okai. Da burde du jo ha tilgang til de fleste nettlesere uansett. Så da får du jo testet Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Okai. Da burde du jo ha tilgang til de fleste nettlesere uansett. Så da får du jo testet 7942512[/snapback] Utenom IE, som kanskje er den man bør teste i. Men kommer ikke til å bruke den uansett, så er ikke så viktig lenger. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Mulig, men kvalitetssikring av informasjon?Jo, men informasjonen bør også kvalitetssikres når den er på vei ut, det gjelder ikke bare det som kommer inn...7942434[/snapback] Det bør den, men man også sørge for at informasjonen faktisk BLIR kvalitetssikret, ikke bare håpe og tro at noen andre gjør det.Slikt blir det ikke unger av.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Okai. Da burde du jo ha tilgang til de fleste nettlesere uansett. Så da får du jo testet 7942512[/snapback] Utenom IE, som kanskje er den man bør teste i. Men kommer ikke til å bruke den uansett, så er ikke så viktig lenger. 7942525[/snapback] Driver du med webutvikling også har du ikke tilgang til IE? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Okai. Da burde du jo ha tilgang til de fleste nettlesere uansett. Så da får du jo testet 7942512[/snapback] Utenom IE, som kanskje er den man bør teste i. Men kommer ikke til å bruke den uansett, så er ikke så viktig lenger. 7942525[/snapback] Driver du med webutvikling også har du ikke tilgang til IE? 7942592[/snapback] Hvordan skulle jeg ha tilgang til IE på MacBooken? Kan jo selvsagt installere Windows og bruke Parallels, men det har jeg ikke gjort. Har IE tilgjengelig på den stasjonære maskinen, men der virker ikke w-lanet. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Kan jo selvsagt installere Windows og bruke Parallels, men det har jeg ikke gjort.7942621[/snapback] Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Mulig, men kvalitetssikring av informasjon?Jo, men informasjonen bør også kvalitetssikres når den er på vei ut, det gjelder ikke bare det som kommer inn...7942434[/snapback] Det bør den, men man også sørge for at informasjonen faktisk BLIR kvalitetssikret, ikke bare håpe og tro at noen andre gjør det.Slikt blir det ikke unger av.. 7942534[/snapback] Fyfæn du er så BI du.... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Er Mint noe dere anbefaler? Jeg har litt penger fra reklame som jeg tenkte jeg kunne bruke på (utvikling av) websiden min. Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Slikt blir det ikke unger av.. Er vel strengt tatt nettopp slikt det blir unger av "Dong?" "Meh, går på pillen lxm" *hump, hump* "Kødda, gåkke på no'" Endret 14. februar 2007 av PT Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Grafer er for natzier uansett. 7934868[/snapback] En graf sier mer enn hundreord Selv foretrekker jeg en graf fremfor en lang, stor tabell eller en lang tekst som denne WDS-kollektiv @ beste vestkant? 7939997[/snapback] Berg vil bli soss Nye farger og nytt kommentarskjema!http://danielforsbakk.com/ 7941390[/snapback] Nydelig. Men hvorfor tar det så lang tid før komentarene/-feltet vises? Støttes denne koden av alle nettlesere? .blink { text-decoration: blink; } 7942273[/snapback] Hva med å bruke Google? EDIT: Den funker i Opera. Navigator fans rejoice: the most famous Netscape-invented tag ever has made its way into the CSS1 specification. That's right, one of the values of text-decoration is blink. It has exactly the same effect as the <BLINK> tag, which is to say that Internet Explorer doesn't support this value of text-decoration. According the specification, it isn't required to do so; while browsers have to recognize the value, they don't have to actually blink anything. Therefore, only CSS1-aware versions of Netscape Navigator are going to see the following effect: H4 {text-decoration: blink;} Endret 14. februar 2007 av JonT Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Berg vil bli soss Da hadde jeg jo kjøpt Moleskine for lenga siden... Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Nåh, vedder på at du har en liten Moleskine eller to på lur i Alrek-kåken din. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Det er en grunn til at jeg ikke har invitert deg med hjem til mitt palass av en hybel, PT - da hadde du jo sett stablene av Moleskines overalt... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Fyfæn du er så BI du....7942708[/snapback] Noen må jo være det også.. Skyldplassering er lett i ettertid.. Slikt blir det ikke unger av.. Er vel strengt tatt nettopp slikt det blir unger av "Dong?" "Meh, går på pillen lxm" *hump, hump* "Kødda, gåkke på no'" 7942843[/snapback] Hehe, joda, sant nok det. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 "Dong?""Meh, går på pillen lxm" *hump, hump* "Kødda, gåkke på no'" 7942843[/snapback] Rofl Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Nå har jeg blitt kvitt Caps Lock og fått inn @ isteden for Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Nå har jeg blitt kvitt Caps Lock og fått inn @ isteden for 7944174[/snapback] Skaff deg heller mac. Så har du både Caps Lock og alfagrøll lett tilgjengelig. Dog følger mange andre idiotiske knappeplasseringer med på kjøpet. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg vil jo ikke ha Caps Lock, da Men har du et bilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå