Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Musikk > Techno, Hip Hop :)

7922686[/snapback]

Fixed (Neida, musikke er organiserte lyder så...)

Spørs, en DLP koster som regel 15dollar mens en cd koster 10dollar. Jeg samler på begge og har flere album på både cd og vinyl :p

7921878[/snapback]

Her i norge koster CDer fra 100kr og oppover (som regel rundt 150-170 for litt uvanlige CDer), og LPer koster rundt 50-100kr (brukt, da du ikke får kjøpt skikkelig musikk på vinyl lenger). :)

7922297[/snapback]

Hadde du hatt god smak så kunne jeg fortalt deg at metal band gir ut album på vinyl hele tiden selv den dag i dag.

7922592[/snapback]

Skulle hørt på techno vett. Utgivelser på vinyl i hytt og pine, både singler og album.

7922662[/snapback]

My point exactly. Av ny vinyl er det nesten bare techno, metal og RnB/hiphop/skrætsje-saker. I mitt hode (og alle andre som ikke er blitt ødelagt av all headbangingen) er det ikke hva en kan kalle skikkelig musikk. :)

Nei, gi meg original vinyl-versjon av DSoTM, så er jeg alltids med på festen. (Selv om SACD-versjonen er LP-versjonen overlegen ganger tusen). :)

7922916[/snapback]

Er ikke bare disse som gir ut vinyl, mange pop artister og. Grunnet at vinyl blir som regel gitt ut først, brukes av dj'r og får da sangene out to da clubs lizm.

Jeg har på følelsen at du ikke vet hva som blir gitt ut av metal per dags dato, og forventer ikke at du skal vite det heller (med tanke på at du hører på Pink Floyd, jeeees) men jeg kan love deg at det er mye av høy kvalitet.

Hvorfor er ikke metal skikkelig musikk? Sjekk ut Solefald - Black for Death, kvalitet så det renner urin nedover leggen din. Den kommer dessverre ikke på vinyl i følge Back on Black records da deres forrige skive ikke var så ettertraktet på vinyl (I bought one :()

Er forresten mye annen musikk som blir gitt ut på vinyl, Rekyl Vinyl f.eks har masse rart.

EDIT: Nå går vi veldig offtopic her, er bare veldig engasjert når det kommer til musikk (har 47% av postene mine i musikk så).

Endret av Jernlov
Lenke til kommentar
Ahh, Creating Passionate Users, Jeff Croft, Digital Web, Particletree og Mark Boulton har ordnet favicon på feeden sin - etter at jeg sendte dem alle en mail :)

7923823[/snapback]

Flink gutt

Man trenger da bare ett stk fungerende kort for å forsere et par dører, så er mekka åpent for studenter så vel som ikke-studenter på kroa der. Blir litt trangt bare, når det pøser på med småbarn.

7924417[/snapback]

Trangt tror jeg er poenget altså!!

Lenke til kommentar
For det å bruke 1800,- på Vista gjorde meg eigentleg ingenting sånn på det økonomiske, så kvifor ikkje kjøpe det for real?

7920988[/snapback]

Øy!

Hvor finner jeg Windows Vista Ultimate Retail til 1.800,-

Edit: Ser ut til at det er prisen på OEM versjonen det ja, hva er kravet til å få kjøpe OEM-versjon nå for tida? Fremdeles ei MS IntelliMouse ?

Edit 2: Fyttikatta Vista OEM har teite regler - må jeg liksom kjøpe ny lisens om jeg oppgraderer BIOSen ett par ganger og bytter til en bedre harddisk i maskinen min ??

Edit 3: Nei, det er visst kun dersom jeg bytter ut ett fungerende hovedkort at det stilles krav til ny lisens.

- Gjeldende regler for Vista OEM-lisenser er avklart

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e
Fah. Prøvde nettopp å forteller læreren min at tabeller skal brukes som layout-verktøy, men neida.

7925883[/snapback]

Noe sier meg at du går på VGS ? :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...