Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forelesarar med kun teoretisk erfaring er null verdt. :)

7928638[/snapback]

En av de store fordelene med privatskoler som NITH. Det er få forelesere jeg har vært borti som ikke har jobbet med sitt felt i praksis - gjerne fryktelig lenge :)

7928742[/snapback]

Er egentlig dette noe som kjennetegner privatskoler?

På skolen her er det vertfall svært mange som er hentet fra arbeidslivet, som i mange tilfeller er til fordel, mens i andre tilfeller er en bakdel i undervisningen.

Lenke til kommentar
E-penisen min vokste nettopp med 24 tommer :love:

7930424[/snapback]

Skal du komme på besøk til meg, så kan vi sammenligne total flate?

Btw; Stilig. :)

7930747[/snapback]

Meh, datt av lasset da det ble web 2.0

Forelesarar med kun teoretisk erfaring er null verdt. :)

7928638[/snapback]

En av de store fordelene med privatskoler som NITH. Det er få forelesere jeg har vært borti som ikke har jobbet med sitt felt i praksis - gjerne fryktelig lenge :)

7928742[/snapback]

Er egentlig dette noe som kjennetegner privatskoler?

På skolen her er det vertfall svært mange som er hentet fra arbeidslivet, som i mange tilfeller er til fordel, mens i andre tilfeller er en bakdel i undervisningen.

7931152[/snapback]

Bakdel? Det er da ikke pent å kalle forelesere for rumper... Vi hadde også et slikt tilfelle, og neste semester underviste ikke vedkommende det faget lenger. Fyren var smart og hadde masse relevant erfaring - en flott veileder - men kunne ikke lære bort i et auditorium.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e
Er det noe sammenheng mellom Java og Javascript? :p

7932896[/snapback]

Nei.

EDIT: Eller, begge språkene kan brukes i webutvikling, men til to forskjelige ting:)

Endret av Slettet-df17e
Lenke til kommentar
Kan horer registrere enmansforetak, og jobbe hvitt?

7930985[/snapback]

Ja, alle i Norge har lov å registrere enmannsforetak. Prostituerte kan betale skatt som alle andre. Men om man derimot skal selge dop, så vil nok søknaden bli avslått. Uansett: "Horer" er ikke sperret fra å registrere enmannsforetak. Hvorfor skulle de være det? "Horer" kan jo starte en matbutikk for eksempel.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e
Er forresten veldig kos å se hvor mange som har tatt i mot Django, husker hvor mange som var i mot det da det først ble prat om det her.

Django suger...

Den var ikke så dum, nei :)

:love:

--------

@neitakk: Du kverulerer for mye:wee:

EDIT: Buga quoten min litt.

Endret av Slettet-df17e
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...