Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommentarformen er skamløst sjålet fra studentbloggen til MistahBerg. So give me all your lovin'!

Oioi, jeg som bare sa det ligna på MSN. Men men, cred er jo kos. :)

Edit: Liker fargene du har funnet fram, og selvfølgelig kommentarskjemaet. Men, som vi diskuterte på MSN, så tror jeg heller at fadinga av kommentarformen tiltrekker seg oppmerksomhet, og ikke gir mer fokus på bildet slik du ville. Men det får du vel se an.

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar
Vet ikke om du har fulgt med i media jeg, Arve, eller om det bare var et uskyldig og dumt utsagn. :)

Nuvel, jeg hadde ikke turt å søke meg dit, i alle fall.

7941264[/snapback]

Etter ti dagar på fjellet og generelt at eg er langt frå sivilisasjon og har hatt relativt lite fri dei siste dagane, så har eg ikkje fulgt veldig mykje med i media i det siste, nei. Noko som har skjedd med Noroff, eller misforstår eg deg? :p

Lenke til kommentar
Jo, ja, særlig når det var Høgskolen i Hedmark, avd. Rena (jeg snakker om en offentlig høgskole her) som dreit seg ut. Hadde alt vært sånn som de sa det var, hadde SIM fått statsstøtte.

7940704[/snapback]

Mulig, men kvalitetssikring av informasjon? Hva gjorde at de ikke fikk statsstøtte..?

Det virker jo som forarbeidet har vært litt dårlig om informasjon viser seg å ikke stemme, dessverre..

Nuvel, jeg hadde ikke turt å søke meg dit, i alle fall.

7941264[/snapback]

Kommer vel litt an på hva og hvor man søker, selv om jeg forsåvidt delte synet ditt når jeg skulle begynne å studere.

Kjenner en del folk som f.eks går i Bergen som er storfornøyde, blant annet med spilldesigngreiene.. :)

Men ja, ryktet er vel ikke helt på topp, verken hos studentene eller hos arbeidsgivere.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...