sparks Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Bare se hvor digg dette ser ut! Endret 6. mars 2004 av sparks Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Bare se hvor digg dette ser ut! Hmm... så jo digg ut det! *notere til neste design* mp3: Dj Flat Mouse - (No vil æ færra te) Mexico (Trancemix) Ganske rå! Lenke til kommentar
wmdatafan Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 mp3: Dj Flat Mouse - (No vil æ færra te) Mexico (Trancemix) Hehe! Har den av Lynni Treekrem jeg... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 http://webkafe.absentvoid.com/ Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 skal lage noen morsomme oppskrifter som du kan putte på sia Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) http://webkafe.absentvoid.com/ Dette blir bra Endelig har kaféen fått en ansikt utad @Marva (tror jeg ). Det går med litt pæng på ISDN ja, hadde nok spart noen lapper i året til å gått over til bredbånd, men nå skal jeg søke på en grei jobb på Vestlandet, så da kanskje jeg kan karre meg til bredbånd der... Endret 6. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 @Marva (tror jeg ). Det går med litt pæng på ISDN ja, hadde nok spart noen lapper i året til å gått over til bredbånd, men nå skal jeg søke på en grei jobb på Vestlandet, så da kanskje jeg kan karre meg til bredbånd der... Ah ok. Hvor på Vestlandet..? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 ææsj så stille det blei her no! *henge opp "live stripshow" lapp på døra* Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Og da kom jeg med en gang! En ting arve: hvorfor i all verden står det Paking, ikke Pakking? Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Te hain Marve: Bryne sentrum tror jeg. Jæren Eiendom AS. Kjenner noen folk der fra før, og så er det greit med litt nye utfordringer @Arve... Hvis ønskelig, kunne jeg jo skrevet en profil om samtilige her inne, ren fantasi selvfølgelig. Er jo greit å ha oversikt over stamkundene? Så hvis kanskje HalTan er i det gode hjørnet og er ferdig med mensen, så kunne han kanskje rablet ned noen fantomtegninger? Dog, han har blitt selektiv i det siste... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Te hain Marve: Bryne sentrum tror jeg. Jæren Eiendom AS. Kjenner noen folk der fra før, og så er det greit med litt nye utfordringer @Arve... Hvis ønskelig, kunne jeg jo skrevet en profil om samtilige her inne, ren fantasi selvfølgelig. Er jo greit å ha oversikt over stamkundene? Så hvis kanskje HalTan er i det gode hjørnet og er ferdig med mensen, så kunne han kanskje rablet ned noen fantomtegninger? Dog, han har blitt selektiv i det siste... Det hadde vert seksi! Er igrunn berre å sette i gang, og når du er ferdig så kan du zippe det ned og sende til meg via msn elns Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Og da kom jeg med en gang! En ting arve: hvorfor i all verden står det Paking, ikke Pakking? Fordi han kopierte fra meg.. Det skal egentlig stå Pakning.. @EF; Ah ok. Polert bor ikke langt derfra heller da. Og Dunestar og designerus osv osv.. Endret 6. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Back from work og da svinger the unforgiven i bjellene Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Back from work og da svinger the unforgiven i bjellene Så du har en utilgitt person som henger i balla dine? Nye mouseware drivere gjorde seg, nuh funker scrollen i spill også Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 http://webkafe.absentvoid.com/ Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Te hain Marve: Bryne sentrum tror jeg. Jæren Eiendom AS. Kjenner noen folk der fra før, og så er det greit med litt nye utfordringer ØYH! Denne overså jeg. EndeligFerie flytter sine ildere og lokaler til mitt nærmiljø, og så får jeg ikke invitasjon til ilderkalas en gang. Snakke meg om.... Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Te hain Marve: Bryne sentrum tror jeg. Jæren Eiendom AS. Kjenner noen folk der fra før, og så er det greit med litt nye utfordringer ØYH! Denne overså jeg. EndeligFerie flytter sine ildere og lokaler til mitt nærmiljø, og så får jeg ikke invitasjon til ilderkalas en gang. Snakke meg om.... Tja... Nå har jeg vel aldri sagt at jeg verken har flyttet eller fått jobben da Har faktisk ikke en gang søkt... Så sjansene for at jeg havner der er vel relativt små ennå, men selvfølgelig blir det ilderparty hvis jeg flytter @Arve. Skal se hva jeg får til i morgen, kanskje du får noen profiler allerede da. Men nå skal jeg ut Endret 6. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Back from work og da svinger the unforgiven i bjellene Så du har en utilgitt person som henger i balla dine? Nye mouseware drivere gjorde seg, nuh funker scrollen i spill også andre gangen du får meg til å le godt Lenke til kommentar
wmdatafan Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Auuuu!!!!! Vært på Vassfjellet skisenter idag. Fy f*en altså! Jeg vrikka kneet når jeg skulle ta 180. Ikke godt, ikke godt. Nå går jeg rundt her og halter Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Auuuu!!!!! Vært på Vassfjellet skisenter idag. Fy f*en altså! Jeg vrikka kneet når jeg skulle ta 180. Ikke godt, ikke godt. Nå går jeg rundt her og halter Halter som i.. HalTan så god humor jeg har idag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå