Jesper Karsrud Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Skulle hørt på techno vett. Utgivelser på vinyl i hytt og pine, både singler og album. Får vi kjøpt oss en ordentlig platespiller her hjemme snart, blir det nok noe vinylkjøp fra utlandet, som kopieres på CD og inn på PC og så over på iPod Mye musikk som ikke blir gitt på CD i det hele tatt av den musikken jeg primært hører på, og da er det lite å finne av denne gjennom andre kanaler også. Men det løser seg Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Skulle hørt på techno vett. Utgivelser på vinyl i hytt og pine, både singler og album. Får vi kjøpt oss en ordentlig platespiller her hjemme snart, blir det nok noe vinylkjøp fra utlandet, som kopieres på CD og inn på PC og så over på iPod 7922662[/snapback] Musikk > Techno Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Usaklig, Arve. Og Tor har rett. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg syns Arve var flink, jeg. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Typisk deg Arve. 7922739[/snapback] So? Usaklig, Arve. Og Tor har rett. 7922760[/snapback] Eg er saklig, og ja - Tor har rett Jeg syns Arve var flink, jeg. 7922767[/snapback] Takk for omtanken Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Spørs, en DLP koster som regel 15dollar mens en cd koster 10dollar. Jeg samler på begge og har flere album på både cd og vinyl 7921878[/snapback] Her i norge koster CDer fra 100kr og oppover (som regel rundt 150-170 for litt uvanlige CDer), og LPer koster rundt 50-100kr (brukt, da du ikke får kjøpt skikkelig musikk på vinyl lenger). 7922297[/snapback] Hadde du hatt god smak så kunne jeg fortalt deg at metal band gir ut album på vinyl hele tiden selv den dag i dag. 7922592[/snapback] Skulle hørt på techno vett. Utgivelser på vinyl i hytt og pine, både singler og album. 7922662[/snapback] My point exactly. Av ny vinyl er det nesten bare techno, metal og RnB/hiphop/skrætsje-saker. I mitt hode (og alle andre som ikke er blitt ødelagt av all headbangingen) er det ikke hva en kan kalle skikkelig musikk. Nei, gi meg original vinyl-versjon av DSoTM, så er jeg alltids med på festen. (Selv om SACD-versjonen er LP-versjonen overlegen ganger tusen). Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Fjorten-lala 7922543[/snapback] Skulle hørt på techno vett. Utgivelser på vinyl i hytt og pine, både singler og album. Får vi kjøpt oss en ordentlig platespiller her hjemme snart, blir det nok noe vinylkjøp fra utlandet, som kopieres på CD og inn på PC og så over på iPod Mye musikk som ikke blir gitt på CD i det hele tatt av den musikken jeg primært hører på, og da er det lite å finne av denne gjennom andre kanaler også. Men det løser seg 7922662[/snapback] Er ikke verdt å høre på techno for vinylens skyld da Skulle hørt på techno vett. Utgivelser på vinyl i hytt og pine, både singler og album. Får vi kjøpt oss en ordentlig platespiller her hjemme snart, blir det nok noe vinylkjøp fra utlandet, som kopieres på CD og inn på PC og så over på iPod 7922662[/snapback] Musikk > Techno 7922686[/snapback] QFT! - Blir det noe fredag eller? Hvis ikke drar jeg på kino med bestevenninden min Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Nei, gi meg original vinyl-versjon av DSoTM, så er jeg alltids med på festen. (Selv om SACD-versjonen er LP-versjonen overlegen ganger tusen). Har hørt du ikke er med på fester? Sebastian: Jada, skal få til noe på fredag. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Techno != Musikk Techno < Musikk Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Blir det noe fredag eller? Klart! Har du vors, eller? Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Tor er fortsatt misunnelig, og eg ser fortsatt ikkje problemet med å bruke pengar på Windows Vista om eg har lyst 7921190[/snapback] Jeg var mer enig i at du er noob med utsagnet om piratkopiert Windows enn noe av det andre Jeg tviler ikke et sekund på at Tor er missunnelig Nei, jeg har vunnet nok diskusjoner i dag, kan klare meg uten å eie dere i den diskusjonen også. 7921273[/snapback] Det er godt alle er frie til å skape sin egen alternative virkelighet når de trenger det. Ellers hadde det vært mange mentalpasienter her i verden. Sånn helt uten relevanse til sitatet Din kostnadsfrie Vista Business-edition aka. lol-edition? 7922290[/snapback] Får be sjefen bestille inn Vista Ultimate til meg da. Må jo får det av jobben for det for å lære det. Eat my shorts! Skulle hørt på techno vett. Utgivelser på vinyl i hytt og pine, både singler og album. Får vi kjøpt oss en ordentlig platespiller her hjemme snart, blir det nok noe vinylkjøp fra utlandet, som kopieres på CD og inn på PC og så over på iPod 7922662[/snapback] Hva var egentlig poenget med vinylen til ditt bruksområde? Vinyl er til for å høres på. Det mister sjarmen når man ikke bruker den faktiske plastiken! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Blir det noe fredag eller? Klart! Har du vors, eller? 7923012[/snapback] Bor jo stadig hjemme da, så passer dårlig. Også har jeg brutt med hu dama jeg tenkte vi kunne dra til så.... Robbie to the rescue? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Robbie to the rescue? Tror du vi får lov til det, da? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Skulle hørt på techno vett. Utgivelser på vinyl i hytt og pine, både singler og album. Får vi kjøpt oss en ordentlig platespiller her hjemme snart, blir det nok noe vinylkjøp fra utlandet, som kopieres på CD og inn på PC og så over på iPod 7922662[/snapback] Hva var egentlig poenget med vinylen til ditt bruksområde? Vinyl er til for å høres på. Det mister sjarmen når man ikke bruker den faktiske plastiken! 7923298[/snapback] Det var mer for å få det over på iPod jeg tenkte på. Hadde jeg hatt platespiller et annet sted enn i stua som er okkupert av foreldre hele tiden, hadde nok pipa fått en annen lyd Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hotellrom-vors? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Funker jo det da. Dra med noe damer eller Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 På ditt hotellrom, Arve. Vi skal tømme minibaren. Ikke at det krever så mye, men. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Dere har ikke noe sån tvungen nith greier dere må på altså? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Tviler på at festen i NITH-kroa er obligatorisk. Vi skal vel på omvisning og sånn på ettermiddagen, sammen med Larve og Gjesper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå