Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Edit: Men InType imponerer meg allerede.. Dritenkelt å lage egne snippets, skal se om jeg ikke får oversatt Django bundelen for TextMate, så skal det nok bli fart i sakene ;)

7936878[/snapback]

No linux version? :dontgetit:

--

7937849[/snapback]

No one loves Linux anymore :((((

Kor mykje hadde dykk betalt for desse skoa?

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar

Uvisst, men ikkje prisen dei sikkert har på nærmare 2000kr :p

Klarar meg fint med mine svarte adidas-sko med kvite striper på sida som eg betalte 700kr for for to år sidan, eg. Dei er gode å gå i. Og no på vinterstid har eg og eit par gore-tex sko som er greie når det er vått og ekkelt. Ikkje at det er masse fuktighet her i nord om vinteren, men likevel.

No er det leggetid, skal på vakt igjen 0300.

Lenke til kommentar
Uvisst, men ikkje prisen dei sikkert har på nærmare 2000kr :p

Klarar meg fint med mine svarte adidas-sko med kvite striper på sida som eg betalte 700kr for for to år sidan, eg. Dei er gode å gå i. Og no på vinterstid har eg og eit par gore-tex sko som er greie når det er vått og ekkelt. Ikkje at det er masse fuktighet her i nord om vinteren, men likevel.

No er det leggetid, skal på vakt igjen 0300.

7938109[/snapback]

Prisen (ifølge tråden) var på $560, altså rundt 4k norske. Jeg hadde aldri betalt 4k for et par sko, når en heller kan bruke pengene på hardware. :)

Nå går jeg i svarte Kangaroo-sko jeg kjøpte i fjor sommer til 300kr. Comfy å gå i, og jeg er syykt kresen på det, da jeg er temmelig plattfot. Har også et par dyre gore-tex-joggiser (550kr @ 50% avslag) jeg bruker når det er vått ute, men de er lite comfy, så jeg bruker de lite.

Hm. Skole klokken 08:30. Må kanskje vurdere å legge meg om noen timer. :p

Lenke til kommentar
Noen som vet om en repo med 2.6.20 kjernen for edgy? Gidder ikke kompilere selv  :innocent:

7938204[/snapback]

Ikke sikker på om det finnes 2.6.20 for edgy, og tviler på at en 2.6.20 for Fiesty kan plumpes rett inn i edgy uten trøbbel. Om du absolutt må ha 2.6.20, kan du kompilere selv eller installere fiesty. :)

Lenke til kommentar
@enden: offtopic, men jobber du på A28 når du jobber med HW?

7932116[/snapback]

Nei, jeg har faktisk ikke vært der en gang :p Skal pelle meg ned en tur i løpet av uka.

Hehehe.. Da får du ta deg turen innom og hilse på i 4. etasje :p

@Jesper Karsrud: Er det enkelt å legge til nye script/tag definisjoner i Intype?

Lenke til kommentar

Jepp. Det er ikke spesielt vanskelig, men det tar tid. Men det du kan gjøre, er å se etter TextMate bundles. Disse er skrevet i XML, men kan lett "eksporteres"/skrives om til Jasmine, som er det "språket" Intype bruker på themes og bundles :)

Sitter og gjør om Django-themet for TextMate over til Intype nå, tar litt tid, men jeg har ikke noe annet å gjøre nå.

Endret av Jesper Karsrud
Lenke til kommentar
Jepp. Det er ikke spesielt vanskelig, men det tar tid. Men det du kan gjøre, er å se etter TextMate bundles. Disse er skrevet i XML, men kan lett "eksporteres"/skrives om til Jasmine, som er det "språket" Intype bruker på themes og bundles :)

Sitter og gjør om Django-themet for TextMate over til Intype nå, tar litt tid, men jeg har ikke noe annet å gjøre nå.

7939097[/snapback]

porter du til *nix også eller?

Noen som har fått noen åpenbaringer ang fredagen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...