Jesper Karsrud Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Da blir'e kos på NITH til høsten, da, med WDS-kollektiv og greier Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Praktisk med slik stabilitet hos privatskolene, gitt.. Jo, ja, særlig når det var Høgskolen i Hedmark, avd. Rena (jeg snakker om en offentlig høgskole her) som dreit seg ut. Hadde alt vært sånn som de sa det var, hadde SIM fått statsstøtte. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hihm, avd Rena ga garantier for at SIM fikk statsstøtte? Høres jo litt rart ut i grunn.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Da blir'e kos på NITH til høsten, da, med WDS-kollektiv og greier 7940350[/snapback] Ohyeah. Og i morra er det perm på meg. Eg forlet vaktstyrka på Skjold leir ca 09:00, for å dusje og ta på meg teh permuniform. Deretter er det buss til bardufoss og fly til oslo. Tjo-fucking-ho! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hihm, avd Rena ga garantier for at SIM fikk statsstøtte? Høres jo litt rart ut i grunn.. Hvorfor? HiHm er vel det eneste stedet i tillegg til NITH som har/hadde skikkelig spillutdanning, og det er ikke så unaturlig å samarbeide da. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Noroff Instituttet har vel òg utdanningslinjer som har med spill å gjere Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Vet ikke om du har fulgt med i media jeg, Arve, eller om det bare var et uskyldig og dumt utsagn. Nuvel, jeg hadde ikke turt å søke meg dit, i alle fall. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Nye farger og nytt kommentarskjema! http://danielforsbakk.com/ Kommentarformen er skamløst sjålet fra studentbloggen til MistahBerg. So give me all your lovin'! Endret 14. februar 2007 av dan1el Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Kommentarformen er skamløst sjålet fra studentbloggen til MistahBerg. So give me all your lovin'! Oioi, jeg som bare sa det ligna på MSN. Men men, cred er jo kos. Edit: Liker fargene du har funnet fram, og selvfølgelig kommentarskjemaet. Men, som vi diskuterte på MSN, så tror jeg heller at fadinga av kommentarformen tiltrekker seg oppmerksomhet, og ikke gir mer fokus på bildet slik du ville. Men det får du vel se an. Endret 14. februar 2007 av Mr.Berg Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Og hvis noen trenger hjelp med å hindre comment spam, så er dette en genial metode: http://forum.pixelpost.org/showthread.php?...spam+javascript Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Vet ikke om du har fulgt med i media jeg, Arve, eller om det bare var et uskyldig og dumt utsagn. Nuvel, jeg hadde ikke turt å søke meg dit, i alle fall. 7941264[/snapback] Etter ti dagar på fjellet og generelt at eg er langt frå sivilisasjon og har hatt relativt lite fri dei siste dagane, så har eg ikkje fulgt veldig mykje med i media i det siste, nei. Noko som har skjedd med Noroff, eller misforstår eg deg? Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Og hvis noen trenger hjelp med å hindre comment spam, så er dette en genial metode: http://forum.pixelpost.org/showthread.php?...spam+javascript ... som krever JS. Ja, jeg liker å være litt negativ for tiden Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Jeg og, *peke på "Graceful degradation på tavla*. Zerg-Larva: En Noroff-divisjon fikk endel pepper i media, var en lyd-linje eller noe. Endret 14. februar 2007 av Løvskogen Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Nåh, Noroff har så lenge jeg har visst om dem hatt et ganske frynsete rykte. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jaja. Careface, really. Nevnte det berre, eg. Hmf. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Støttes denne koden av alle nettlesere? .blink { text-decoration: blink; } Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Vetke, kan du ikke bare teste? Jeg antar at du kjører Windows, så da kan du jo bare teste i IE, FF og Opera. Også får du noen på Mac til å teste i Safari for deg. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jo, ja, særlig når det var Høgskolen i Hedmark, avd. Rena (jeg snakker om en offentlig høgskole her) som dreit seg ut. Hadde alt vært sånn som de sa det var, hadde SIM fått statsstøtte.7940704[/snapback] Mulig, men kvalitetssikring av informasjon? Hva gjorde at de ikke fikk statsstøtte..?Det virker jo som forarbeidet har vært litt dårlig om informasjon viser seg å ikke stemme, dessverre.. Nuvel, jeg hadde ikke turt å søke meg dit, i alle fall.7941264[/snapback] Kommer vel litt an på hva og hvor man søker, selv om jeg forsåvidt delte synet ditt når jeg skulle begynne å studere.Kjenner en del folk som f.eks går i Bergen som er storfornøyde, blant annet med spilldesigngreiene.. Men ja, ryktet er vel ikke helt på topp, verken hos studentene eller hos arbeidsgivere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå