Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@Marva (tror jeg :ermm: ). Det går med litt pæng på ISDN ja, hadde nok spart noen lapper i året til å gått over til bredbånd, men nå skal jeg søke på en grei jobb på Vestlandet, så da kanskje jeg kan karre meg til bredbånd der... :w00t:

Ah ok. Hvor på Vestlandet..?

Lenke til kommentar

Te hain Marve: Bryne sentrum tror jeg. Jæren Eiendom AS. Kjenner noen folk der fra før, og så er det greit med litt nye utfordringer :yes:

@Arve... Hvis ønskelig, kunne jeg jo skrevet en profil om samtilige her inne, ren fantasi selvfølgelig. Er jo greit å ha oversikt over stamkundene? Så hvis kanskje HalTan er i det gode hjørnet og er ferdig med mensen, så kunne han kanskje rablet ned noen fantomtegninger? Dog, han har blitt selektiv i det siste... :p

Lenke til kommentar
Te hain Marve: Bryne sentrum tror jeg. Jæren Eiendom AS. Kjenner noen folk der fra før, og så er det greit med litt nye utfordringer :yes:

@Arve... Hvis ønskelig, kunne jeg jo skrevet en profil om samtilige her inne, ren fantasi selvfølgelig. Er jo greit å ha oversikt over stamkundene? Så hvis kanskje HalTan er i det gode hjørnet og er ferdig med mensen, så kunne han kanskje rablet ned noen fantomtegninger? Dog, han har blitt selektiv i det siste... :p

Det hadde vert seksi! Er igrunn berre å sette i gang, og når du er ferdig så kan du zippe det ned og sende til meg via msn elns :)

Lenke til kommentar
Og da kom jeg med en gang! :grin:

En ting arve: hvorfor i all verden står det Paking, ikke Pakking?

Fordi han kopierte fra meg.. Det skal egentlig stå Pakning..

@EF; Ah ok. Polert bor ikke langt derfra heller da. Og Dunestar og designerus osv osv..

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

ØYH! Denne overså jeg.

EndeligFerie flytter sine ildere og lokaler til mitt nærmiljø, og så får jeg ikke invitasjon til ilderkalas en gang. :dontgetit:

Snakke meg om.... :mad:

Lenke til kommentar
Te hain Marve: Bryne sentrum tror jeg. Jæren Eiendom AS. Kjenner noen folk der fra før, og så er det greit med litt nye utfordringer  :yes:

ØYH! Denne overså jeg.

EndeligFerie flytter sine ildere og lokaler til mitt nærmiljø, og så får jeg ikke invitasjon til ilderkalas en gang. :dontgetit:

Snakke meg om.... :mad:

Tja... Nå har jeg vel aldri sagt at jeg verken har flyttet eller fått jobben da :p

Har faktisk ikke en gang søkt... Så sjansene for at jeg havner der er vel relativt små ennå, men selvfølgelig blir det ilderparty hvis jeg flytter :yes:

@Arve. Skal se hva jeg får til i morgen, kanskje du får noen profiler allerede da. Men nå skal jeg ut :w00t::dremel:

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...