PT Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg kan ramme inn deg på fredag, godeste Tor. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Du skal bli med til Oslo, TulleTøys? Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Damn, det glemte jeg. Da får vi ta det neste fredag. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 http://www.regjeringen.no/ var MEGET fin og oversiktelig. 7926067[/snapback] Men linker er det ingen som klarer å få til... 7926089[/snapback] Og med det meinar du ein fin linkstruktur? 7926145[/snapback] Formatere linker tenkte jeg på. HCI Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 http://www.regjeringen.no/ var MEGET fin og oversiktelig.7926067[/snapback] Fint design, og validerer gjør den óg! Som flere nevner: linkene på forsiden (kategoriene, svart tekst på brun/grå bakgrunn) mangler underline/fargeendring eller noe annet, slik at man lett oppfatter at det er linker. Men men... Noen som har prøvd å forstørre teksten ved å bruke de A'ene oppe til høyre? Hos meg blir siden noe helt vanvittig stor på største valget - jeg må zoome Opera ned i 50% for at siden skal blir normal igjen - hvilket må bety at siden forstørres med 200% når man trykker på den A'en Skulle man ikke klare å lese det som står der da, har man heldigvis mulighet til å få lest opp teksten.. Fungerer bedre enn Microsoft Sam, men høres nå fortsatt litt rart ut... Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Edit 2: Fyttikatta Vista OEM har teite regler - må jeg liksom kjøpe ny lisens om jeg oppgraderer BIOSen ett par ganger og bytter til en bedre harddisk i maskinen min ?? Edit 3: Nei, det er visst kun dersom jeg bytter ut ett fungerende hovedkort at det stilles krav til ny lisens. - Gjeldende regler for Vista OEM-lisenser er avklart 7925011[/snapback] Kildekritikk er en fil bil Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Syns det var endel småpirk på regjeringen sin side. Man burde jo egentlig forvente 'top notch' på en slik side. Hjemmesiden til Connection07.se, som er en webkonferanse, så ganske ille ut, spør du meg. Endret 12. februar 2007 av Løvskogen Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Syns det var endel småpirk på regjeringen sin side. Man burde jo egentlig forvente 'top notch' på en slik side. Hjemmesiden til Connection07.se, som er en webkonferanse, så ganske ille ut, spør du meg. 7928070[/snapback] Si ifra om det er noen svenske ord du ikke skjønner, så skal jeg oversette. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hjemmesiden til Connection07.se, som er en webkonferanse, så ganske ille ut, spør du meg. 7928070[/snapback] Likevel, det frister litt å stikke. Kanskje arbeidsgiver er villig til å spandere Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Hjemmesiden til Connection07.se, som er en webkonferanse, så ganske ille ut, spør du meg.Si ifra om det er noen svenske ord du ikke skjønner, så skal jeg oversette. Må si meg enig med Tor der. Magnus: Fnis. Henrik: Du og den jævla arbeidsgiveren! Edit: Fornavn all over. Endret 12. februar 2007 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hjemmesiden til Connection07.se, som er en webkonferanse, så ganske ille ut, spør du meg. 7928070[/snapback] Nei, det så ikke mye pent ut. Var også litt vel 2.0 overedrevet, egentlig. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Noen som kan hendvise meg til en diagram som illustrerer hvordan Ajax fungerer for den ikke-teknologiske? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 orsus: Hvordan er HiO på det området? 7926005[/snapback] forskjellig. -- Vi har ikke noe html fag, jeg har hvertfall ikke hatt det. i java fikk vi beskjed om at han dreit i hvordan koden var så lenge det funka. Og i .net forventer man ikke stort... 7926077[/snapback] Virker _veldig_ slaskete. Med en gang du ikke koder alene er det ekstremt viktig hvordan koden ser ut. Jeg håper jeg aldri får en foreleser/lærer som har slike holdninger... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Forelesarar med kun teoretisk erfaring er null verdt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Forelesarar med kun teoretisk erfaring er null verdt. 7928638[/snapback] En av de store fordelene med privatskoler som NITH. Det er få forelesere jeg har vært borti som ikke har jobbet med sitt felt i praksis - gjerne fryktelig lenge Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hjemmesiden til Connection07.se, som er en webkonferanse, så ganske ille ut, spør du meg. 7928070[/snapback] Syntes ikke den var SÅ ille, men kunne fint klart bedre. Du skal snakke du også ja Henke? orsus: Hvordan er HiO på det området? 7926005[/snapback] forskjellig. -- Vi har ikke noe html fag, jeg har hvertfall ikke hatt det. i java fikk vi beskjed om at han dreit i hvordan koden var så lenge det funka. Og i .net forventer man ikke stort... 7926077[/snapback] Virker _veldig_ slaskete. Med en gang du ikke koder alene er det ekstremt viktig hvordan koden ser ut. Jeg håper jeg aldri får en foreleser/lærer som har slike holdninger... 7928558[/snapback] Var html koden han dreit i, eller egentlig alt når jeg tenker meg om... Slask, men kul kar. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Slaskene er ofte kule, hæ? Make me a website, since we are friends Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Sinnsvakt godt poeng, den .gifen der. *Bookmarke og huske på å vise den til alle som ber om gratis arbeid* Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Slaskene er ofte kule, hæ? Make me a website, since we are friends 7928776[/snapback] :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå